Bij welk groepje zou je willen horen?

06-01-2010 22:36 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had je vroeger graag bij de majorettes gewild, maar was je moeder bang voor blaasontstekingen?

Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?

Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?

Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?

Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?

Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?

Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?

Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 23:06:

[...]

Ik heb als dansmarieke écht leren zuipen!

Mochten als we in onze jurkjes liepen alleen fris drinken en pas na het laatste optreden als we weer in kiel waren alcohol.

Maar keurig cassis en appelsap aan de bar bestellen en dan de meegesmokkelde drank (lag in onze kleedkamer) erbij in...en hossen maar!!Hahaha! Maar ik heb nooit echt leren zuipen. Nú weet ik dat het komt doordat ik m'n dansmariekepak te vroeg aan de wilgen heb gehangen.
quote:wolletje schreef op 06 januari 2010 @ 23:05:

[...]

BOESKOOL City

kweetnie waar jij woont natuurlijk...

Daar woon ik niet maar komt mijn vriend wel vandaan en vieren de zondag en de maandag daar.

vaak vrijdags en zaterdags in Zwolle.
Ja Ann-Liv, dan zou je in plaats van bij de Portclub bij de Korsakovclub kunnen!
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 23:08:

[...]

Daar woon ik niet maar komt mijn vriend wel vandaan en vieren de zondag en de maandag daar.

vaak vrijdags en zaterdags in Zwolle.

Boeskool is wel gezellig

Zwolle weet ik niet.

Ik kom zelf uit Krekkelstad, maar das niet veel soeps
Ik zat bij de majorettes vroeger (niet met een stokje maar met een vlag), en ik was elke keer bevroren als we in een (carnavals)optocht hadden meegelopen. Dus jouw moeder had een heel goed punt BGB. Verdomme wat was dat koud met die debiel korte jurkjes aan!

Nu wil ik niet meer bij een groepje, dat geeft alleen maar een hoop gezeik.
Om in de sfeer te komen het Cheers liedje;

http://www.youtube.com/watch?v=NE0fKux4 ... re=related
quote:DeKenau schreef op 06 januari 2010 @ 22:48:

[...]

heus?

[afbeelding]

Hoi!

Waar heb je die foto vandaan?

groet, sal
Zijn er in jouw buitenland geen leuke clubjes, Margaretha?

Ik ben aspirantlid van een groepje met robo en kaatje, maar daar moet ik eerst nog van alles voor doen, dus ik zit niet in een groepje. En in het echt wil ik niet in een groepje, maar ben ik er per ongeluk toch in verzeild geraakt.
quote:Margaretha2 schreef op 06 januari 2010 @ 22:54:

Toen ik ging studeren ben ik met mijn stomme kop geen lid geworden van een studentenvereniging met disputen en 'je nieuwe beste vrienden' en ontgroeningen en tradities; ik dacht dat dat te stom zou zijn, maar het zou echt iets voor mij geweest zijn. In plaats daarvan werd ik lid van een heel losse vereniging en was ik opeens groepjes - af. Nu ik geëmigreerd ben is het helemaal huilen met de pet op natuurlijk.

Ja, dat is echt zonde, Marg. Het is leuk tijdens de studie, maar ik merk nu dat het na al die jaren op een andere manier heel nuttig is. Het blijkt een enorm actief netwerk op te leveren.

Maar jij komt er zowiezo wel, op eigen kracht. :-)
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 22:59:

[...]

wij trainden wel het hele jaar door eens per week en dan begon het in november alweer met uitwisselingen naar andere carnavalsverenigingen enzo..Neeee, ik ging verklééd als dansmarieke
Oh eh, behalve dus de studentenvereniging, ben ik niet zo n clubberig mens. Toen eigenlijk ook al niet. Ben toch teveel een eigenheimer. Helaas.
quote:salle schreef op 06 januari 2010 @ 23:10:

[...]

Hoi!

Waar heb je die foto vandaan?

groet, sal

Gewoon, van Google.

