juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Proost!

Alle reacties Link kopieren
hallo,

wat leuk een juli 2010 topic met tabel!!

Mag ik ook meepraten? Ik ben ook in juli uitgerekend van mijn 1ste kindje...

Vind t allemaal zo spannend, morgenm 12 wekn maar pas bij 16 weken weer naar de VK, toen ik 10 weken was een hele mooie echo gehad
Natuurlijk ben je welkom! Wil je in de tabel?
Mango, heldin, je hebt een schema gemaakt!

Wij vliegen eind deze week weer terug naar huis, en meteen de dag erna mag ik naar de gynaecoloog. Om 10 uur 's ochtends.

Jippie, lang leve de jetlag, dat voelt voor ons dus als 3 uur 's nachts! Ben benieuwd of we dochter wakker kunnen krijgen, of dat die slapend mee mag!

We gaan dan de nekpliimeting en een bloedtest doen, om te testen op kans op down. EIgenlijk zouden we dat in december al doen, maar omdat we onverwachts toch in NL zaten hebben we het uitgesteld. Dan ben ik 13 weken, en dat kon nog net!

We willen het in elk geval weten: ik denk niet dat ik een abortus zou kunnen, maar dan zijn we in elk geval een beetje voorbereid. Maar ik heb het gevoel dat het allemaal wel goed zit!

(Jip en Janneke bubbeltjessap is extreem vies trouwens. Je kunt beter bubbelappelsap in zo'n champagnefles nemen!)
Leuk!!

30, 21 juli, 1ste kindje, 03-02 vk/ 05-03 20wk echo
Je staat er in, Zon!

Sharra: Sterkte met vliegen en je jetlag. Hoelang heb je daar normaal last van? Hoe krijg je jullie dochter ooit weer in het gareel? En ook succes met je nekplooimeting. Fingers crossed voor een goede uitslag!

Heb met oud en nieuw de aardbeienvariant gehad. Vond hem best te pruimen. De appel vind ik wel erg vies trouwens!
Hoi Mango,

Leuk een tabel !! Ik ben 32 jaar, de rest klopt, 01-02 weer naar de gyn. Vandaag weer kloppend hartje en echo gezien !

AAhh, nog 1 dag werken en dan bijna 2 weken vrij !!! Dit weekend lekker naar de Eifel, naar kenissen, even lekker bijkletsen !

Hoofdpijn is over en de antibiotica slaat lekker aan !

Dus ik mag van de ziekenlijst af hoor !! Alle andere beterschap, en waarschijnlijk tot na het weekend !

Grtz,

M
Gevonden

Toch wel handig hoor, een tabelletje. Kan ik een beetje onthouden wie er allemaal meeschrijven

Miffy, wat leuk dat je ook in juli een kindje verwacht

Voor de tabel: ik ben intussen weer naar 8 juli gegaan, na de termijnecho. De 14e ga ik weer naar de gynaecoloog.

Hier gaat alles oke. Ben alleen nog steeds ontzettend moe en dan dus ook misselijk. Noem de moe en misselijk maar mijn M&M's ondertussen Ach, het gaat vast wel weer eens over. Ben ook nog steeds elke dag om 5 uur wakker, dus ik heb al heel veel boeken gelezen de afgelopen weken. Dat is wel heel lekker want lezen deed ik veel te weinig de afgelopen tijd.

Wij doen trouwens geen onderzoeken. We zien het wel. Ik zou het toch neit weg kunnen halen.

Het kraamzorgformulier heb ik afgelopen week terug gestuurd en de kinderopvang heb ik al op dag van de positieve test geregeld Dat is intussen helemaal gelukt en daar ben ik erg blij mee.

Goed, nog even tv kijken en dan maar weer naar bed
Wauw, een nieuw topic met tabel! Goed zeg Mango!

Hier mijn gegevens:

28 jaar, 8 juli uitgerekend en 18 januari weer naar de verloskundige!

Annickaatje, fijn weekend, leuk hoor!

Fussie, sterkte met je M&M, ik hoop dat het gauw overgaat.

Sharra, succes met de terugvlucht, ik hoop dat de jetlag meevalt.
hi allemaal.

Hier ook geen combitest...ben nog redelijk jong en er komt geen down voor in de familie. Vond t wel ff moeilijke keuze hoor..maar aangezien t alleen een risico bepaling is.

20 weken echo doen we dan weer wel.

Ik heb gisteren trouwens een 2de hands angelsound gekocht...ja ik werd zo onzeker, met 10 weken echo gehad en pas met 16 wk naar de vk weer ( ben nu 12 weken)..

Was ff moeilijk maar uiteindelijk gelukt , het hartje gehoord wat leuk!! maar vraag me nu toch wel af...hoe slecht is t? Ik was niet van plan t te vaak te doen...maar je leest toch verschillende verhalen?!
Mango, wat goed een tabel! Het lukt me niet om het in kleur te doen maar ik ben 34 jaar.

Zon, welkom! Ik heb nog nooit gehoord van een angelsound, weet dus ook niet of het schadelijk is.

