3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
luitjes ik ben naar het ziekenhuis wish me luck
Druifje:.. nu nog???.. ..veel succes!..
Hmm.... ook een beetje dom dus van mij qwert om er zomaar wat in te gooien.
Veel succes Druif!!!!
Iry, ik gebruik het al zes jaar, zeven misschien zelfs. En altijd met goed resultaat dus, ook nog tijdens de zwangerschap. Maar met de borstvoeding moest ik stoppen en toen ik er daarna weer mee begon sloeg het niet meer aan. Tot grote teleurstelling van de neuroloog, omdat het dus eerder echt binnen een week al fantastisch resultaat had opgeleverd. En dat terwijl ik al zeker 15 jaar liep aan te modderen.

Ik ben heel bang dat hij nu alleen nog maar chronotherapie voor kan schrijven en dat wil ik niet. Dus ik wil het als het weer wat lichter wordt nog één keer een goede kans geven. Hopelijk lukt het wel als ik alle zeilen bij zet en als ik een zetje in de rug krijg van de natuur. Nu proberen het weer op de rit te krijgen is bij mij een hopeloze zaak. Dat heb ik al eerder geprobeerd, met minder erge verstoringen, maar dat lukt me gewoon niet midden in de winter...
Succes, Druif!
quote:iry schreef op 05 januari 2010 @ 03:30:

Hmm.... ook een beetje dom dus van mij qwert om er zomaar wat in te gooien.Nee hoor. Was een reactie op Boogje. Tsssk. Beetje mij beschuldigen van ontuchtige handelingen met McDreamy. Die in het echt helemaal níks op zijn vakbroeder uit Grey's Anatomy lijkt. Dus.
Q:.. wat is chronotherapie?
Ik ga het een kans geven trouwens.

Lieve mensen, welterusten!
Heb natuurlijk ook 6 jaar een slaapmedicatieverslaving gehad, waar ik amper een jaar vanaf ben, mijn lijf is natuurlijk nog totaal niet op eigen benen.

Jee...ik flap er ook maar van alles uit altijd, ben ook zo'n open boek.

Eigenlijk schaam ik mij vaak als ik het zo terug lees wat ik dan gepost heb.Wat een debiel lijk ik dan wel niet.

Maar echt, in omgang ben ik best normaal hoor! en ik zie er ook best normaal uit ;)

(hoewel soms ook wel fijn om het er lekker uit te flappen, irl praat ik er maar met weinig mensen over, en dan nog amper)
Oh, dat dan nog...

Chronotherapie is dat je uur voor uur je biologische klok verschuift. En omdat je je biologische klok alleen maar vooruit kunt verzetten, betekent dat: steeds een uur langer op en een uur later wakker, net zo lang tot je weer een normale nacht maakt. Daar wordt een paar weken voor uitgetrokken en van iemand die het gedaan heeft, weet ik dat het loeizwaar is.

En precies om dat laatste zit ik er dus niet zo heel erg op te wachten.
Trusten Qwert!!

Ik rook een sigaretje(ja ben stiekem uit bed gekropen nu vriend slaapt) en duik er ook weer snel in, hoop dat het ook lukt nu
Iry:.. je bent een open boek, maar wel een leuk boek... met plaatjes..
quote:boogje schreef op 05 januari 2010 @ 03:38:

Iry:.. je bent een open boek, maar wel een leuk boek... met plaatjes..
Iry, van mij mag je eruit flappen wat je wil hoor. Ik lees ook mezelf wel eens terug en denk dan "achterlijke idioot dat je d'r ook bent". Maar dan denk ik ook: liever maar gewoon mezelf zijn, dan hoeven we die drempel alvast niet meer te nemen.

Kan me voorstellen dat het met zo'n voorgeschiedenis wel wat beladener wordt allemaal. Kun je me op hyves vinden? Bij Appel bijvoorbeeld? Stuur me maar even een berichtje, dan kan ik je wel wat meer info geven die ik via de neuroloog heb. Misschien kun je d'r wat mee!

Maar goed. Ik ging slapen en dat ga ik nú dus ook echt doen.

Welterusten!
maar goed.. het is inderdaad al erg laat.. en moet ook maar eens gaan slapen... misschien dat ik dan morgenvroeg zelfs wakker kan worden.. ahem...

slaap lekker Q en I ..
Hmm.... dat lijkt mij idd best zwaar die chronotherapie.

Al zou ben ik al een eindje op weg volgens mij?
Verdeurie..zit ik toch nog als laatste!! .

Slaap lekker Boog!!!

(ben ook bijna naar bed hoor)
Echt niet!
Goedemorgen
Goeiemorgen!!!

Ik ben gelijk weer weg.. voor iedereen die hem kan gebruiken!

Tot laterrrr.
Goedemorgen, succes met moeders vandaag Bi!
Goedemorgen

Sterkte en succes Bi

Nachtbrakers..... hoe laat staan jullie dan ''s morgens weer op
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goeienmorgen iedereen.

Zo, ben voor mij wel heel vroeg op, ook wel eens lekker.

Bi, en ben benieuwd naar je verhaal straks.

De rest een fijne dag, en mischien tot later.
Goeiemorguh,

Voor de meiden die er op uit moeten: oppassen het is glad

(Ik ga maar lopen naar mijn werk met mijn bergsschoenen aan)

Fijne dag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven