Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridge wat fijn!! Stoere Ties!

Jin, wat Bridge zegt dus. het jezelf pietsie makkelijker maken zonder met kater te blijven zitten. Skop ze de deur idd maar uit vrijdag
Mal, alles ok?

Trusten dames, slaap lekker.
Goedemorgen
Gefeliciteerd Compu met CG en Enka gefeliciteerd met T!

Ehh.. wanneer is Lianne jarig? Die kon ik niet vinden op de groep. Of ben ik nu te laat met mn kaartje?

Voor Thijmen & familie

en Cg & familie

Fijne dag!
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridges fijn dat het goed ging met je kleine man! En overblijf en BSO, knapperd!

Jinny, waterpony's. Haha..

Fijn die schoonouders

Ik ga even de hond uitlaten.
Goeiemorgen Mal, nog een beetje lekker geslapen?
quote:naatie schreef op 06 januari 2010 @ 08:54:

Goeiemorgen Mal, nog een beetje lekker geslapen?

Ja hoor, ik was best een beetje moe. We gingen half 5 weg en waren om 20:45 pas thuis. Het liep nogal uit en we moesten ook nog even eten onderweg (even gemact)

Naatie, heb jij een ander emaildres, want ik heb een online afspreekuitnodiging gestuurd naar je hotmail.
Gefeliciteerd Compu en Compuman! Veel plezier vandaag!!!!!

Gefeliciteerd Enka en Enkaman! Ook jullie evengoed goede dag!

Weer 2 kleuters erbij! Welkom CG en T.!!!!!
Hier weer dikke tranen vanmorgen
quote:bridges6 schreef op 06 januari 2010 @ 09:05:

Hier weer dikke tranen vanmorgen Arme Ties. Het zal vast wel wennen, maar voor nu is het nog te spannend.
Ja gisteren was andere juf en papa. Zal misschien ook schelen. Daardoor nu natuurlijk weer spannend.
Vaak heb je als moeder de hele dag een knoop in je maag, terwijl kinderen na 10 minuten al weer meespelen met de rest. Als ik op het KDV ben en ik ga weg, dan is het echt een enorm drama. Maar dan hoor ik van de juffen dat het na 5 minuten vaak al weer prima gaat. Dat geeft me dan wel weer een iets beter gevoel. Maar ik ga dus niet graag mee, omdat ik dan echt de hele dag van de wap ben. Terwijl als hij gewoon zelf met de bus heen en terug gaat is er niks aan de hand. Echt raar.
ja weet je, ik ben zo bang dat hij die knoop in mijn buik oppikt en het daardoor ook niet beter gaat... Ik weet dat hij nu alweer prima is daar, maar vind het moment gewoon zo vervelend...

Hieperdepiep Hoera, gefeliciteerd Thijmen en Cg
volgens mij is lianne 9 januari jarig!
quote:bridges6 schreef op 06 januari 2010 @ 09:16:

ja weet je, ik ben zo bang dat hij die knoop in mijn buik oppikt en het daardoor ook niet beter gaat... Nee, dat denk ik niet. Dat hij jouw knoop oppikt. Hij vindt het nu zelf heel spannend. Andere omgeving, andere kindjes, andere juffen.
Naar is dat Bridges, kan het me helemaal voorstellen dat je dan van de leg bent, terwijl Ties waarschijnlijk het voorval al weer vegeten is..

Bah nieuwe fases..niks aan, haha
Oh ja leuk nieuwtje: kreeg gisteren uitslag van het assesment van december voor die opleiding en had het goed gedaan. Van daaruit geen bezwaren om met de opleiding te beginnen. Nu moet bestuur zich er nog over buigen dus ben benieuwd! Kreeg van die meneer te horen dat ik genoeg potentie had, het goed had gedaan en "gewoon" iets meer op mezelf moest vertrouwen. Ik was zomaar trots op mezelf!
Dan mag je ook trots zijn Bridges. Goed gedaan dus.

Hopelijk denkt het bestuur er ook zo over.
Jonathan was gisteravond Nijntje kwijt. Wij overal gezocht, nergens te vinden. Ik gebeld, lag hij nog in de kliniek, phhhhiiieeuw. Ze sturen hem op. Hij heeft 4 beesten die elke avond mee moeten naar bed, dus het was een beetje een klein drama. (Haasje, grote Poo, kleine Tinkywinky en Nijntje). Zag er nog 1 op MP, dezelfde, nieuw, dus maar even bijbesteld want Nijntje moet overal mee naartoe. Sinds ik afgeleerd heb dat hij zijn haasje overdag niet in de mond mag.
Mal was Jonathan ook mee gisteren? Latertje dus voor hem. voel je al wat Echt weer spannend hoor!

Bllleeeehgh, buikgriepje hier. Lag er om kwart voor 8 gisteren tot kwart voor 8 vanmorgen maar heb amper een oog dichtgedaan. Ben wel goeie vrienden met de wcpot geworden want die heb ik geloof ik elk uur gezien.

Ik ben het zo zat om moe te zijn! Ik wil gewoon gezellige dingen met de kinderen doen zonder me er naartoe te moeten slepen, bah bah bah. Kan echt wel janken heb het zo gehad.

Genoeg gemopper.

We hebben 2 jarige kanjers!!!! T en Cg, gefeliciteerd!!!
Jee Jin wat stom weer van je schoonouders. Stelletjes sukkels.
Pf, net een heel vragenvuur gehad van het CIZ, vind ik altijd moeilijk om alles zo goed mogelijk te beantwoorden. Bijvoorbeeld verantwoorden dat hij nog een jaartje op het KDV blijft. Maar volgens mij ging het wel goed. We hebben een dag KDV extra aangevraagd zodat hij een beetje in het ritme kan komen voor school, en dat hopelijk de rest van de thuiszorg op hetzelfde niveau blijft. Ik hoor dan vandaag of ze nog meer op papier nodig hebben van ons, anders zou ik de brief krijgen met de beschikking. Duimen draaien dus.

Amalia, sterkte met misselijk zijn en moe je bent bijna op de helft, nog even volhouden.

Ja Jinny, wat een vage actie. Maar ik vind je oplossing wel goed om opa op pad te sturen met de oudste. Heb je toch je handen vrij om alles te organiseren. Kunnen ze niet allevier naar de dierentuin gaan oid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven