Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
A7 staat maar 3 km volgens flitsservice.
Kan ik hem plakken?

Nee dus. Op www.flitsservice.nl staat ook een filekaart, kun je precies zien waar ze staan.
quote:Helenita2 schreef op 06 januari 2010 @ 17:12:

[...]

Als je door de Coentunnel rijdt wel, zouden ze dat bedoelen? Dan zou het wel kloppen dat de hele ring vast staat...Ja lijkt me ook ja, maar wist nog niet dat ie 34 km lang was.
O, da's ook een handige ja, die van flitsservice (ik keek bij ANWB).

Na, ik ga nog maar even werken dan.
Thijmen en CG, gefeliciteerd met jullie 4de verjaardag!

Amalia: beterschap meid en hopelijk is je moeheid dan ook snel over.

Ach Mamax, wat sneu voor mini. hopelijk helpt het zalfje snel.

Jinny: vervelend van je schoonouders zeg. Wat zegt man ervan dan?

Hier een mannetje wat moe is van school, maar men, wat wordt ie dan dwars... had zo gehoopt dat ie dan es rustig op de bank ging liggen/zitten tv kijken :(

En ik ben ook moe, kan elke avond wel om 8 uur naar bed, bah!

Ik ben ook wel klaar met die sneeuw hier...

Vanmorgen een flinke schuiver gemaakt met de auto toen ik naar de winkel ging. Auto draaide 3 rondjes voordat hij stil stond! Echt spekglad hier ook, gewoon eng. En ik reed heel zachtjes door de bocht en hebben ook nog winterbanden!

Brr, was er even naar van toen ik stil stond. Gelukkig reed er verder niet veel verkeer, alleen een tegemoedkomende auto, maar die zag op tijd dat ik de controle kwijt was geloof ik, want hij stopte ver voor mij. Ik tegensturen en doen maar hielp niks. Na 3 x rondraaien stopte hij dus gelukkig!
Schrikken CD! Arme Kevin zo moe. T is ook wat he, dat schoolgebeuren.
Ben ook klaar met de sneeuw. Nu is het mooi geweest! En zeker als je bedenkt dat die hele ijszooi er nog wel een weekje zal liggen. Blgh!

Mamax: sneu voor Mini! Hopelijk knapt hij snel op!

Amalia: fijn dat je je iets beter voelt! Snel helemaal opknappen!
Haai,

Sjors is alle dagen en middagen naar school geweest. Hij noemt het trouwens zijn werk, net als papa en mama . Vandaag was hij boos omdat hij vanmiddag vrij was, schatje!

Ja Amaal ik moest er laatst aan denken dat een 3e kindje ook wel leuk zou zijn. Maar goed het blijft nog bij denken, het verlangen is er niet en Vent moet er helemaal niet aan denken, dus....

Vanmiddag in de stad een nieuwe broek gekocht want alles zakt van mijn kont en voor mijn jurkjes en rokjes is het veel te koud.

Bridge wat naar dat Ties zo verdrietig is, op het kdv moest hij destijds ook erg wennen toch? Fijn dat je assesment zo goed is gegaan!

Wat schrikken Cd zo'n auto-ongeluk, geen schade? Het duurt bij sommige kinderen heel lang voor ze in het ritme van school zitten.

Jin wat naar van je schoonouders, goed dat je ze op pad stuurt, kun jij lekker gaan kokkerellen.

Hel stond jij in die file van 30+ km? Hoelang heb je er wel niet overgedaan?

Cin WOW goed zeg 30 kilo! Heb je nu geen slappe huid of sport je dat allemaal strak?
Kokos dat doe ik ook weleens iets terugbrengen omdat het in de reclame is, zo zonde van je geld dan he!

Star vandaag je kaartje voor Sjors ontvangen, wat een leuk kaartje zeg! Gewoon bij de Hema zag ik. Ik zocht leuke afbeeldingen voor zijn kamer maar die heb ik nu gevonden, thanks! Hebben de meisjes prinsessen?
Mamax wat naar dat Mini er zo'n last van heeft, helpt het zalfje van de dokter een beetje?
Huh nu mis ik wat, is Sjors ( of ik ooit aan die naam wen) al jarig dan?

Wel leuk toch, dat je nieuwe kleren kan kopen omdat je afgevallen bent, echt goed!
Nee hoor, maar Star is op tijd.

Ik dacht dat ik er ook niet aan zou wennen, maar het went.

Heeft iemand voor mij het recept van de pompoensoep van Hellus?

Aah Suus je kleine meisje naar de opvang, daar moest ik ook om huilen (toen mijn kleine jongetje ging). Leuke leidsters op de groep? Komt Jeetje ook gedag zeggen?
Bam heb je een fijne vakantie gehad of was je druk met balancen?
Geen idee Juud.

Ik dacht al dat ik te laat was...

Geen vakantie gehad hoor, druk aan het balancen geweest idd.

Nu nog even wat administratieve rondslomp en dan kan alles van 2008 & 2009 naar de boekhouder... heel mooi ben ik ervanaf...
Goedemorgen, wie van jullie is er ingesneeuwd?

Hier is wel een beetje gevallen, maar niet zoveel als in het Westen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen.... gááááááp.....

Vriendin was gistermiddag met haar zoontjes op visite (oudste is ook zaterdag jarig). Ze hebben zo lekker met elkaar gespeeld, geen kind aan. Lianne kreeg strijkkralen, daar had ze al bij vriendin mee gespeeld. Ik had ze niet thuis. Meisje helemaal blij En vriendje blij met zijn Lego

Compu, nog gefeliciteerd met CG en Enka nog gefeliciteerd met T.

Bridges, voor jou. Daar mag je zeker trots op zijn!

Naatie, Lianne is 9 januari jarig dus ik zou zeggen: vandaag naar de brievenbus

Zo Bam, dat heb je ook weer gehad (balansen).

Amaal, rot dat je je niet lekker voelt. Man ook nog weg begrijp ik. Kun je wat regelen voor opvang voor de jongens?

Mal, zijn ze erg kritisch van het CIZ?

Mamax, arm mannetje!

CD, sterkte met Kevin. Op zich wel een logische reactie op het hele basisschoolgebeuren; het is nogal een omslag voor hen.

Juud, Sjors naar zijn werk. Zo te lezen heeft hij het goed naar zijn zin. Fijn!

Niet ingesneeuwd, maar het is hier wel spekglad. Net Maxi naar school gebracht en meteen even met Mini boodschappen gedaan. Mannetje stond op een gegeven moment net zo te schuiven als Bambi.

Juud, goed hoor dat het afvallen zo lekker gaat!

Hel, nog een beetje op een schappelijke tijd thuis?

Bridge, Maxi zei gisteren zowaar dat hij nu niet meer hoeft te huilen als hij naar school gaat, want dat hij het nu leuk vind. Hopelijk komt dat bij Ties ook snel!
Geen tranen!

wel klaar met die kloteslee. Het is te dichtbij voor auto, meisje wil niet op de slee, ik wil niet fietsen en kinderwagen is een hel om te duwen... Grrr... Weg ermee!

Ben wel enigszins onthand nu zonder Ties. Andere ochtenden had ik allerlei dingen, nu niks. Mis hem best wel, haha! Suffe muts! (Vanmiddag slaapt Fieke, dan heb ik Tijd, dfaar heb ik dan wel weer zin in!)
Fijn Bridges. En hé, je bent geen suffe muts.
Kutsneeuw en kloteslee?
Oh ja,sneeuw bedoel ik. Maar kut heb ik niet gezegd hoor! Volledig jouw woorden Kokos! (niks voor jou...)
Hier valt het wel mee, maar ik ben er evengoed ook wel klaar mee.

Tijd voor de lente (duurt nog wel een maand of 2,3)
Stressed is just desserts spelled backwards
zo Goedemorguhh!

Ik kom net mijn bed uitgerold...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven