3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 22:18
No.. daar word ik inderdaad niet blij van nee... Sjezus lieverd... ik hoop echt dat je medicijnen er voor kunnen zorgen dat je minder hoofdpijn hebt en dat je de morfine nog even uit kunt stellen.
Freaky... je hebt een lieve Mini (maar dat komt ook doordat ze een liefdevolle moeder heeft natuurlijk)
En ik... ik ben moe!!!
Freaky... je hebt een lieve Mini (maar dat komt ook doordat ze een liefdevolle moeder heeft natuurlijk)
En ik... ik ben moe!!!
dinsdag 5 januari 2010 om 22:20
dinsdag 5 januari 2010 om 22:24
dinsdag 5 januari 2010 om 22:30
@Bianca, nee, stom he, maar er kwam iets anders dringends tussen oa. mijn dochter die ingesneewd zat in het Noorden en nu weer sjit met het contaktpersoon.
Ik moet aan de advocaat vrees ik
Maar ook iets positiefs, oog van Straathond is weer bruin i.p.v rood met een blauwe waas.
En er ligt wel sneeuw op het dak van de buren....dat is een goed teken. Want bij een plantage zijn die daken zonder sneeuw met dit weer
Ik moet aan de advocaat vrees ik
Maar ook iets positiefs, oog van Straathond is weer bruin i.p.v rood met een blauwe waas.
En er ligt wel sneeuw op het dak van de buren....dat is een goed teken. Want bij een plantage zijn die daken zonder sneeuw met dit weer
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 5 januari 2010 om 22:30
Ik ben er nog even, tot ik sms van mn broer heb dat de nachtzuster er is. ( hij hoopt op een lekkere blonde )
Daarna heerlijk slapen en vanaf morgen in een soort van ritme. s Morgens naar mn moeder, s middags de winkel open en daarna boodschappen doen, naar mn moeder, eten koken daar en om een uur of 21.00 weer naar huis.
Ben zoooo blij dat we niet meer naar dat ziekenhuis hoeven!!!!
Daarna heerlijk slapen en vanaf morgen in een soort van ritme. s Morgens naar mn moeder, s middags de winkel open en daarna boodschappen doen, naar mn moeder, eten koken daar en om een uur of 21.00 weer naar huis.
Ben zoooo blij dat we niet meer naar dat ziekenhuis hoeven!!!!