3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
woensdag 6 januari 2010 om 23:33
Nee hoor zjeen, ben bijna nooit boos op iemand .
Alleen voor grapje.
Zit nu aan lekker frisse komkommertjes met bakje zoetzure chili om te dippen.
En voor verwennerij heb ik er 5 van die kleine borrelpaturaintjes bij gedaan die zo lekker smaken bij komkommer.
Heb er een gezellig bordje van gemaakt, staat heel feestelijk en verantwoord
Alleen voor grapje.
Zit nu aan lekker frisse komkommertjes met bakje zoetzure chili om te dippen.
En voor verwennerij heb ik er 5 van die kleine borrelpaturaintjes bij gedaan die zo lekker smaken bij komkommer.
Heb er een gezellig bordje van gemaakt, staat heel feestelijk en verantwoord
woensdag 6 januari 2010 om 23:34
quote:noanne schreef op 06 januari 2010 @ 23:29:
Je moet het juiste medium weten te kiezen, en soms is het medium de fiets en een goed gesprek op de bank.
Als ze daarop doelt ben ik t wel met haar eens, maar goed, ze zei het in het algemeen en ik heb geleerd dat ik niets voor mensen in mag vullen. (Juristen-deformatie-dingetje)
Van wie heb je dat geleerd, waar, en waarom?
Ik ben het ook eens met niet invullen voor anderen, maar soms best wel moeilijk.
Zitten jullie soms op 2 topics? dat kan ik niet meer hoor. Haal Bi dan ff terug.
Je moet het juiste medium weten te kiezen, en soms is het medium de fiets en een goed gesprek op de bank.
Als ze daarop doelt ben ik t wel met haar eens, maar goed, ze zei het in het algemeen en ik heb geleerd dat ik niets voor mensen in mag vullen. (Juristen-deformatie-dingetje)
Van wie heb je dat geleerd, waar, en waarom?
Ik ben het ook eens met niet invullen voor anderen, maar soms best wel moeilijk.
Zitten jullie soms op 2 topics? dat kan ik niet meer hoor. Haal Bi dan ff terug.
woensdag 6 januari 2010 om 23:35
woensdag 6 januari 2010 om 23:36
Beroepsdeformatie Zjeentje, door een paar keer je neus te stoten als je dat wel doet. "Blijkt niet uit de feiten" krijg je dan te horen. Dus ben ik er maar mee opgehouden om in te vullen en vraag ik liever even door. (Of zeg er bij: "Als ik u goed begrepen heb, dan... klopt dit?")
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 6 januari 2010 om 23:40
quote:rosanna08 schreef op 06 januari 2010 @ 23:36:
klinkt lekker Iry
Dat is het ook Roos : )
En ik moet nu ook aan mijn eetbuien werken. Ik heb echt het idee dat de medicijnen al een beetje gaan werken, het voelt wel alsof ik wat mis ofzo....
En dit zijn dan wel goede alternatieven.
Maak ik er ook een gezellig bordje van wat echt als een verwennerijtje er uit ziet, maar ik eet niets verkeerds
klinkt lekker Iry
Dat is het ook Roos : )
En ik moet nu ook aan mijn eetbuien werken. Ik heb echt het idee dat de medicijnen al een beetje gaan werken, het voelt wel alsof ik wat mis ofzo....
En dit zijn dan wel goede alternatieven.
Maak ik er ook een gezellig bordje van wat echt als een verwennerijtje er uit ziet, maar ik eet niets verkeerds