3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
en nu ga ik echt

dag, enn sterkte voor IBI en Tut
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Kun je beter terug naar school gaan, Straat, dan heb je nog betere tijden dan dat, behoud je je uitkering, word je wijzer en heb je geen last van idiote wethouders en zo
Straat, ik weet niet waar je tegen knokt maar ik wil je wel even een hart onder de riem steken.

@ Bubbles, gelukkig wel, ik moet op het moment veel stukken lezen om 'er in' te komen, zeg maar. Dus dat is weer een geluk bij een ongeluk. Ik maak dan op de laptop aantekeningen voor mezelf die ik later weer gebruik bij vergaderingen.

Morgen moet ik helaas naar kantoor, 't is niet anders. Mijn baas laat me halen en brengen met een taxi, dat is erg fijn. Anders moet ik met de trein en dan nog een stukje lopen.

Ik heb nu even pauze, ga zo een boterham maken en een kopje koffie drinken.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
ga ook even broodje eten

*yes! Gelukt met de smiley!*
*Breekt even in*

@Bubbles, ik zou je graag wat vragen willen stellen over wat je hebt geschreven in mijn topic. Zou ik je mogen/kunnen mailen?
The time is now
tuurlijk banba
Eet smakelijk btw voor degenen die gaan lunchen

En goed hoor piebje Er staan echt een heleboel leuke smilies tussen
Ik heb m bubbles, ga meteen mailen. Dankje.
The time is now
hoi Banba
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
You've got mail...
The time is now
Hai Roos
The time is now
Ben je terug aan het schrijven hoor Banba. Ik ben niet degene die je dacht, maar ben wel bezig met eea te schrijven voor je waar je hopelijk iets aan hebt
Oké, fijn.
The time is now

Ik zit nu eventjes in mijn loopgraaf mijn lunch te verorberen.

Ha, zie net dat mijn eerste mail al binnen is

tssss, het lijkt wel of ik werk!
Omdat iedereen zo intensief het beleid topic was/is aan het lezen. Ben ik het ook maar even gaan doorlezen.

Mij te ingewikkeld allemaal hoor.

Ga me er niet mee bemoeien. (Ben sowieso niet goed in mijn mening e.d. verwoorden).
Hi allen! Heb ook lekker mijn broodjes op (twee bruine bollen met verse kibbeling, salade en karnemelk) en ga dapper weer vergaderstukken sorteren!

Straat: you go girl!
Ik ben trouwens toch naar de winkel gegaan.

Tja, waarom ben ik ook zowat naast een supermarkt gaan wonen, haha.

Toch kaas en brood en een broodje gekocht. En nog wat andere dingen.

Nu dus weer te veel gegeten.

Stom, stom.

Maarja. Heb het geld van vorig jaar gebruikt (stond al op als gebruikt) dus dan mag het he. toch? haha.
hahaha Dank je wel Piba!

Ik zet mijn helm weer op en mijn geweer op scherp...

want moet zo weer verder....

Hee Just me, weet je wat handig is om direkt in te slaan bij de supermarkt: een hele grote zak aardappels, rookworst, hutspot, dan heb je eten voor twee dagen. Diepvries spinazie en boerenkool. En vissticks in de vriezer is ook altijd handig net zoals eieren, lang houdbare melk en kabouterpannenkoekenmeel (leuk woord voor scrabble, maar ik hou ervan om vals te spelen dus geldt waarschijnlijk niet). De eieren en melk natuurlijk niet in de vriezer doen

Dit heb ik altijd in huis voor het geval dat ik ziek word of zoiets dergelijks. Behalve de hutspot, want die is niet zo heel lang houdbaar, zuurkool gaat volgens mij wat langer mee. En ook belangrijk, brood in je vriezer hebben.

Tot zover mijn survival tip
Dan hoef je ook niet zo veel naar de supermarkt en kom je minder in de verleiding om ander dingen te kopen die niet echt direkt nodig zijn.
Mijn probleem daarbij is, dat ik geen grote diepvries heb.

Alleen een klein diepvriesvakje in de koelkast

Mijn appartement is te klein, denk ik, om er een diepvries in te plaatsen.
Misschien toch geen gek idee om eens goed te gaan bekijken of een diepvries extra aanschaffen toch niet een goed idee is.

Is misschien wel handiger en op den duur veel voordeliger.
JM, gewoon meelezen. Is niks moeilijks aan daar, ze maken het elkaar alleen erg moeilijk met het gevingerwijs

Straat das idd handig.

Had ook hele kelderkast vol met meuk en hebben nu besloten dat eerst maar es op te maken eer we weer andere boodschappen doen.

Moet wel alleen regelmatig naar supermarkt voor vlees en verse dingen.

Ben veel aangekomen afgelopen half jaar en moet nu kilo of wat af en dat ga ik doen door eetgedrag beetje aan te passen (komkommer ipv chips en zo).

Ga zo maar weer eens sprayen.
Banba je hebt mail terug, weet niet of je het al gezien had
kijk eens op marktplaats, JM; een vriezer is echt prettig, ook voor restjes bv. pastasus: hoef je alleen maar nieuwe pasta te koken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven