3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 02:22
Dat je 's nachts beter niet kunt snacken is trouwens een fabeltje. Je moet gewoon eten naar behoefte.
Ik weet trouwens niet hoeveel kilo je bent aangekomen in de afgelopen maanden, maar je moet wel echt je best hebben gedaan volgens mij wil jij opeens een probleem met je gewicht ontwikkeld hebben... Jij bent zo slank als wat!
Ik weet trouwens niet hoeveel kilo je bent aangekomen in de afgelopen maanden, maar je moet wel echt je best hebben gedaan volgens mij wil jij opeens een probleem met je gewicht ontwikkeld hebben... Jij bent zo slank als wat!
dinsdag 5 januari 2010 om 02:26
klopt.. zat eergisteren volgens mij naar Kassa te kijken en dat ging over dieten.. en die ene dietist schoffelde alle fabeltjes eigenlijk onderuit...
na 20:00 uur eten was helemaal geen probleem.. als het maar niet te dicht op andere maaltijden en maar niet VET was..
en ook 3 grote maaltijden of meerdere kleine maaltijden maakt ook niet al te veel uit, als je het maar bij dezelfde hoeveelheid houd.. en wederom.. niet te vet.. .. niet 'snacken'..
na 20:00 uur eten was helemaal geen probleem.. als het maar niet te dicht op andere maaltijden en maar niet VET was..
en ook 3 grote maaltijden of meerdere kleine maaltijden maakt ook niet al te veel uit, als je het maar bij dezelfde hoeveelheid houd.. en wederom.. niet te vet.. .. niet 'snacken'..
dinsdag 5 januari 2010 om 02:33
Boog, zo eet ik al jaren. Gewoon gezonde dingen, kleine maaltijden, verspreid over de dag, op de momenten waarop ik trek heb. En dat is óók 's nachts dus.
Ik ben pas aan gaan zetten toen ik een dieet moest gaan volgen waarbij zo ongeveer alle gezonde dingen beperkt werden tot het minimum en ik met vetten en suikers bij moest gaan eten om maar aan mijn calorieën te komen. Ben daar een beetje balans in aan het zoeken toen ik afgelopen zomer op de vakantiefoto's zag dat ik wel érg aangekomen was. En sindsdien schommelt het wat. Maar dat is dus echt vanwege een ongezond eetpatroon, omdat ik gewoon te weinig gezonds mag hebben om mijn honger mee te stillen.
Ik ben pas aan gaan zetten toen ik een dieet moest gaan volgen waarbij zo ongeveer alle gezonde dingen beperkt werden tot het minimum en ik met vetten en suikers bij moest gaan eten om maar aan mijn calorieën te komen. Ben daar een beetje balans in aan het zoeken toen ik afgelopen zomer op de vakantiefoto's zag dat ik wel érg aangekomen was. En sindsdien schommelt het wat. Maar dat is dus echt vanwege een ongezond eetpatroon, omdat ik gewoon te weinig gezonds mag hebben om mijn honger mee te stillen.