Bij welk groepje zou je willen horen?
woensdag 6 januari 2010 om 22:36
Had je vroeger graag bij de majorettes gewild, maar was je moeder bang voor blaasontstekingen?
Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?
Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?
Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?
Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?
Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?
Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?
Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?
Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?
Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?
Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?
Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?
Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?
Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 januari 2010 om 23:08
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 23:06:
[...]
Ik heb als dansmarieke écht leren zuipen!
Mochten als we in onze jurkjes liepen alleen fris drinken en pas na het laatste optreden als we weer in kiel waren alcohol.
Maar keurig cassis en appelsap aan de bar bestellen en dan de meegesmokkelde drank (lag in onze kleedkamer) erbij in...en hossen maar!!Hahaha! Maar ik heb nooit echt leren zuipen. Nú weet ik dat het komt doordat ik m'n dansmariekepak te vroeg aan de wilgen heb gehangen.
[...]
Ik heb als dansmarieke écht leren zuipen!
Mochten als we in onze jurkjes liepen alleen fris drinken en pas na het laatste optreden als we weer in kiel waren alcohol.
Maar keurig cassis en appelsap aan de bar bestellen en dan de meegesmokkelde drank (lag in onze kleedkamer) erbij in...en hossen maar!!Hahaha! Maar ik heb nooit echt leren zuipen. Nú weet ik dat het komt doordat ik m'n dansmariekepak te vroeg aan de wilgen heb gehangen.
woensdag 6 januari 2010 om 23:09
woensdag 6 januari 2010 om 23:10
Ik zat bij de majorettes vroeger (niet met een stokje maar met een vlag), en ik was elke keer bevroren als we in een (carnavals)optocht hadden meegelopen. Dus jouw moeder had een heel goed punt BGB. Verdomme wat was dat koud met die debiel korte jurkjes aan!
Nu wil ik niet meer bij een groepje, dat geeft alleen maar een hoop gezeik.
Nu wil ik niet meer bij een groepje, dat geeft alleen maar een hoop gezeik.

woensdag 6 januari 2010 om 23:11
quote:Margaretha2 schreef op 06 januari 2010 @ 22:54:
Toen ik ging studeren ben ik met mijn stomme kop geen lid geworden van een studentenvereniging met disputen en 'je nieuwe beste vrienden' en ontgroeningen en tradities; ik dacht dat dat te stom zou zijn, maar het zou echt iets voor mij geweest zijn. In plaats daarvan werd ik lid van een heel losse vereniging en was ik opeens groepjes - af. Nu ik geëmigreerd ben is het helemaal huilen met de pet op natuurlijk.
Ja, dat is echt zonde, Marg. Het is leuk tijdens de studie, maar ik merk nu dat het na al die jaren op een andere manier heel nuttig is. Het blijkt een enorm actief netwerk op te leveren.
Maar jij komt er zowiezo wel, op eigen kracht.
Toen ik ging studeren ben ik met mijn stomme kop geen lid geworden van een studentenvereniging met disputen en 'je nieuwe beste vrienden' en ontgroeningen en tradities; ik dacht dat dat te stom zou zijn, maar het zou echt iets voor mij geweest zijn. In plaats daarvan werd ik lid van een heel losse vereniging en was ik opeens groepjes - af. Nu ik geëmigreerd ben is het helemaal huilen met de pet op natuurlijk.
Ja, dat is echt zonde, Marg. Het is leuk tijdens de studie, maar ik merk nu dat het na al die jaren op een andere manier heel nuttig is. Het blijkt een enorm actief netwerk op te leveren.
Maar jij komt er zowiezo wel, op eigen kracht.

woensdag 6 januari 2010 om 23:11

woensdag 6 januari 2010 om 23:12
quote:Margaretha2 schreef op 06 januari 2010 @ 23:09:
Ja Ann-Liv, dan zou je in plaats van bij de Portclub bij de Korsakovclub kunnen!Ik wil eigenlijk een club met in elk geval jonge hitsige goden, geen verschrompelde oude mannetjes. Dus dan zit ik qua drankgebruik nog goed denk ik. Maar hoe nu verder?
Ja Ann-Liv, dan zou je in plaats van bij de Portclub bij de Korsakovclub kunnen!Ik wil eigenlijk een club met in elk geval jonge hitsige goden, geen verschrompelde oude mannetjes. Dus dan zit ik qua drankgebruik nog goed denk ik. Maar hoe nu verder?
woensdag 6 januari 2010 om 23:14
Ik vorm op dit moment samen met mijn hond een groepje, het "we wachten samen tot het bedtijd is en dan racen we even snel naar buiten en dan weer naar binnen, omdat het zo koud is en dan gaan we lekker slapen"-groepje (mijn hond heeft een hekel aan kou enzo... die staat eerder bij de deur dan ik )
Maar verder wil nooit iemand mij in zijn/haar groepje hebben (ik ben er nooit voor gevraagd en de mogelijkheid doet zich ook nooit voor), maar goed... daar heb ik wel vrede mee... ik ben een beetje einzelganger denk ik dan maar... en ik kan me prima vermaken met mijn hele persoonlijke groepje: ik, ik en ik...
Maar verder wil nooit iemand mij in zijn/haar groepje hebben (ik ben er nooit voor gevraagd en de mogelijkheid doet zich ook nooit voor), maar goed... daar heb ik wel vrede mee... ik ben een beetje einzelganger denk ik dan maar... en ik kan me prima vermaken met mijn hele persoonlijke groepje: ik, ik en ik...
woensdag 6 januari 2010 om 23:15

woensdag 6 januari 2010 om 23:16

woensdag 6 januari 2010 om 23:16
Omdat ik zelf op ballet zat, vond ik stijldansen ook niet echt wat. Op de middelbare school ging op een gegeven moment echt íedereen daar op, maar ik bleef koppig, ik weigerde. Had ik later ook wel behoorlijk spijt van, toen iedereen daar vriendjes kreeg en het die jaren daarna bijna alleen nog maar over de stijldansgroepjes ( en vooral jongens) ging...
woensdag 6 januari 2010 om 23:18

woensdag 6 januari 2010 om 23:20
woensdag 6 januari 2010 om 23:21
quote:Yraatje schreef op 06 januari 2010 @ 23:20:
[...]
Volgens mij zijn dat er best nog wel wat hoor... wat ik zo hier en daar wel eens opvang.... maar goed... Ik ben best gek met mijn Krekkelstadje hoor....
Ben hier beland door de liefde
Geboren in het Gooi, maar daar mag ik niet meer komen
[...]
Volgens mij zijn dat er best nog wel wat hoor... wat ik zo hier en daar wel eens opvang.... maar goed... Ik ben best gek met mijn Krekkelstadje hoor....
Ben hier beland door de liefde
Geboren in het Gooi, maar daar mag ik niet meer komen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King