Bij welk groepje zou je willen horen?
woensdag 6 januari 2010 om 22:36
Had je vroeger graag bij de majorettes gewild, maar was je moeder bang voor blaasontstekingen?
Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?
Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?
Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?
Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?
Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?
Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?
Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?
Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?
Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?
Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?
Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?
Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?
Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 januari 2010 om 22:48
quote:iris1969 schreef op 06 januari 2010 @ 22:46:
En nu lijkt me dat stamcafé groepje wel wat, een beetje à la Cheers, maar dan natuurlijk alleen met leuke mensen en niet met van die bierbuikmannen.
In mijn stamkroeg zijn er twee echte stamgasten die een naamplaatje aan de bar hebben!
Als ze er zijn (en dat is vaak) is dat hun eigenste plekje.
Daar streef ik ook naar
En nu lijkt me dat stamcafé groepje wel wat, een beetje à la Cheers, maar dan natuurlijk alleen met leuke mensen en niet met van die bierbuikmannen.
In mijn stamkroeg zijn er twee echte stamgasten die een naamplaatje aan de bar hebben!
Als ze er zijn (en dat is vaak) is dat hun eigenste plekje.
Daar streef ik ook naar
woensdag 6 januari 2010 om 22:49
woensdag 6 januari 2010 om 22:51
quote:ninon schreef op 06 januari 2010 @ 22:49:
Ik zou graag een vriendinnengroepje a la Sex and the City willen hebben. 's Middags samen lunchen, 's avonds borrelen en relatieproblemen bespreken.Rozengeur en Wodka Lime, daar doe ik het ook voor. Als we maar borrelen en lullen.
Ik zou graag een vriendinnengroepje a la Sex and the City willen hebben. 's Middags samen lunchen, 's avonds borrelen en relatieproblemen bespreken.Rozengeur en Wodka Lime, daar doe ik het ook voor. Als we maar borrelen en lullen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 6 januari 2010 om 22:52
woensdag 6 januari 2010 om 22:52
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 22:49:
[...]
Ik ben een 30+ port drinker...als jij nou de regels van je clupje wat verruimt kan ik er ook bij Hell yeah, kom erbij! Ik ben bang dat ik anders allenig overblijf, als ik toegeef graag port te drinken krijg ik altijd zo'n meewarige blik van leeftijdsgenoten
[...]
Ik ben een 30+ port drinker...als jij nou de regels van je clupje wat verruimt kan ik er ook bij Hell yeah, kom erbij! Ik ben bang dat ik anders allenig overblijf, als ik toegeef graag port te drinken krijg ik altijd zo'n meewarige blik van leeftijdsgenoten

woensdag 6 januari 2010 om 22:54
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 22:45:
[...]
maar WIL je er bij of dat ook niet?
Tsja, je hoort over Groepjes maar niemand noemt namen. Nee ik hoef niet perse bij groepjes. Geeft alleen maar gezeik, zie vandaag maar.
Ach, ben vanavond even al het gezeik zat.
Heerlijk zo slapen. Truste ladies.
[...]
maar WIL je er bij of dat ook niet?
Tsja, je hoort over Groepjes maar niemand noemt namen. Nee ik hoef niet perse bij groepjes. Geeft alleen maar gezeik, zie vandaag maar.
Ach, ben vanavond even al het gezeik zat.
Heerlijk zo slapen. Truste ladies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.