Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 17:13:

Oh, excuus trouwens, ik lees net over je smetvrees, Bia. Moet ik er een emmertje met sop bij leveren? Bij de poep?Nee hoor, ik forum altijd in een plastic jas, met handschoenen en mondkapje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 17:13:

[...]

Hee, dat betekent dat ik niet meer hoef te dokken, neem ik aan?WRONG!
Jij hebt er zin in hè Leaf!

quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 17:14:

[...]

Nee hoor, ik forum altijd in een plastic jas, met handschoenen en mondkapje. dat is ook wel handig met de plaatjes die jij post hahahah
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 17:13:

[...]

Over contributie gesproken, wanneer kan ik langskomen voor mijn betaling in natura??Vrijdagavond, klokslag 21.30.
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:12:

hey delphicat, heb je de contributie al overgemaakt Ik dacht dat het een soort piramide zou worden. Dat ik het in bij nieuwe leden en zo. En daarna pas betaal
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 januari 2010 @ 17:12:

[...]

Nee daar s het niet voor, ik moet mijn dagelijkse portie stichtelijke woorden en wijze levenslessen krijgen.

Gelukkig. Ik was al ernstig ontstemd over zo'n gebrek aan motivatie.

Je kunt ook Ellie en de wiebelwagen kijken. Volgens mij neukt dat ook nog best aardig. In zo'n wiebelwagen. Heel nieuwe dimensie. En onder het stichtelijk gezang van Ellie, zou je dan toch wel een goddelijk hoogtepunt moeten bereiken.

Of begrijp ik nu een paar dingen verkeerd?
quote:eleonora schreef op 06 januari 2010 @ 17:08:

poep dus.Gewone ordinaire recht-toe-recht-aan poep? Letterpoep? Of onvervalste spetterkak?
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:13:

[...]

Robo en ik think alike.En zo is dat. Niet stoken in het bestuur mensen, wij zijn vier handen op 1 buik en vier voeten in hetzelfde warme bad.
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:10:

19708, eleonoraAllemachtig, wat een ouwehoer ben ik!
Ik wil eigenlijk ook wel in natura betalen. Zal ik een paar mooie gedichten voordragen?
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:14:

[...]

Vrijdagavond, klokslag 21.30.

Nee, dan kan ik niet..dan moet ik naar eikeltjesles, de lente komt er weer aan..

Kan het niet nu? Via de USB van de computer?
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:14:

Jij hebt er zin in hè Leaf!

Wat dacht jij! Ik zie me al helemaal zitten op die eretroon naast jou Mijn inlevingsvermogen is enorm
quote:eleonora schreef op 06 januari 2010 @ 17:15:

[...]

Allemachtig, wat een ouwehoer ben ik!Dat oud valt toch best mee?
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 17:14:

[...]

Ik dacht dat het een soort piramide zou worden. Dat ik het in bij nieuwe leden en zo. En daarna pas betaal Nope, zo werkt het niet. Maar als je snel bent krijg je gratis en voor niks er een exclusieve ingelijste tepelhaar van mij bij. Ik heb er maar 2 en Leave krijgt er ook 1. Dus.....dat maakt de keuze stukken makkelijker lijkt me zo!
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 17:15:

[...]

Gelukkig. Ik was al ernstig ontstemd over zo'n gebrek aan motivatie.

Je kunt ook Ellie en de wiebelwagen kijken. Volgens mij neukt dat ook nog best aardig. In zo'n wiebelwagen. Heel nieuwe dimensie. En onder het stichtelijk gezang van Ellie, zou je dan toch wel een goddelijk hoogtepunt moeten bereiken.

Of begrijp ik nu een paar dingen verkeerd?Ik denk dat Mr N geen stijve krijgt hoor van Elly
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hahahahah Spetterpoep!!!

(dat vind ik gewoon een leuk woord )
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 17:15:

Ik wil eigenlijk ook wel in natura betalen. Zal ik een paar mooie gedichten voordragen? no thanks.

Ik wil eigenlijk ook wel in natura betalen. Zal ik een paar mooie gedichten voordragen? Ga maar gewoon ouderwets met de billen bloot.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 17:14:

[...]

Nee hoor, ik forum altijd in een plastic jas, met handschoenen en mondkapje.Fijn om te horen dat je het tenminste een beetje veilig doet.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 17:11:

[...]

Komt goeie poep uit hoor!

Ik geloof het.

Als 'ie echt mooi is, de poep mag je 'm rechtop in de hoek van het toilet zetten, wist je dat?
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:16:

[...]

Nope, zo werkt het niet. Maar als je snel bent krijg je gratis en voor niks er een exclusieve ingelijste tepelhaar van mij bij. Ik heb er maar 2 en Leave krijgt er ook 1. Dus.....dat maakt de keuze stukken makkelijker lijkt me zo!**Geeft Kaatje toch maar gauw 3000 euro om lid te mogen zijn**
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 17:15:

[...]

Nee, dan kan ik niet..dan moet ik naar eikeltjesles, de lente komt er weer aan..

Kan het niet nu? Via de USB van de computer?Wat ga je dan doen met die USB?

Ik wil eigenlijk ook wel in natura betalen. Zal ik een paar mooie gedichten voordragen?

NEE!

Alsjeblieft zeg, natura betekent niet dat je zomaar met wat onzin kunt komen aanzetten.....

Als je nu voorstelt om een jaar lang het huishouden voor het bestuur te doen, ja dàn denken we er serieus over na.
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:16:

[...]

Nope, zo werkt het niet. Maar als je snel bent krijg je gratis en voor niks er een exclusieve ingelijste tepelhaar van mij bij. Ik heb er maar 2 en Leave krijgt er ook 1. Dus.....dat maakt de keuze stukken makkelijker lijkt me zo!Wanneer kan ik de haar verwachten Kaatje? Je snapt dat ik die natuurlijk ingelijst aan de muur ga hangen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven