3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Zou dat de boel niet kapot houden dan pieb? Lijkt me dat zout op een open wondje niet echt fijn is.

Maar heb dat nog in huis, dus zal het zo eens proberen.
nee, geeft helemaal niets: de oplossing is namelijk gelijk aan wat er in je lichaam zit, en is dus niet schadelijk.

Zag net via google (neusspray zoutoplossing) op de webiste van de Kring Apotheek dat het ook goed helpt tegen korsten in en rond je neus (yaiks, dat klinkt dan weer onsmakelijk, he?)
ja dat klinkt idd onsmakelijk, maar zo is het wel.

Ik ga even de spray pakken en een nieuw pakje papieren zakdoekjes. Brb

oh ik maak ook maar gelijk nog een bak koffie als ik toch aan de wandel ben
Hoi meiden... het was het jurkje wat net binnen is bij de Hema... Knal roze met een beetje felgroen e grijs streepje een wollen jurkje.... echt onwijs leuk

En ik heb alweer de brillenzaak geregeld en polisnummer doorgegeven... krijg de glazen volledig vergoed en montuur was maar 99,- euro ( ben maar eens naar een goedkopere zaak gegaan) en het is een simpel metalen montuur en dan met zwart en witte blokjes/streepjes eenvoudig maar staat erg leuk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik heb altijd een neusspray in huis voor het geval dat... overgehouden aan de neusspray verslaving van Ex
Goedemorgen

Bubbles neusspray is juist goed, bij grote neus/long/keelbloedingen. wordt zelf otrivinspray gegeven in het ziekenhuis, dus.

Prikt wel, dat wel.
Zo nou even een kaartje schrijven... ben verjaardag vergeten afgelopen zondag van mijn oude vertrouwd (ex)schoonmaakhulp.... zo lullig
Zo kaartje geschreven..... brood uit de vriezer voor de tosti's straks... dat had ik Mini beloofd... en nu even rekeningen opsturen naar de zorgverzekering... krijgen we weer poen... en dat is even nodig hier
Hoi Zus
Ik heb altijd neusspray voor baby en kind in huis omdat ik van neusspray voor volwassenen altijd binnen 1 dag mijn neus stuk heb. In de kinderoplossing zit minder natriumchloride en die verdraag ik beter.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt eer het weer een beetje normaal is.

Thanx voor de adviezen ladies
Nou sterkte ermee Bubbles...

Zo rekeningen gedeclareerd... weer een bakkie gepakt.... even topichoppen
Ik ben zo verdrietig ik weet het allemaal niet meer hoor. Zut te janken achter de laptop
Gisteren naar het nieuwe huis geweest. Werd gebeld door makelaar dat bankgarantie binnen was. Ik blij want dat is natuurlijk goed nieuws voor de hypotheek.
Nu ben ik net gebeld door de hypotheker en ze accepteren mijn inkomsten niet omdat het flexwerk is maar dat wisten ze al heel de tijd. Nu willen ze loonstrookjes van de afgelopen 3 jaar waar ik wel gewerkt heb.

Maar ik ben depressief geweest (weten ze) en heb dus eigenlijk niet gewerkt.
Hallo,

ik kom even goedemorgen zeggen, voordat ik weer de olijven induik.

dusse Goeiemorgen!
Ik ben nu zo enorm bang dat het helemaal niet door kan gaan hierdoor. En voel me zo'n enorme loser. Ik kan ook niks.
Was wat voorbarig want je had nog niet alles getypt.
Hoi Lunaan!
He, wat vervelend IBI.
Maar niet zeggen dat je niets kan he.

Want dat geloof ik niet.
Tsjee Ibi, wat vervelend , en nu?
En ik heb vanacht zo slecht geslapen dat ik me er niet toe kon zetten om naar therapie te gaan en daar voel ik me ook zo rot door.
Heb je helemaal geen inkomsten gehad IBI?
IBI wat een gezeik van die hypotheekdinges
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En als klap op de vuurpijl ben ik zo laf en zwak geweest om mijn werk op te bellen dat ik ziek ben dus ga ik niet werken vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven