Thuis
zaterdag 2 januari 2010 om 11:02
Kwast al in de hand, Star? Wordt vast mooi!
Suze, jij ook een heel mooi en fijn jaar met je dames en je vent.
Ik weet ook al wat ik krijg voor mijn verjaardag. Handig zeg, kinderen. "Ik ben met papa naar de sieradenwinkel geweest en we hebben oorbellen gekocht." Even oefenen op verraste blik nog....
Suze, jij ook een heel mooi en fijn jaar met je dames en je vent.
Ik weet ook al wat ik krijg voor mijn verjaardag. Handig zeg, kinderen. "Ik ben met papa naar de sieradenwinkel geweest en we hebben oorbellen gekocht." Even oefenen op verraste blik nog....
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 2 januari 2010 om 13:28
Hallo lieve lieverds, ik mis jullie!!!
Hier ook even:
Gelukkig Nieuwjaaaaaaar!
Vish krijgt van Chica en mij unaniem de prijs voor leukste Kerstkaart dit jaar
Wij zitten nu even in oude huis want moesten adres van een winkel opzoeken. We maken met berg geld dat we met Kerst gehad hebben de januarisale onveilig
Zie ook Hyves, Ier en ik zijn erg welgesteld these days
Tot snel, deze week weer internet, dikke kus allemaal
Hier ook even:
Gelukkig Nieuwjaaaaaaar!
Vish krijgt van Chica en mij unaniem de prijs voor leukste Kerstkaart dit jaar
Wij zitten nu even in oude huis want moesten adres van een winkel opzoeken. We maken met berg geld dat we met Kerst gehad hebben de januarisale onveilig
Zie ook Hyves, Ier en ik zijn erg welgesteld these days
Tot snel, deze week weer internet, dikke kus allemaal
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 4 januari 2010 om 19:41
Dat is ook zielig TonyPony maar hun buikjes zouden scheuren van al die chocoladeletters en marsepein.
Zijn jullie al een beetje ingericht en voel je je al thuis Inad?
Ben op playmobiljacht maar ik kan niet kiezen. En hoewel onze smaak over wat cewl/vet cewl en superstoer is tot dusver redelijk overeenkwam merk ik dat Nemo daar nu toch andere ideeën op na begint te houden
Zijn jullie al een beetje ingericht en voel je je al thuis Inad?
Ben op playmobiljacht maar ik kan niet kiezen. En hoewel onze smaak over wat cewl/vet cewl en superstoer is tot dusver redelijk overeenkwam merk ik dat Nemo daar nu toch andere ideeën op na begint te houden
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 4 januari 2010 om 21:19
maandag 4 januari 2010 om 21:26
Ja, Tony en Vito ook weer naar school en psz. Wat is het huis dan ineens leeg en stil als je dan weer thuis komt van kindjes wegbrengen... En wat geniet ik dan enorm van een rustige bak koffie, die ik op kan drinken zonder dat er tegen me gepraat wordt/er aan me gevraagd wordt/er aan me getrokken wordt/ik een knuffel en daarmee bijna de koffie over me heen krijg.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 4 januari 2010 om 21:31
Gewoon de ark geven. Als hij hem eenmaal heeft, is hij er hartstikke blij mee en denkt hij echt niet meer aan zwarte monsters. En daarbij: als jij het speelgoed óók leuk vindt, kun je lekker samen spelen en dat vindt Nemo vast veel leuker dan altijd alleen spelen met zwart monster.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 4 januari 2010 om 21:37