3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
jullie doen mij uitlachen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:JustMe32 schreef op 06 januari 2010 @ 15:00:

Ik wil ook zon hier.

Maar nee het blijft maar sneeuwen....

Ojee...ik post te veel berichten vandaag volgens mij.

Maar ik las ergens dat je veel berichten moest hebben om over dingen mee te praten. Tja dan mag ik nog wel even.

Jij mag zoveel en zo weinig posten als je wilt!

Het is geneuzel dat je pas bij een bepaald aantal posts mee mag praten met de opperforumsters het is ook maar de vraag of je dat wel wilt!

Overigens heb ik nu heul weinig posts op mijn naam staan, toch ben ik al actieve forumster sinds 10 jr.

Hoeveelheid posts zegt niks, je nicks dat telt!

Zonder gekheid de zinnigheid waarmee je iets te zeggen hebt, dat is wat telt!

En we moeten dit topic ook vol krijgen natuurlijk dus, nou ja...

Is het toch nog nuttig of niet?
Nee hoor roos, jou niet.

Maar zeg nou eerlijk: het gaat toch nergens meer over daar...
@JM: gezellig blijven doorkletsen, hoor! Ik wil ook zon en 25 graden! Nog even geduld, het komt er echt wel weer aan. Hier in NoordHolland zie ik ook weer dikke sneeuwwolken samenpakken. we houden het niet droog.

daarnaast moet ik idd ook mijn saldo opkrikken, dus ik klets gezellig mee! Nog een paar 3000+ afleveringen ,en ik mag ook iets zeggen op het beleidstopic! hoihoihoi!

@Peet: tot snel!
?Huh? nu heb ik middenin je post gereageerd? quoten is moeilijker dan ik wist. Ging niet helemaal goed geloof ik.
Ik herinnerde me opeens dat er een zak popcorn in het kerstpakket van mijn man zat, die heb ik maar even opgehuppeld.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
O, Noord-Holland zeg je.

Daar woon ik ook.

En hier sneeuwt het.

Dus ligt er een beetje aan waar je woont, maar die sneeuw zit dan dicht in de buurt.
quote:gewoonpetra schreef op 06 januari 2010 @ 15:05:

?Huh? nu heb ik middenin je post gereageerd? quoten is moeilijker dan ik wist. Ging niet helemaal goed geloof ik.

haha, ja.

Moest even zoeken, waar er gereageerd was.
ik bedoelde dat ik die avond dat hij dat zei grappig vond Bubb, of ik de mens/persoon/forummer nou zo boeiend vind.

Mmwah niet echt hoor.

Zo en nu die was opvouwen!!

Doeidoei!!!
waar het om gaat, is dat mensen zich niet gehoord voelen Bubbeltje en daar tegen ageren en waar ik vanmorgen over viel, is dat als er eentje over een forummer haar gal spuwt over een forummer, er ineens uit allerlei hoeken mensen komen om dat te beamen, terwijl diezelfde mensen normaal hun mond houden en daar heb ik moeite mee. Het voelt niet eerlijk voor mij
Daag Petra...

Zei ik niet toenet dat ik ook iets nuttigs ging doen?

Of was dat mijn verbeelding?

Tot later.
Weet ik Peet dat je dat bedoelde, maar wilde dat gewoon even kenbaar maken haha.
Ik woon ook in NH en hier is sinds vanmorgen zo'n 3 à 4 cm. sneeuw gevallen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Bubbles_ schreef op 06 januari 2010 @ 13:57:

Banba je hebt mail terug, weet niet of je het al gezien had Ja hoor, gezien en beantwoord. Nogmaal dank
The time is now
Heb je ook wel een punt in hoor Roos, maar ik snap de commotie van alle kanten daar en vind het nergens meer over gaan (het begon nota bene om hoofdletters... en kijk waar het nu op uitgedraaid is).

Ik heb ook desbetrefende forumster al eens eea gezegd in een topic (was het dus niet met haar eens), maar als zij geen gelijk heeft reageert ze verder niet op een reactie op haar.

En als ze vindt dat ze wel gelijk heeft gaat ze net zolang door tot de ander het wel best vindt en dan nog gaat ze door.

Ik ga me daar op beleid niet in mengen want het heeft allemaal geen zin. Niemand krijgt gelijk en zo blijft het maar doorgaan en doorgaan.

Iedereen kan z'n zegje prima doen daar
Roos, da's niet helemaal waar. Ze werd nergens afgebrand er werd alleen gevraagd of het niet wat minder kon. Ik reageer daar niet maar ik word ook kriegel van dit gedrag van sommige forummers. 't verpest voor mij een beetje het plezier van het forummen. Elke keer deze postings doen bij mij het gevoel opleven van: heb je d'r weer, diepe zucht. En ik vind dat mensen dat best wel mogen zeggen zonder dat de persoon dan afgebrand wordt.
Zo, ik heb een vraag aan Naomi gesteld.
Banba (ik ga je vanavond terugmailen. nu beetje kort dag ivm thuiskomende kinderen/vriend, eten en zo ).
het gaat me nog niet eens zo om betreffende forumster, die kan haar battles prima zelf uitvechten. Het gaat mij om het principe dat mensen ineens wel hun mond durven open te doen als er medestanders zijn. Een tijdje terug hadden we steeds die respecttopics en toen was het altijd Fleurtje die het doelwit was
...En alweer een stuk wat ik niet schrijf (=gewist heb) over het forum en het beleidstopic.

de hele situatie is vervelend voor allen die er emotioneel bij betrokken zijn.

dat is het enige dat ik erover kwijt wil.

Phew!
iemand Oprah aan het kijken?

een 7jarig meisje dat schizofreen is, zo triest
Pfff ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel vermakelijk vind om te lezen.... en ik ook de neiging heb om te zeggen kappen nu... get a life... maar ach waarom zou ik denk ik gelijk daarna...

Wel een vraag voor Naomi gepost.. want ben het overzicht volledig kwijt!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Duh er is al meer dan 3 uur niet gepost op Libelle... moet ik dan toch maar wat nuttigs gaan doen?????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zo... de rust is wer een beetje wedergekeerd

Ik kan vanaf hier de tv niet zien roos dus heb m ook niet aan,

Maar best pittig dus (moet ook wel gezien waar het over gaat).
quote:rosanna08 schreef op 06 januari 2010 @ 15:27:

het gaat me nog niet eens zo om betreffende forumster, die kan haar battles prima zelf uitvechten. Het gaat mij om het principe dat mensen ineens wel hun mond durven open te doen als er medestanders zijn. Een tijdje terug hadden we steeds die respecttopics en toen was het altijd Fleurtje die het doelwit wasJaaaaa het 20003545798789e respect topic dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven