Lief of eng...
maandag 4 januari 2010 om 15:59
Hij had gisteren, na de 3e date,(beiden stapelverliefd) tranen in zijn ogen bij het afscheid. Vond het erg jammer dat ik weer naar huis moest en we elkaar pas volgend weekend weer zien.
Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!
Lief? Of eng...?
Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!
Lief? Of eng...?
maandag 4 januari 2010 om 18:18
Emoties zijn mooie dingen. Als je iemand hebt ontmoet waar bij je je emoties durft te tonen, dan is dat heel bijzonder. Wel wil ik graag als je iemand nog niet zo goed kent graag wat, tja, hoe noem je het, reserves/ gepastheid oid zien. Ik houd niet van mensen die heel snel al hun hebben en houwen en hun hele levensgeschiedenis in je schoot gooien. Je prive-deuren openen moet naar mijn mening iets gematigd zijn de eerste paar dates. Emoties laten zien is prachtig en ik denk dat je zelf heel goed in kan schatten of dit 'over the top ' was of gepast.

maandag 4 januari 2010 om 18:56
quote:Wakker schreef op 04 januari 2010 @ 18:08:
[...]
Ik snap uiteraard dat het een voorbeeld is. Ik vind het alleen geen goed voorbeeld. Maar maakt niet uit, wat je nu schrijft is in ieder geval duidelijk.
Het is en prima en beproefd voorbeeld, jij kunt je er alleen niks bij voorstellen.
Het doet er ook niet toe, jij vindt het irrationeel en raar, ik vind het emotioneel en begrijpelijk
[...]
Ik snap uiteraard dat het een voorbeeld is. Ik vind het alleen geen goed voorbeeld. Maar maakt niet uit, wat je nu schrijft is in ieder geval duidelijk.
Het is en prima en beproefd voorbeeld, jij kunt je er alleen niks bij voorstellen.
Het doet er ook niet toe, jij vindt het irrationeel en raar, ik vind het emotioneel en begrijpelijk
maandag 4 januari 2010 om 19:51
quote:eleonora schreef op 04 januari 2010 @ 18:56:
[...]
Het doet er ook niet toe, jij vindt het irrationeel en raar, ik vind het emotioneel en begrijpelijk Ik denk dat je mijn insteek/doel niet helemaal begrijpt, maar dat is dan maar zo
[...]
Het doet er ook niet toe, jij vindt het irrationeel en raar, ik vind het emotioneel en begrijpelijk Ik denk dat je mijn insteek/doel niet helemaal begrijpt, maar dat is dan maar zo

maandag 4 januari 2010 om 20:12
maandag 4 januari 2010 om 20:15
maandag 4 januari 2010 om 20:24
quote:fashionvictim schreef op 04 januari 2010 @ 20:20:
Mariannanas! Ik kan wel lezen dat je al 350 jaar getrouwd bent. Na 3 dates met een supersuperleuke man een ferme handdruk!
Ja.... anders krijg je van je chaperonne een klap voor je kop ( met pijpenkrullen ) met haar struisvogelveren handtas .
Mariannanas! Ik kan wel lezen dat je al 350 jaar getrouwd bent. Na 3 dates met een supersuperleuke man een ferme handdruk!
Ja.... anders krijg je van je chaperonne een klap voor je kop ( met pijpenkrullen ) met haar struisvogelveren handtas .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

maandag 4 januari 2010 om 20:46
quote:Mariannanas schreef op 04 januari 2010 @ 20:15:
Ik zou overigens niet afknappen omdat "echte mannen niet huilen" of meer van die onzin, maar omdat ik het vreemd zou vinden dat iemand na 3 dates al emotioneel geraakt zou zijn. Dat vind ik oprecht raar; na 3 dates zou iemand van mij een ferme handdruk krijgen, en dan tranen? Brrrr.
Coupe de foudre?
Swept of tha feet?
Nee?
Doesn't ring a bell?
Maakt niet uit, hou toch wel van je
(lekker hoor, al dat buitenlands, mag niet van de taalpuristen, weet ik, maar goed, ik vind het heerlijk juist)
Bij de weg, ik ben wel eens helemaal in volkomen emotionele omfloerstheid geraakt door een concert van Marco Borsato, dus wat dat betreft ben ik volkomen ontoerekeningsvatbaar, emotiegewijs dus.
Ik zou overigens niet afknappen omdat "echte mannen niet huilen" of meer van die onzin, maar omdat ik het vreemd zou vinden dat iemand na 3 dates al emotioneel geraakt zou zijn. Dat vind ik oprecht raar; na 3 dates zou iemand van mij een ferme handdruk krijgen, en dan tranen? Brrrr.
Coupe de foudre?
Swept of tha feet?
Nee?
Doesn't ring a bell?
Maakt niet uit, hou toch wel van je
(lekker hoor, al dat buitenlands, mag niet van de taalpuristen, weet ik, maar goed, ik vind het heerlijk juist)
Bij de weg, ik ben wel eens helemaal in volkomen emotionele omfloerstheid geraakt door een concert van Marco Borsato, dus wat dat betreft ben ik volkomen ontoerekeningsvatbaar, emotiegewijs dus.
maandag 4 januari 2010 om 20:53
Oooooo, maar Leo: ik ben emotioneel ook zeer incontinent hoor, ik jank al bij de eerste Coca Cola Kerst-reclame van het jaar ("Holidays are coming, holidays are coming..."). Daar doelde ik dan ook niet op. Wat ik bedoelde was: swept of my feet, neuh, never. Instant geiligheid, instant lust; dat ken ik allemaal wel natuurlijk (duhuh...) maar zo snel verliefd dat ik na 3 dates al met tranen in de ogen afscheid zou nemen van the object of my affection? Nee, hoor. Als een man wél van mij met tranen in de ogen afscheid zou nemen (tot het volgende weekend, for god's sake....), dan zou ik daar op zijn minst de slappe lach van krijgen.
.

maandag 4 januari 2010 om 20:58
O, ik kan het me juist helemaal indenken.....
Ik heb het maar één keer meegemaakt en na drie jaar was het opperdepop maar poeh hé, ik wilde na die eerste ontmoeting al nooit meer bij hem weg en hij ook niet bij mij. Hele treinen liet ik aan me voorbij gaan omdat we geen afscheid konden nemen.
*smakt met lippen*
Yummie, lekker hoor, als ik er nóg aan denk...
Hoe zou het met 'm zijn, eens kijken of 'ie hyves heeft......
Ik heb het maar één keer meegemaakt en na drie jaar was het opperdepop maar poeh hé, ik wilde na die eerste ontmoeting al nooit meer bij hem weg en hij ook niet bij mij. Hele treinen liet ik aan me voorbij gaan omdat we geen afscheid konden nemen.
*smakt met lippen*
Yummie, lekker hoor, als ik er nóg aan denk...
Hoe zou het met 'm zijn, eens kijken of 'ie hyves heeft......
maandag 4 januari 2010 om 21:02