Verliefd op de verkeerde..
woensdag 6 januari 2010 om 23:21
woensdag 6 januari 2010 om 23:35
donderdag 7 januari 2010 om 10:03
Dus; Toen ik nog een relatie had met mijn ex. Leerde ik jongen kennen. Raakte met jongen bevriend.
Die jongen klikte ook wel met mijn toenmalige vriend ( nu dus ex. ) en zij zijn vrienden geworden.
Nu krijg ik de vlinders van die jongen, maar omdat hij met kersverse ex omgaat zit het er niet in.
Zo duidelijker? hihi
Voor jongens geldt namelijk ook de regel niet ervandoor gaan met de ex van je maatje. Zoals onderling tussen de meeste vriendinnen die code ook bestaat.
Ex en ik waren vijf jaar samen.
En nog niet zo heel lang uit elkaar.
Maar jongen en ik hebben bijna gezoend en enorm om elkaar heen gedraaid laatst. Maar verder kunnen we er niks mee.
Behalve dan dat ik nu geniet van mijn vlindertjes, die ik niet verwacht had te voelen in deze periode zo relatief kort na de breuk.
En dat wilde ik gewoon even kwijt!
Die jongen klikte ook wel met mijn toenmalige vriend ( nu dus ex. ) en zij zijn vrienden geworden.
Nu krijg ik de vlinders van die jongen, maar omdat hij met kersverse ex omgaat zit het er niet in.
Zo duidelijker? hihi
Voor jongens geldt namelijk ook de regel niet ervandoor gaan met de ex van je maatje. Zoals onderling tussen de meeste vriendinnen die code ook bestaat.
Ex en ik waren vijf jaar samen.
En nog niet zo heel lang uit elkaar.
Maar jongen en ik hebben bijna gezoend en enorm om elkaar heen gedraaid laatst. Maar verder kunnen we er niks mee.
Behalve dan dat ik nu geniet van mijn vlindertjes, die ik niet verwacht had te voelen in deze periode zo relatief kort na de breuk.
En dat wilde ik gewoon even kwijt!
..popcorn?
donderdag 7 januari 2010 om 14:16
Natuurlijk kun je nog weer een ander leuk gaan vinden. Maar ik snap dat je daar blij mee bent. In geval van echt goede vrienden kan ik me voorstellen dat je er omzichtig mee om wilt gaan. Ik denk dat het ook afhangt hoe leuk je iemand vindt. Ik bedoel, ben je niet gewoon vooral verliefd op de nieuwe aandacht? Of vond je deze persoon altijd al geweldig, maar geef je er nu de ruimte aan?
donderdag 7 januari 2010 om 17:47
Die jongen heeft me altijd al laten lachen en ik voelde me altijd erg goed bij hem.
Het is alsof ik er nu inderdaad de ruimte aan geef, en hem ineens op een andere manier ben gaan zien, ik wilde hem ineens graag zien. En daar was hij dan.
Ik had sjans van een andere vlotte gozer, en het enige dat ik wilde was bij die leuke jongen zijn.
Dus ben bij hem in de buurt gebleven en we hebben om elkaar heen gedraaid de hele avond. Dat was erg leuk.
Maar heb inmiddels een blauwtje bij hem gelopen via de sms.
Na een avond om elkaar heen draaien, en bijna zoenen.
Hij wilde mij zoenen, maar hij had wat gedronken.. dus dan telt het niet?
En ik heb hem de dag daarna een sms gestuurd en hem waarschijnlijk overdondert maar wie weet was ie gewoon opgelucht dat het geen zoenen werd?
Het is geen trots in ieder geval want ik heb m gestuurd dat ik m heel graag had willen zoenen.
Misschien komt er nog eens een herkansing... Heb nu spijt dat ik hem niet gezoend heb!!
Ik baal natuurlijk wel een beetje van het blauwtje...
Want ondanks dat blijf ik toch maar mooi een beetje verliefd!
Pff haha
Het is alsof ik er nu inderdaad de ruimte aan geef, en hem ineens op een andere manier ben gaan zien, ik wilde hem ineens graag zien. En daar was hij dan.
Ik had sjans van een andere vlotte gozer, en het enige dat ik wilde was bij die leuke jongen zijn.
Dus ben bij hem in de buurt gebleven en we hebben om elkaar heen gedraaid de hele avond. Dat was erg leuk.
Maar heb inmiddels een blauwtje bij hem gelopen via de sms.
Na een avond om elkaar heen draaien, en bijna zoenen.
Hij wilde mij zoenen, maar hij had wat gedronken.. dus dan telt het niet?
En ik heb hem de dag daarna een sms gestuurd en hem waarschijnlijk overdondert maar wie weet was ie gewoon opgelucht dat het geen zoenen werd?
Het is geen trots in ieder geval want ik heb m gestuurd dat ik m heel graag had willen zoenen.
Misschien komt er nog eens een herkansing... Heb nu spijt dat ik hem niet gezoend heb!!
Ik baal natuurlijk wel een beetje van het blauwtje...
Want ondanks dat blijf ik toch maar mooi een beetje verliefd!
Pff haha
..popcorn?