All those in favour, raise your hands!...

04-01-2010 19:54 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia wrote on 04 January 2010 @ 19:20:

Naomi gaat morgen melden dat de bans direct worden teruggedraaid, omdat deze keer niet alleen forummers, maar ook een moderator - die per slot van rekening het goede voorbeeld dient te geven - volledig meeging in het off-topicgeklets. Dit om het banbeleid richting alle partijen helder en fair te houden.

All those in favour, raise your hands!...Voor de ontbrekende info, zie hier (waar de ontbrekende info ook echt ontbreekt).

All those in favour, raise your hands!...

Totaal aantal stemmen: 149

Voor (44%)
Tegen (56%)
Misschien wordt het tijd voor een raamposter-actie: Free Festen, Floor en BAM!

Wie is er zo creatief hier iets leuks van te maken? (ik zou bijna zeggen: Floor kom maar op ).
Waar gaat dit precies over? Linkje? Overigens ben ik altijd en overal tegen bans, mensen kunnen ook gewoon medeposters negeren als ze last van hun opmerkingen hebben. Ik vind moddereters alleen zinvol in geval van werkelijk onacceptabel gedrag als bijvoorbeeld stalking of om gebagger in serieuze topics op te schonen. Verder is het niet nodig dat zij zich met de inhoud bemoeien. Vind ik, dus.
Ik zou het wel zo kies vinden als de tegen stemmerts ook komen vertellen waarom.
.
quote:lindy schreef op 04 januari 2010 @ 20:16:

TEGENWaarom?
.
Lindy leg uit.
Ik had graag een blanco stem uit willen brengen....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ga denk ik maar tegenstemmen. Doe ik altijd bij referenda als de achtergrondinformatie te summier is. Of zelfs geheel ontbreekt
BGB is de Zwitserse op dit forum
Dat vind ik nu ronduit gezwets Lindy
quote:Dhelia wrote on 04 January 2010 @ 20:22:

Ik ga denk ik maar tegenstemmen. Doe ik altijd bij referenda als de achtergrondinformatie te summier is. Of zelfs geheel ontbreekt Misschien wil een moderator de ontbrekende info wel terugplaatsen.
.
Oh, ik heb een uitlachsmiley geplaatst! Dat moest dus een lieflijk zoet popje zijn, heur...
quote:Ligeia schreef op 04 januari 2010 @ 20:23:

[...]

Misschien wil een moderator de ontbrekende info wel terugplaatsen. Zo te zien is er niets ge-edit in de OP
quote:Ligeia schreef op 04 januari 2010 @ 20:24:

Oh, ik heb een uitlachsmiley geplaatst! Dat moest dus een lieflijk zoet popje zijn, heur...Jaja, je doet ook alles voor een voor-stem he?
OK even wat achtergrond dan: er was een hoop gedonder om iets heel anders (wat is teruggedraaid), maar de 3 gebanden gingen volgens een Angel te lang off-topic op de verkeerde plek (op een andere plek mocht dus we!) en na een waarschuwing volgde er dus een ban van 2 weken.

De meesten van ons vinden dat buitenproportiobneel lang voor off-topic en vinden dat de Angel die zelf ook mee deed (!!) niet ongestraft mag blijven.
quote:Solomio schreef op 04 januari 2010 @ 20:04:

Ik zie dat er ook tegenstemmers zijn?

Dat zijn alle libelle lezeressen die het veuls te gezellig hebben met Floor, Bam en Festen, en ze daar willen houden

Lindy is een voorvochtvrouw.

Die k*t-Theo ook...
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 20:27:

OK even wat achtergrond dan: er was een hoop gedonder om iets heel anders (wat is teruggedraaid), maar de 3 gebanden gingen volgens een Angel te lang off-topic op de verkeerde plek (op een andere plek mocht dus we!) en na een waarschuwing volgde er dus een ban van 2 weken.

De meesten van ons vinden dat buitenproportiobneel lang voor off-topic en vinden dat de Angel die zelf ook mee deed (!!) niet ongestraft mag blijven.Ok, thanks! Even ongehinderd door de details: was het niet zo dat het nieuwe beleid was dat na een waarschuwing een ban volgde? En is dan dat nieuwe beleid niet gewoon gevolgd? Zit het probleem 'm nu dan in het feit dat beleid conform afspraak wordt gevolgd maar te streng lijkt? Of in de 'vrijstelling' van de Angel?
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 20:27:

De meesten van ons vinden dat buitenproportiobneel lang voor off-topic en vinden dat de Angel die zelf ook mee deed (!!) niet ongestraft mag blijven.

Maar wat was dan het onderwerp van dat topic?

Worden dan ook permabans teruggedraaid, in de categorie andere vragen?
quote:lindy schreef op 04 januari 2010 @ 20:21:

Staat er toch? Dan hebben de zuignappen tenminste iets te doen op het beleidstopic. Wat moeten die anders met hun tijd teveel doen?Dat kan ik niet bepaald een argument wat betreft de stelling vinden. Dat is zoiets als op SP stemmen omdat je niet van peroxide houdt.
.
quote:Dhelia schreef op 04 januari 2010 @ 20:30:

[...]

Ok, thanks! Even ongehinderd door de details: was het niet zo dat het nieuwe beleid was dat na een waarschuwing een ban volgde? En is dan dat nieuwe beleid niet gewoon gevolgd? Zit het probleem 'm nu dan in het feit dat beleid conform afspraak wordt gevolgd maar te streng lijkt? Of in de 'vrijstelling' van de Angel?Nee dit is nog op grond van het oude beleid. Het nieuwe is beter, maar nog niet ingevoerd. Het was in het verleden mogelijk 24 uur of week bans te geven, maar nu opeens niet meer. Vreemd.
Twee weken is veels te lang voor zoiets, en het smoesje dat de Angels aan die twee weken gebonden zouden zijn, is klinklare onzin. Aantoonbaar niet waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven