All those in favour, raise your hands!...

04-01-2010 19:54 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia wrote on 04 January 2010 @ 19:20:

Naomi gaat morgen melden dat de bans direct worden teruggedraaid, omdat deze keer niet alleen forummers, maar ook een moderator - die per slot van rekening het goede voorbeeld dient te geven - volledig meeging in het off-topicgeklets. Dit om het banbeleid richting alle partijen helder en fair te houden.

All those in favour, raise your hands!...Voor de ontbrekende info, zie hier (waar de ontbrekende info ook echt ontbreekt).

All those in favour, raise your hands!...

Totaal aantal stemmen: 149

Voor (44%)
Tegen (56%)
TEGEN.

Als het hier om wat minder bekende forummers ging zou er niet zo'n heisa zou worden gemaakt. Maar ik zie dit toch wel vaker, men vindt de regels prima, zolang ze maar niet op zichzelf worden toegepast.
anoniem_20135 wijzigde dit bericht op 04-01-2010 20:39
Reden: dt...
% gewijzigd
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 20:35:

[...]

Nee dit is nog op grond van het oude beleid. Het nieuwe is beter, maar nog niet ingevoerd. Het was in het verleden mogelijk 24 uur of week bans te geven, maar nu opeens niet meer. Vreemd.ja, maar dat lees ik dus helemaal nergens hoor. Ik vind de ban ook onredelijk lang, maar ik zie nergens iemand zeggen dat korter niet mogelijk is.
quote:lindy schreef op 04 januari 2010 @ 20:34:

Dan vind jij het geen argument. Ik vind het wél een argument en ik stem dus TEGEN.Jij vindt het een argument dat dan mensen die jij vindt zuigen, door kunnen blijven zuigen? Dan ben je daar wel dol op blijkbaar, als je het in stand probeert te houden.
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 20:35:

[...]

Nee dit is nog op grond van het oude beleid. Het nieuwe is beter, maar nog niet ingevoerd. Het was in het verleden mogelijk 24 uur of week bans te geven, maar nu opeens niet meer. Vreemd.Oh. Nou ja, ik ga me er ook maar gewoon buiten houden... Snap de commotie niet zo maar dat komt omdat ik zo'n beetje alle commotie mis denk ik
quote:heejhallo schreef op 04 januari 2010 @ 20:37:

[...]

ja, maar dat lees ik dus helemaal nergens hoor. Ik vind de ban ook onredelijk lang, maar ik zie nergens iemand zeggen dat korter niet mogelijk is.Is enkele dagen terug gezegd.
quote:Jaschenca schreef op 04 januari 2010 @ 20:37:

men vind de regels prima, zolang ze maar niet op zichzelf worden toegepast.

Hee, het lijkt de gewone wereld wel!

(sorry, laatste bijdrage!)

TEGEN.

Als het hier om wat minder bekende forummers ging zou er niet zo'n heisa zou worden gemaakt. Maar ik zie dit toch wel vaker, men vindt de regels prima, zolang ze maar niet op zichzelf worden toegepast.Een beetje een hatelijke tegenstem dit... Als het om onbekende forummers ging, had je dan voor gestemd?
quote:Muis66 schreef op 04 januari 2010 @ 20:32:

[...]

Maar wat was dan het onderwerp van dat topic?

Worden dan ook permabans teruggedraaid, in de categorie andere vragen?

Het was geen topic, maar alle hoofdletters waren opeens uit de al lang bestaande topictitels gehaald, ook uit bijvoorbeeld de NIET-jes en de BEO. Dat riep vragen op.

Permabans worden volgens mij nooit teruggedraaid of wellicht in grote uitzondering (dat weet ik niet).
Ik ken BAM niet, Floor zie ik wel eens voorbijkomen (maar dat vind ik bepaald geen zuiger) en Festen is een geval apart, dus wat mij betreft hadden het ook Truus81, _ollebol_ en 348FHIHRHvrouw kunnen zijn, dat maakt voor mij geen verschil...
ik stem tegen. Weg met floor en de anderen

Neej hoor... ik heb voor gestemd;)
348FHIHRFvrouw ook verbannen?? nou ja zeg...
Wegens een foutje door het nieuwe forum, zijn enkele permabannen ongedaan gemaakt en kon men terug komen. Denk dat dat niet al te snel weer gebeurt
Floor, BAM en Festen waren volgens mij een gevalletje laatste druppel, dat hadden ook X, Y en Z kunnen zijn. Er is in die zin dus niet op inhoud geband.

Maar ik vind het stoer dat Nee-stemmers zich laten horen, want er zijn er zo te zien in de poll veel meer, dus laten we ze heel laten, zodat we het waarom horen!

TEGEN.

Als het hier om wat minder bekende forummers ging zou er niet zo'n heisa zou worden gemaakt. Maar ik zie dit toch wel vaker, men vindt de regels prima, zolang ze maar niet op zichzelf worden toegepast.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:minny schreef op 04 januari 2010 @ 20:38:

[...]

Is enkele dagen terug gezegd.OK, dan is het inderdaad erg krom.
ik ben ook voor terugkeer.... en ga me nu eens in de rel inlezen
quote:Ligeia schreef op 04 januari 2010 @ 20:30:

Lindy is een voorvochtvrouw.

Die k*t-Theo ook...

Ik stem voor.
Een juichtoon da’vre langs de velden..
quote:minny schreef op 04 januari 2010 @ 20:45:

Wegens een foutje door het nieuwe forum, zijn enkele permabannen ongedaan gemaakt en kon men terug komen. Denk dat dat niet al te snel weer gebeurt wie wie wie!
quote:heejhallo schreef op 04 januari 2010 @ 20:46:

[...]

OK, dan is het inderdaad erg krom.Psies, en daar val ik nogal over dus. Ik zal het niet met alle argumenten eens zijn in een discussie, en dat is prima, zolang ze kloppen althans. Dat argument is echter aantoonbaar niet waar.
quote:dangeensuus schreef op 04 januari 2010 @ 20:49:

[...]

wie wie wie!
quote:lindy schreef op 04 januari 2010 @ 20:21:

Staat er toch? Dan hebben de zuignappen tenminste iets te doen op het beleidstopic. Wat moeten die anders met hun tijd teveel doen?Haha, Beleid als ballenbak voor vervelende kinderen forummers. Ik vind hem leuk!
Tegen. Als je altijd net op het randje loopt weet je dat je af en toe net over het randje kunt vallen. Dat is nu wat is gebeurd. Is twee weken lang voor een beetje off topic op de verkeerde plek? Ja. Maar dat weet je als je ondanks waarschuwingen toch doorgaat. Je weet wat je riskeert. Het beleid was bij deze mensen echt wel bekend. Dus in mijn ogen: Wie zijn billen brand etc....

Verder: Pfff... de wereld is toch niet vergaan? Over 10 nachtjes mogen ze gewoon weer terug.
Ook voor gestemd.

Maar daarbij wel in m'n achterhoofd wel dat die bannen (natuurlijk) nooit omgezet worden, dat zou 'ons gezeur' belonen.

De bannen zijn toch ook meer een statement dan een eerlijke 'straf'.
Mwoa, in dit geval wandelde een engelachtige vrolijk mee in eerste instantie, maar waar zij is gebleven toen ze tuimelde? Geen idee, misschien in het Viva-vangnet?...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven