Thuis
dinsdag 5 januari 2010 om 20:35
quote:Vishnu schreef op 05 januari 2010 @ 20:03:
Tijdens de bevalling heel hard janken en gillen en daarna de naam erdoor drukken.Doe ik altijd (nou ja dat janken en gillen niet, dat wachten tot de bevalling wel). Schat, zullen we dan toch maar voor ..... gaan tijdens het weg puffen van de weeen. Succes gegarandeerd!
Tijdens de bevalling heel hard janken en gillen en daarna de naam erdoor drukken.Doe ik altijd (nou ja dat janken en gillen niet, dat wachten tot de bevalling wel). Schat, zullen we dan toch maar voor ..... gaan tijdens het weg puffen van de weeen. Succes gegarandeerd!
dinsdag 5 januari 2010 om 21:13
woensdag 6 januari 2010 om 09:53
Wat heerlijk, dat grenzeloze vertrouwen dat mama het wel oplost.
Zet afgekeurde naam eens in het putje, Erwt? Leuk om mee te helpen denken. Als je daar tenminste behoefte aan hebt...
Tony: "Wie zou de maan en de zon in de lucht hebben gezet? Ik denk de dinosaurussen, toen er nog geen mensen waren."
Ik geloof dat het tijd wordt voor de evolutietheorie versus het scheppingsverhaal!
Zet afgekeurde naam eens in het putje, Erwt? Leuk om mee te helpen denken. Als je daar tenminste behoefte aan hebt...
Tony: "Wie zou de maan en de zon in de lucht hebben gezet? Ik denk de dinosaurussen, toen er nog geen mensen waren."
Ik geloof dat het tijd wordt voor de evolutietheorie versus het scheppingsverhaal!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 7 januari 2010 om 20:12
Dank je wel, lieve Vish! Ik heb de dag heerlijk doorgebracht met de jongeman die ik vanmorgen in mijn bed vond. Echt een hele leuke attentie van je. Ik ga je komend jaar wel hel goed laten weten wat mijn mannensmaak is, want ik heb de hele dag niet naar zijn hoofd durven kijken.
De mol komt zo!
De mol komt zo!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 7 januari 2010 om 22:30