Mode & Beauty alle pijlers

Aveda haarverzorging

02-05-2008 16:19 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de shampoo en conditioner van Aveda?
ik heb ervaring met de shampoo. Ik heb heel fijn haar. Ik heb de volume shampoo; die doet bij mij niets maakt je haar slap dat geldt ook voor de mousse voor fijn haar.
Dan kijk ik maar weer verder.

Bedankt voor je reactie.
Hallo ik werk in een aveda concept salon de shampoos van aveda zijn super goed!!

Wat voor soort haar heb je dan kan ik je een goeie shampoo aanraden

Groetjes d
Dusky, ik heb wel een vraagje over de brilliant universal styling creme. Mijn haar is lang tot het bh bandje. Ik heb gehoord van mijn kapster dat het anti pluis is en ik breng een klein beetje, een hazelnoot aan op handdoekdroog haar en fohn het in model..maar echt anti pluis is het resultaat niet. Gebruik ik te weinig?
Hi Emmelaa

De brilliant styling creme is niet om op handdoek droog haar te doen en daarna te fohnen dat is voor na het fohnen

Dus eerst fohn je je haar en daarna neem je een klein beetje en kneed het door je haar het is om je haar te stylen

En zeker niet om pluis weg te halen het geeft wel glans

Heb je krullend haar? Dan raad ik je de be curly aan die haalt pluis weg en maakt je krul mooier

Laat even weten aan me wat voor haar je hebt dan weet ik wat het beste is voor je haar

Groetjes D
OHHH

En als je er een wilt van de brillaint lijn moet je brillaint anti humectant pomade nemen die is dan wel weer goed voor pluis dat is een potje een with potje met blauwe dop:)
Bedankt Dusky, voor je advies..geen wonder dat het niet echt werkte op handdoekdroog haar..whahaha. Maar zo heeft mijn kapster het wel aanbevolen. Ik heb slag in mijn haar en dat kan wel eens pluizen, normaal heb ik serums zoals die van Chi.

Nou ga het morgen meteen proberen, glans is altijd mee genomen! Moest wel wennen aan het sterke geurtje vh produkt, maar dat gaat best snel weg.
Ik vind het superspul. Toen ik korter haar had, had ik de volume schampoo., deze was perfect. Nu ben ik me haar aan het laten groeien en met de volumeschampoo begon mijn haar te pluizen. De kapper raadde me aan schampure te gaan gebruiken en ook die is weer super.

Voor de styling heb ik een blauw potje met een soort creme, ook fijn spul. Ik ben nog nooit zo tevreden over schampoos geweest.
Ben blij dat ik je advies heb kunnen geven emmelaa

De Be curly is alleen voor krullend haar dus niet voor jouw

Voor jouw zou de anti humectant van brilliant goed zijn die is tegen pluis

Maar probeer maar wat ik gezegt heb na het fohnen beetje in je hand nemen en uit smeren en dan lekker door je haar heel

Xxxjes cool dat je zo tevreden bent tis ook echt goed spul en een fijn gevoel dat je weet dat je iets natuurlijks aan het gebruiken bent

Groetjes d:)
quote:xxxjes schreef op 05 mei 2008 @ 22:53:

Ik vind het superspul. Toen ik korter haar had, had ik de volume schampoo., deze was perfect. Nu ben ik me haar aan het laten groeien en met de volumeschampoo begon mijn haar te pluizen. De kapper raadde me aan schampure te gaan gebruiken en ook die is weer super.

Ik heb halflang haar en gebruik sinds kort shampure. Ik vind dat mijn haar er super zacht van wordt. 'T is wel duur .

Iemand ervaring met shampoo voor krullen. Mijn vriend heeft slag in z'n haar, en ik wil eens een shampoo voor krullend haar voor hem kopen.
Hoi,

ik ben helemaal blij met de conditioner Be Curly van Aveda! de tube kost ca. 22,- maar doe er al 16 maanden mee! Ik heb dik krullend haar, net boven de schouders en was mijn haren 2x per week (niet dat je denkt dat ik het maandelijks was of zo

Je hebt idd maar een hazelnoot nodig. Ik combineer 'm trouwens met Kerastase shampoo voor krullend haar (werkt goed en heb daarom nog niet de Be Curly shampoo van Aveda gebruikt) en dan tegen pluis/ voor mooie krullen Boing! van Unite en de moulding mud van Sebastian. Duur spul maar je doet er dus superlang mee en het werkt voor mij!
Nou, ik ben benieuwd dan! Verwacht niet dat hij opeens een enorme bos krullen heeft, maar de slag valt misschien niet weer iets mooier :-).
Heeft iemand ervaring met de Aveda Brilliant anti humectant pomade en met de Aveda be curly shampoo en ook de conditioner?

Begrijp ik het goed dat je de brilliant niet op nat haar kunt doen.

Ik fohn niet. Hooguit mijn pony. Ik heb halflang blond enigszins droog haar met krullen die bij vochtig weer gaan pluizen.

Ik gebruikte frizz ease en dat bevalt beter dan bijvoorbeeld de biosilk silk therapy (wat overigens van de zelfde fabricant is als petsilk voor de hond!). Ik heb nu van biosilk de smoothing balm besteld en van aveda de brilliant anti humectant pomade. Ik wil wat dingen uitproberen omdat ik die pluis zo zat ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven