Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
Mja weer eens wat anders dan krikken..

Gewoon dingen zeggen die je normaal niet op het forum mag zeggen
Even het bad aanzetten
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 19:01:

[...]

Jij hoort al bij het meubilair.

"dokter, ik voel me zo, zo, zo..... stoelig vandaag.

Weet u hoe dat komt?"

quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 18:57:

Nouhou Fuss, niet zeggen, had ik nog niet gezien.

Oh, sorry

De roerbakgroente is ook in de bonus.

is dat meer wat je wilde horen?
Aarshaargitaar
Gadverdamme Kabouter

Ik denk dat ik mee gaan doen met het laagste daggemiddelde wat postings betreft...ff sjekken...
quote:fussie schreef op 06 januari 2010 @ 19:07:

[...]

"dokter, ik voel me zo, zo, zo..... stoelig vandaag.

Weet u hoe dat komt?"

En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je niet het bed bent.

Ik neem althans aan dat de gangbang wel gewoon op bed plaats gaat vinden?!
quote:fussie schreef op 06 januari 2010 @ 19:08:

[...]

Oh, sorry

De roerbakgroente is ook in de bonus.

is dat meer wat je wilde horen?

En de Ariel, Zus, vergeet de Ariel niet!

*zet gemeen stemmetje op*

Om de chocoladevlekken uit je trui te wassen.
Oeh, verrek, ben idd blij dat ik niet het bed gezegd heb. Zou er niet aan moeten denken, een gangbang.

Vergeet trouwens de soepen niet he? Ook de tomatencrèmesoep is in de bonus. Morgen even 2 blikken halen, hoera hoera!
Fussie, wat ik altijd zo waardeer aan het Vivaforum en waaraan je een Echte Forummer zo goed kunt herkennen, is de naadloze overgang van ranzige seks naar huishoudelijke mededelingen, zonder dat daar ook maar één opgetrokken wenkbrauw aan te pas komt.

Kijk, en dáárom hoef jij je geen zorgen te maken om het aantal posts dat je gedaan hebt.
Zo, dat was een lekker bad
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 19:40:

Fussie, wat ik altijd zo waardeer aan het Vivaforum en waaraan je een Echte Forummer zo goed kunt herkennen, is de naadloze overgang van ranzige seks naar huishoudelijke mededelingen, zonder dat daar ook maar één opgetrokken wenkbrauw aan te pas komt.

Kijk, en dáárom hoef jij je geen zorgen te maken om het aantal posts dat je gedaan hebt.

En nu ga ik lekker broeden slapen

Welterusten
Dat doe je snel, Kabouter! Als ik in bad ga (áls, hier in huis is helaas alleen een douche aanwezig), dan kom ik er de eerste uren niet meer uit hoor.

Fuss, broed-ze!
tvp
Heb ik al genoeg postings om mee te mogen praten? Of vind Het Groepje dat nog niet goed?
Fuss, nu al naar bed, moe door de zwangerschap?
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 20:20:

Dat doe je snel, Kabouter! Als ik in bad ga (áls, hier in huis is helaas alleen een douche aanwezig), dan kom ik er de eerste uren niet meer uit hoor. Mja maar ik werd gewoon te moe van het bad en dacht echt dat ik in slaap zou vallen, dus ben maar even op bed verder gaan ontspannen Hoop dat ik gauw weer eens beter word
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 20:21:

tvpVerkeerde afko. "Krik" moet het zijn.
quote:Dushi74 schreef op 06 januari 2010 @ 20:41:

Heb ik al genoeg postings om mee te mogen praten? Of vind Het Groepje dat nog niet goed?

En Dushi is..... dóór!!!

Geen idee wat er daarna gebeurt hoor. Ik heb nog geen instructies mogen ontvangen.
Kabouter, toen ik pfeiffer had, heb ik ook veeeeeeel in bad gelegen. Was weer eens wat anders dan in bed.

Heb je het al lang?
Ojee ik ben door. *kijkt angstig om haar heen in de verwachting dat er iets ergs gaat gebeuren*
Doen ik pfeiffer had sliep ik zelfs nog onder de douche. Waardeloos om dat te hebben zeg. Heb toen wel in een jaar tijd zoveel geslapen dat ik het nu al jaren met wat minder slaap kan afdoen
Jeetje Dushi jij hebt hier veel afgeluld
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 20:49:

Kabouter, toen ik pfeiffer had, heb ik ook veeeeeeel in bad gelegen. Was weer eens wat anders dan in bed.

Heb je het al lang?Ongeveer een maandje nu, misschien wat langer want ik ben niet gelijk naar de dokter gegaan toen ik mij moe voelde, ik dacht dat het door mijn nieuwe baan kwam hahah! En het ging eigenlijk vorige week wel iets beter, maar nu is het weer bagger..
Goed uitzieken hoor, Kabouter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven