3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 11:10
woensdag 6 januari 2010 om 11:14
Hoi meiden... het was het jurkje wat net binnen is bij de Hema... Knal roze met een beetje felgroen e grijs streepje een wollen jurkje.... echt onwijs leuk
En ik heb alweer de brillenzaak geregeld en polisnummer doorgegeven... krijg de glazen volledig vergoed en montuur was maar 99,- euro ( ben maar eens naar een goedkopere zaak gegaan) en het is een simpel metalen montuur en dan met zwart en witte blokjes/streepjes eenvoudig maar staat erg leuk
En ik heb alweer de brillenzaak geregeld en polisnummer doorgegeven... krijg de glazen volledig vergoed en montuur was maar 99,- euro ( ben maar eens naar een goedkopere zaak gegaan) en het is een simpel metalen montuur en dan met zwart en witte blokjes/streepjes eenvoudig maar staat erg leuk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 6 januari 2010 om 11:21
woensdag 6 januari 2010 om 11:22
Ik heb altijd neusspray voor baby en kind in huis omdat ik van neusspray voor volwassenen altijd binnen 1 dag mijn neus stuk heb. In de kinderoplossing zit minder natriumchloride en die verdraag ik beter.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt eer het weer een beetje normaal is.
Thanx voor de adviezen ladies
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt eer het weer een beetje normaal is.
Thanx voor de adviezen ladies
woensdag 6 januari 2010 om 11:28