Hoezo, sta je d'r zelf op? .
quote:Margaretha2 schreef op 06 januari 2010 @ 23:09:

Ja Ann-Liv, dan zou je in plaats van bij de Portclub bij de Korsakovclub kunnen!Ik wil eigenlijk een club met in elk geval jonge hitsige goden, geen verschrompelde oude mannetjes. Dus dan zit ik qua drankgebruik nog goed denk ik. Maar hoe nu verder?
quote:AgentL schreef op 06 januari 2010 @ 23:11:

[...]

Neeee, ik ging verklééd als dansmarieke Ooh waarom heb ik dat nooit zelf bedacht...had veel zweet gescheeld.
Ik vorm op dit moment samen met mijn hond een groepje, het "we wachten samen tot het bedtijd is en dan racen we even snel naar buiten en dan weer naar binnen, omdat het zo koud is en dan gaan we lekker slapen"-groepje (mijn hond heeft een hekel aan kou enzo... die staat eerder bij de deur dan ik )

Maar verder wil nooit iemand mij in zijn/haar groepje hebben (ik ben er nooit voor gevraagd en de mogelijkheid doet zich ook nooit voor), maar goed... daar heb ik wel vrede mee... ik ben een beetje einzelganger denk ik dan maar... en ik kan me prima vermaken met mijn hele persoonlijke groepje: ik, ik en ik...
quote:wolletje schreef op 06 januari 2010 @ 23:09:

[...]

Boeskool is wel gezellig

Zwolle weet ik niet.

Ik kom zelf uit Krekkelstad, maar das niet veel soeps

je bent vlakbij...kom je gezellig naar Boeskoolstad.

Vooral de maandag vind ik erg gezellig!
quote:DeKenau schreef op 06 januari 2010 @ 23:12:

[...]

Gewoon, van Google.

Hoezo, sta je d'r zelf op? .

Haha, nee niet ik zelf, maar ken er wel iemand van.

Ik schrok me een hoedje, echt heel raar om opeens een bekende zo in een topic te zien staan (en nog wel als dansmarieke of hoe het ook heet)
Omdat ik zelf op ballet zat, vond ik stijldansen ook niet echt wat. Op de middelbare school ging op een gegeven moment echt íedereen daar op, maar ik bleef koppig, ik weigerde. Had ik later ook wel behoorlijk spijt van, toen iedereen daar vriendjes kreeg en het die jaren daarna bijna alleen nog maar over de stijldansgroepjes ( en vooral jongens) ging...
Yraatje... je komt ook uit Krekkelstad... dusss toch een groepje aangezien dr meerdere hier op viva uit krekkelstad komen
quote:wolletje schreef op 06 januari 2010 @ 23:16:

Yraatje... je komt ook uit Krekkelstad... dusss toch een groepje aangezien dr meerdere hier op viva uit krekkelstad komenJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoor bij een groepje!!! Eindelijk....
quote:salle schreef op 06 januari 2010 @ 23:16:

[...]

Haha, nee niet ik zelf, maar ken er wel iemand van.

Ik schrok me een hoedje, echt heel raar om opeens een bekende zo in een topic te zien staan (en nog wel als dansmarieke of hoe het ook heet) inderdaad, toevallig zeg!
quote:wolletje schreef op 06 januari 2010 @ 23:16:

Yraatje... je komt ook uit Krekkelstad... dusss toch een groepje aangezien dr meerdere hier op viva uit krekkelstad komen

Ha leuk

Ik kom ook uut krekkelstad
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 06 januari 2010 @ 23:18:

[...]

Ha leuk

Ik kom ook uut krekkelstadVolgens mij zijn dat er best nog wel wat hoor... wat ik zo hier en daar wel eens opvang.... maar goed... Ik ben best gek met mijn Krekkelstadje hoor....
quote:Yraatje schreef op 06 januari 2010 @ 23:20:

[...]

Volgens mij zijn dat er best nog wel wat hoor... wat ik zo hier en daar wel eens opvang.... maar goed... Ik ben best gek met mijn Krekkelstadje hoor....

Ben hier beland door de liefde

Geboren in het Gooi, maar daar mag ik niet meer komen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Kijk wij hebben al een Krekkelstad groepje

*** en ik riep net nog dat ik niet in een ander groepje wilde zitten dan inhet bestuur van de ouderraad***

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven