Krik hier je gemiddelde op!
woensdag 6 januari 2010 om 14:08
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.
Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.
Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!
N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )
Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.
Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!
N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )
woensdag 6 januari 2010 om 17:04
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 januari 2010 @ 17:02:
Neuken met Mr N is eigenlijk altijd wel lekker. Of komt dat omdat ie met mij neukt dat het daarom zo lekker is?geen idee, wil je werkelijk dat ik - of een ander - daar een oordeel over velt? zet 'm maar op de trein dan.
Neuken met Mr N is eigenlijk altijd wel lekker. Of komt dat omdat ie met mij neukt dat het daarom zo lekker is?geen idee, wil je werkelijk dat ik - of een ander - daar een oordeel over velt? zet 'm maar op de trein dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 januari 2010 om 17:04
woensdag 6 januari 2010 om 17:05
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:02:
Nee Leaf, we houden het tot zover besloten.
Wel gaat Fiepje zich in een arena door leeuwen laten verscheuren blootstellen aan een door Kaatje ontworpen test.
We hebben een kaart voor je geregeld hoor!
Eerste rij toch hoop ik?
Goed van jullie dat niet iedereen zomaar lid kan worden van Ons Groepje. Dat juich ik toe. Bovendien heeft natuurlijk niet iedereen zoveel geld dat ze ff 2300 euro kunnen missen...
Nee Leaf, we houden het tot zover besloten.
Wel gaat Fiepje zich in een arena door leeuwen laten verscheuren blootstellen aan een door Kaatje ontworpen test.
We hebben een kaart voor je geregeld hoor!
Eerste rij toch hoop ik?
Goed van jullie dat niet iedereen zomaar lid kan worden van Ons Groepje. Dat juich ik toe. Bovendien heeft natuurlijk niet iedereen zoveel geld dat ze ff 2300 euro kunnen missen...
woensdag 6 januari 2010 om 17:05
woensdag 6 januari 2010 om 17:06
quote:Leaf schreef op 06 januari 2010 @ 17:05:
[...]
Eerste rij toch hoop ik?
Goed van jullie dat niet iedereen zomaar lid kan worden van Ons Groepje. Dat juich ik toe. Bovendien heeft natuurlijk niet iedereen zoveel geld dat ze ff 2300 euro kunnen missen...Voor jou heb ik een troon gemaakt naast Robo.
[...]
Eerste rij toch hoop ik?
Goed van jullie dat niet iedereen zomaar lid kan worden van Ons Groepje. Dat juich ik toe. Bovendien heeft natuurlijk niet iedereen zoveel geld dat ze ff 2300 euro kunnen missen...Voor jou heb ik een troon gemaakt naast Robo.
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:03:
[...]
Nou je kan altijd proberen om in natura te betalen, maar niet goed = toch betalen.
Nou dat risico neem ik dan maar
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:03:
Kabouter, als je wil kun je in één moeite door mee met Fiepje voor de toelatingstest.
Ben jij ook avontuurlijk ingesteld?
Ja enorm! Soms neem ik zelfs de trap ipv de lift!
[...]
Nou je kan altijd proberen om in natura te betalen, maar niet goed = toch betalen.
Nou dat risico neem ik dan maar
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:03:
Kabouter, als je wil kun je in één moeite door mee met Fiepje voor de toelatingstest.
Ben jij ook avontuurlijk ingesteld?
Ja enorm! Soms neem ik zelfs de trap ipv de lift!
woensdag 6 januari 2010 om 17:07
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:05:
Tsk tsk tsk.... Fiepje toch.
Wil je nu écht dat Kaatje haar machete trekt bij jullie eerste kennismaking? Nee toch?
Respect dan dus, voor ons als stichters van De Beste Groep op Aarde.
k heb ook nog iets minder bloederigs, genaamd ''de lepel''.
Maar de effecten zijn hetzelfde vermoed ik zo
Tsk tsk tsk.... Fiepje toch.
Wil je nu écht dat Kaatje haar machete trekt bij jullie eerste kennismaking? Nee toch?
Respect dan dus, voor ons als stichters van De Beste Groep op Aarde.
k heb ook nog iets minder bloederigs, genaamd ''de lepel''.
Maar de effecten zijn hetzelfde vermoed ik zo