3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 12:41
Straat, ik weet niet waar je tegen knokt maar ik wil je wel even een hart onder de riem steken.
@ Bubbles, gelukkig wel, ik moet op het moment veel stukken lezen om 'er in' te komen, zeg maar. Dus dat is weer een geluk bij een ongeluk. Ik maak dan op de laptop aantekeningen voor mezelf die ik later weer gebruik bij vergaderingen.
Morgen moet ik helaas naar kantoor, 't is niet anders. Mijn baas laat me halen en brengen met een taxi, dat is erg fijn. Anders moet ik met de trein en dan nog een stukje lopen.
Ik heb nu even pauze, ga zo een boterham maken en een kopje koffie drinken.
@ Bubbles, gelukkig wel, ik moet op het moment veel stukken lezen om 'er in' te komen, zeg maar. Dus dat is weer een geluk bij een ongeluk. Ik maak dan op de laptop aantekeningen voor mezelf die ik later weer gebruik bij vergaderingen.
Morgen moet ik helaas naar kantoor, 't is niet anders. Mijn baas laat me halen en brengen met een taxi, dat is erg fijn. Anders moet ik met de trein en dan nog een stukje lopen.
Ik heb nu even pauze, ga zo een boterham maken en een kopje koffie drinken.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 6 januari 2010 om 13:39
Ik ben trouwens toch naar de winkel gegaan.
Tja, waarom ben ik ook zowat naast een supermarkt gaan wonen, haha.
Toch kaas en brood en een broodje gekocht. En nog wat andere dingen.
Nu dus weer te veel gegeten.
Stom, stom.
Maarja. Heb het geld van vorig jaar gebruikt (stond al op als gebruikt) dus dan mag het he. toch? haha.
Tja, waarom ben ik ook zowat naast een supermarkt gaan wonen, haha.
Toch kaas en brood en een broodje gekocht. En nog wat andere dingen.
Nu dus weer te veel gegeten.
Stom, stom.
Maarja. Heb het geld van vorig jaar gebruikt (stond al op als gebruikt) dus dan mag het he. toch? haha.
woensdag 6 januari 2010 om 13:45
hahaha Dank je wel Piba!
Ik zet mijn helm weer op en mijn geweer op scherp...
want moet zo weer verder....
Hee Just me, weet je wat handig is om direkt in te slaan bij de supermarkt: een hele grote zak aardappels, rookworst, hutspot, dan heb je eten voor twee dagen. Diepvries spinazie en boerenkool. En vissticks in de vriezer is ook altijd handig net zoals eieren, lang houdbare melk en kabouterpannenkoekenmeel (leuk woord voor scrabble, maar ik hou ervan om vals te spelen dus geldt waarschijnlijk niet). De eieren en melk natuurlijk niet in de vriezer doen
Dit heb ik altijd in huis voor het geval dat ik ziek word of zoiets dergelijks. Behalve de hutspot, want die is niet zo heel lang houdbaar, zuurkool gaat volgens mij wat langer mee. En ook belangrijk, brood in je vriezer hebben.
Tot zover mijn survival tip
Ik zet mijn helm weer op en mijn geweer op scherp...
want moet zo weer verder....
Hee Just me, weet je wat handig is om direkt in te slaan bij de supermarkt: een hele grote zak aardappels, rookworst, hutspot, dan heb je eten voor twee dagen. Diepvries spinazie en boerenkool. En vissticks in de vriezer is ook altijd handig net zoals eieren, lang houdbare melk en kabouterpannenkoekenmeel (leuk woord voor scrabble, maar ik hou ervan om vals te spelen dus geldt waarschijnlijk niet). De eieren en melk natuurlijk niet in de vriezer doen
Dit heb ik altijd in huis voor het geval dat ik ziek word of zoiets dergelijks. Behalve de hutspot, want die is niet zo heel lang houdbaar, zuurkool gaat volgens mij wat langer mee. En ook belangrijk, brood in je vriezer hebben.
Tot zover mijn survival tip
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 6 januari 2010 om 13:56
JM, gewoon meelezen. Is niks moeilijks aan daar, ze maken het elkaar alleen erg moeilijk met het gevingerwijs
Straat das idd handig.
Had ook hele kelderkast vol met meuk en hebben nu besloten dat eerst maar es op te maken eer we weer andere boodschappen doen.
Moet wel alleen regelmatig naar supermarkt voor vlees en verse dingen.
Ben veel aangekomen afgelopen half jaar en moet nu kilo of wat af en dat ga ik doen door eetgedrag beetje aan te passen (komkommer ipv chips en zo).
Ga zo maar weer eens sprayen.
Straat das idd handig.
Had ook hele kelderkast vol met meuk en hebben nu besloten dat eerst maar es op te maken eer we weer andere boodschappen doen.
Moet wel alleen regelmatig naar supermarkt voor vlees en verse dingen.
Ben veel aangekomen afgelopen half jaar en moet nu kilo of wat af en dat ga ik doen door eetgedrag beetje aan te passen (komkommer ipv chips en zo).
Ga zo maar weer eens sprayen.