het boek terug bij mijn ex
zondag 6 december 2009 om 17:57
wie heeft toeval ervaring met het boek terug bij mijn ex? ik heb het boek gelezen en zou graag reacties hebben van mensen die dit ook hebben gelezen. zelfs al wil je niet terug bij je ex heb je er best veel aan. maar positieve verhalen zijn natuurlijk altijd welkom want ik heb het boek niet voor niks
maandag 7 december 2009 om 19:40
Punt A)
Waarom zou ik terug willen naar mijn ex?
Punt
Waarom zou ik daar een boek over kopen?
Punt C)
Het hele zelfhulpboek gebeuren gaat momenteel een beetje over de kop naar mijn idee
Als je aardappels zijn aangebrand: Hoe verder na zwarte pannen?
Als je nat bent geregend in een hoosbui: Een leven na een slechte haardag
Als je afvoerputje verstopt is: Geef je afvoerstysteem weer ruimte, 100 tips voor een gelukkige doorstart.
Een ex is een ex, treur daarom, huis dozen kleenexen leeg, eet massa's chocolade en ga verder met je leven....PUNT
Waarom zou ik terug willen naar mijn ex?
Punt
Waarom zou ik daar een boek over kopen?
Punt C)
Het hele zelfhulpboek gebeuren gaat momenteel een beetje over de kop naar mijn idee
Als je aardappels zijn aangebrand: Hoe verder na zwarte pannen?
Als je nat bent geregend in een hoosbui: Een leven na een slechte haardag
Als je afvoerputje verstopt is: Geef je afvoerstysteem weer ruimte, 100 tips voor een gelukkige doorstart.
Een ex is een ex, treur daarom, huis dozen kleenexen leeg, eet massa's chocolade en ga verder met je leven....PUNT
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 7 december 2009 om 19:56
quote:liek1980 schreef op 06 december 2009 @ 17:57:
wie heeft toeval ervaring met het boek terug bij mijn ex? ik heb het boek gelezen en zou graag reacties hebben van mensen die dit ook hebben gelezen. zelfs al wil je niet terug bij je ex heb je er best veel aan. maar positieve verhalen zijn natuurlijk altijd welkom want ik heb het boek niet voor niksEn ben jij terug bij je ex?
wie heeft toeval ervaring met het boek terug bij mijn ex? ik heb het boek gelezen en zou graag reacties hebben van mensen die dit ook hebben gelezen. zelfs al wil je niet terug bij je ex heb je er best veel aan. maar positieve verhalen zijn natuurlijk altijd welkom want ik heb het boek niet voor niksEn ben jij terug bij je ex?
maandag 4 januari 2010 om 19:54
Wat denk je nu met het lezen van dit boek te bereiken? Een ex is niet voor niets een ex, en nee dat betekent niet dat het niet mogelijk is om weer bij elkaar te komen maar daar is meer voor nodig dan een boek. Ik zou eerst goed bij jezelf ten rade gaan of je echt zo graag je ex terug wilt of dat je iets na probeert te streven waarvan je rationeel weet dat het toch niet gaat werken.
maandag 4 januari 2010 om 21:59
maandag 4 januari 2010 om 22:01
* zoekt het nog even op *
Quote van de schrijver:
Ik neem je mee, en vertel je stap voor stap wat je moet doen en wat je moet zeggen, om weer terug te komen in de armen van je ex (zelfs als de situatie hopeloos lijkt)
Soms krijg ik er een beetje een naar gevoel bij, omdat ik weet dat mijn formule zo goed werkt, dat er ook mensen kunnen zijn die het misbruiken. Het laatste wat ik wil is dat mijn technieken en methodes gebruikt worden door een of andere klootzak die een meisje probeert terug te krijgen, terwijl ze zonder hem veel beter af is! Of een of andere gestoorde vrouw die een getrouwde man wilt afpakken.
Ik leer je onder andere de volgende dingen:
Hoe Jij Je Ex Terug Krijgt En Behoudt!
Hoe Jij Je Ex Weer Verliefd Op Je Laat Worden!
Hoe Je Ex Niet Meer Zonder Jou Kan!
Hoe Je Ex Andere Relaties Stop Zet Voor Jou!
Hoe Jij Controle In Je Relatie Terug Krijgt
Liefde En Haat Staan NIET Tegenover Elkaar!
Hoe Laat Je Het Vonkje Weer Overslaan?
Beetje sneu als je het mij vraagt. En bovendien schandalig om in te spelen op de 'labielheid' van mensen met liefdesverdriet.
Quote van de schrijver:
Ik neem je mee, en vertel je stap voor stap wat je moet doen en wat je moet zeggen, om weer terug te komen in de armen van je ex (zelfs als de situatie hopeloos lijkt)
Soms krijg ik er een beetje een naar gevoel bij, omdat ik weet dat mijn formule zo goed werkt, dat er ook mensen kunnen zijn die het misbruiken. Het laatste wat ik wil is dat mijn technieken en methodes gebruikt worden door een of andere klootzak die een meisje probeert terug te krijgen, terwijl ze zonder hem veel beter af is! Of een of andere gestoorde vrouw die een getrouwde man wilt afpakken.
Beetje sneu als je het mij vraagt. En bovendien schandalig om in te spelen op de 'labielheid' van mensen met liefdesverdriet.
maandag 4 januari 2010 om 22:14
quote:Letgo schreef op 04 januari 2010 @ 22:01:
Quote van de schrijver:
Hoe Laat Je Het Vonkje Weer Overslaan? [/i]
Alleen dit zinnetje al. Klein vonkje, moet overslaantje. Ex wil mij niet of ik wil ex niet. Dan ga ik geen geld aan een boek uitgeven .
Ik breng de lege flessen terug naar de glasbak, en dat is het dan wel.
Quote van de schrijver:
Hoe Laat Je Het Vonkje Weer Overslaan? [/i]
Alleen dit zinnetje al. Klein vonkje, moet overslaantje. Ex wil mij niet of ik wil ex niet. Dan ga ik geen geld aan een boek uitgeven .
Ik breng de lege flessen terug naar de glasbak, en dat is het dan wel.
maandag 4 januari 2010 om 22:21
quote:Letgo schreef op 04 januari 2010 @ 22:01:
Quote van de schrijver:
Beetje sneu als je het mij vraagt. En bovendien schandalig om in te spelen op de 'labielheid' van mensen met liefdesverdriet.Wat geestig! Professor Ilan Muhammad (of zoiets) die vroeger nog weleens zijn visitekaartje in mijn brievenbus gooide kon dat ook allemaal! Hij kon trouwens ook, met garantie, mensen genezen van builenpest, hekserij en chronische armoede. Geweldige man!
Quote van de schrijver:
Beetje sneu als je het mij vraagt. En bovendien schandalig om in te spelen op de 'labielheid' van mensen met liefdesverdriet.Wat geestig! Professor Ilan Muhammad (of zoiets) die vroeger nog weleens zijn visitekaartje in mijn brievenbus gooide kon dat ook allemaal! Hij kon trouwens ook, met garantie, mensen genezen van builenpest, hekserij en chronische armoede. Geweldige man!
maandag 4 januari 2010 om 22:27
quote:wuiles schreef op 04 januari 2010 @ 22:21:
[...]
Wat geestig! Professor Ilan Muhammad (of zoiets) die vroeger nog weleens zijn visitekaartje in mijn brievenbus gooide kon dat ook allemaal! Hij kon trouwens ook, met garantie, mensen genezen van builenpest, hekserij en chronische armoede. Geweldige man!Oe heb ik ook last van. Heb je zijn nummer nog?
[...]
Wat geestig! Professor Ilan Muhammad (of zoiets) die vroeger nog weleens zijn visitekaartje in mijn brievenbus gooide kon dat ook allemaal! Hij kon trouwens ook, met garantie, mensen genezen van builenpest, hekserij en chronische armoede. Geweldige man!Oe heb ik ook last van. Heb je zijn nummer nog?
maandag 4 januari 2010 om 23:23
Oh crisis, dat is dat boek dat zich regelmatig opdringt bij die advertenties bovenaan mijn gmail.
Hoe kun je nu serieus denken 'hm, dat boek moet ik maar eens lezen' na het zien van die website? Ik kan daar echt niet bij (en ja hoor, ik heb vroeger ook echt wel eens heel wanhopig een ex terug gewild. Maar zelfs toen zou ik niet in gegaan zijn op een website die heel hard 'Charlatan, Charlatan!' schreeuwt....)
Hoe kun je nu serieus denken 'hm, dat boek moet ik maar eens lezen' na het zien van die website? Ik kan daar echt niet bij (en ja hoor, ik heb vroeger ook echt wel eens heel wanhopig een ex terug gewild. Maar zelfs toen zou ik niet in gegaan zijn op een website die heel hard 'Charlatan, Charlatan!' schreeuwt....)