Hier nog steeds misselijk en moe. Vooral het avondeten gaat zo moeilijk. Eet dan vaak gewoon niet mee. En ik vind het moeilijk om te drinken. Ik drink normaal wel zo'n 2 liter thee per dag maar thee lukt echt niet en weet niet goed wat wel. Ok genoeg geklaagd!

Zoon zit op school en dochter ligt op bed dus ik ga nu snel even wat regeldingetjes doen.
Zon: Wij hebben ook zo'n ding. Bij dochter heb ik hem heel veel gebruikt, vooral in het begin (vanaf 14 tot een week of 20)Daarna voelde ik haar heel regelmatig en had ik minder de behoefte om naar haar te luisteren. Halverwege de zwangerschap heb ik hem zelfs uitgeleend. De afgelopen weken heb ik het ook een aantal keer geprobeerd. Ik vond wel de navelstreng, maar niet het hartje. Tot maandag! Zo fijn om hem even te horen!

Het kan volgens mij geen kwaad, zolang je maar niet in de stress raakt als je hem even niet kunt vinden!

Annickaatje: Veel plezier met je reisje! Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Fussie: Sterkte met je m&m! Ik hoop dat het snel opknapt!

Die tabel vind ik ook vooral handig om te weten wie er mee schrijft en wanneer iedereen uitgerekend is. Vergeet het ook steeds

Rug gaat weer iets beter. Probeer vandaag weer eens zonder paracetamol. Straks gaan dochter en ik even naar het ziekenhuis. We moeten beide bloedprikken. Ik nog voor de vk en dochter omdat ze nog steeds zo hoest. Ben benieuwd of en hoe dat gaat met onze dame.
Hetzer: Och jeetje. Wat vind je wel lekker qua drinken? Of een ander smaakje thee? En met het avondeten. Eet je dan later of wat anders of zo? Ik hoop ook voor jou da thet snel opknapt!
cola light drinken?? dat werkte bij mij t beste...

mango: jij dus ook ervaring met angelsound...maare hoe weet je dat je de navelstreng hoort??
Ik heb 'm een keer mee gehad naar de vk (hij was er erg nieuwsgierig naar) en hij vertelde wat ik allemaal hoorde. Je hoort nl je eigen aders, die kloppen rustig. Je hoort ook en soort suizend geluid dat is de navelstreng. Een beetje 'stjoetsjoe" en het hartje van de baby gaat veel sneller.
Mango. Mag ik er ook bij:)

27 jaar, eerste kind, uitgerekend 10 juli, vk 11 januari.

Verder iedereen gefeliciteerd.

S
Tuurlijk! Gezellig! Zal je er zo even in zetten en dán sleur ik mezelf echt achter het forum vandaan! Langleve teletubbies, zandkasteel en die irritante tweenies(die ze anders nooit mag zien, word echt chaggie van de tweenies )
Dankjewel !

Haha daar Jan ik nog niet over meepraten. Misschien over een paar jaar ;).

Trouwens hebben anderen ook zo'n last van bekkenpijn? Alsof je bekken uit elkaar vallen?
nee, geen bekkenpijn. Lijkt me wel vervelend. Hoe voel je je verder? Nog misselijk/moe?
Ja heel erg. Kom nergens aan toe , houd weinig binnen op sommige dagen. Soms weer beter. Ook heel er moe en natuurlijk heel veeel pijn.

Ok genoeggeklaagd:)

ik ben vooral heeeeeel blij. Laten we dat niet vergeten
Jupppie ik sta er bij . Dank!
Welkom mevrS!

Ik heb geen last van bekkenpijn, welk merk ik dat mijn onderrug wat minder sterk lijkt te zijn.

Ik heb sneller last van een vermoeid gevoel en ik moet op mijn werk wel meer attent zijn voor mijn houding enzo....

Nou kraamzorg is hier aangevraagd, nu wachten op bevestiging.

En ik heb mij ingeschreven voor een zwangerschapscursus.

Met oud en nieuw ook zoete bubbels gehad, nou ik had het na 2 slokken wel gehad!

Ik ga zo maar weer eens verder met puinruimen. Moeten zo langzamerhand is wat spullen de deur uit gaan doen, om ruimte te maken voor de babykamer!
Fijn Mango, goed geregeld!

Ik ben gisteren bij de vk geweest: alles was weer goed. 't Was wel even spannend, want ze kon 't hartje niet vinden. Duurde echt superlang, en zij bleef wel heel rustig, maar op een gegeven moment vond ik 't toch niet meer zo grappig. Maar gelukkig bleek zij of hij zich gewoon heel goed verstopt te hebben en hoorden we een keurig hartje.

Wij hebben trouwens wel een combi-test gedaan met een goede uitslag gelukkig! Maar 't is een lastig iets vind ik, omdat 't altijd een kansberekening blijft. Maar zo'n goede uitslag geeft in ieder geval een goed gevoel.
Mango, ik kon het niet laten even te kijken of je je dreigement echt uitgevoerd had

Fussie, leuk dat we tegelijk zwanger zijn. Ik duim voor je dat we ook ongeveer tegelijk bevallen: mijn eerste kwam keurig op tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven