Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 23:35:

[...]

Nee hoor, opkrikken wil do!

Natúúrlijk heeft die silo een functie. Daar zit graan in. Hoe hoger je silo, hoe meer graan er in kan, hoe groter het leger dat je kunt voeden, hoe meer schade je De Vijand kunt toebrengen

Faster, pussycat! Kill!! Kill!!

Ik zie opeens een manier om onder die gangbang uit te komen.

*gaat een silo bouwen opkrikken dus*
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 23:37:

[...]

Jij woont zeker in een buurt waar geen vrijgezellenfeesten gehouden worden?

Maar met z'n drieën zijn ze dan meestal niet nee.

Schuif eens een paar vrijgezellen door, want die kom ik inderdaad nooit tegen in mijn buurt

Maar drie is meer dan genoeg hoor.
Ik vind jullie allemaal heel eng doen.

Waarom gaan jullie niet naar een MUD?

* kent alleen game termen uit de negentiende eeuw *
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:37:

moet je natuurlijk wel voldoende woningen bouwen zodat de bewoners ook ergens kunnen wonen.. en barrakken om je manschappen te trainen.. ;)

Nee, die manschappen moeten dus juist níet getraind worden.

Of is de gangbang alleen met De Vijand?
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 23:34:

Je woont niet in Amsterdam?

Hier wel enge lui, maar niet verkleed Neen, ik woon niet in Amsterdam.. Hier moesten ze Balthasar schminken.. dat zegt genoeg..
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 23:38:

[...]

Schuif eens een paar vrijgezellen door, want die kom ik inderdaad nooit tegen in mijn buurt

Maar drie is meer dan genoeg hoor.Nou ja, met dit weer lopen ze dus precies níet rond. Maar als ik er eentje zie (of drie) dan zal ik jouw kant op Wijzen uit het oosten. Of zoiets.
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:40:

[...]

Neen, ik woon niet in Amsterdam.. Hier moesten ze Balthasar schminken.. dat zegt genoeg.. Hier heet Balthasar geen Balthasar, maar Al Balq Azar
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:37:

moet je natuurlijk wel voldoende woningen bouwen zodat de bewoners ook ergens kunnen wonen.. en barrakken om je manschappen te trainen.. ;)

En niet te vergeten een wapensmid, een academie en een toernooiveld.

Met jou kan ik praten! Kom ook gezellig bij de Gamende Viva Vrouwen
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 23:41:

Hier heet Balthasar geen Balthasar, maar Al Balq Azar Is die zo laat nog open?
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 23:42:

En niet te vergeten een wapensmid, een academie en een toernooiveld.

Met jou kan ik praten! Kom ook gezellig bij de Gamende Viva Vrouwen Eh... klinkt heel knus, maar volgens mij voldoe ik niet helemaal aan de vereisten gezien de naam van het topic..
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 23:42:

[...]

Is die zo laat nog open?Híer wel.
Ik speel trouwens voornamelijk triviant... .. oh.. en Bejeweled.. ..
Nu ben ik jullie helemaal kwijt....

Tijd om eens een keer voor middernacht de zak te slaan.

Slaap lekker, en game zacht.
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:45:

Eh... klinkt heel knus, maar volgens mij voldoe ik niet helemaal aan de vereisten gezien de naam van het topic.. Dat was dan een Bad Career Move toen je je hier aanmeldde, nu niet gaan lopen mekkeren hè.
Delphi?... neeeee... niet gaan slapen.. je moet nog even je gemiddelde opkrikken..

waar wil jij het over hebben dan?
Triviant, dat kan ik ook!

Of nou ja, ik heb daar wel eens een ontzettend piek-moment in gehad dus. Daarna wilde ex het niet zo graag meer spelen, dus over gemiddeldes kunnen we het niet hebben, zeg maar.

Delphi, welterusten!
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 23:49:

[...]

Dat was dan een Bad Career Move toen je je hier aanmeldde, nu niet gaan lopen mekkeren hè.
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 23:49:

Dat was dan een Bad Career Move toen je je hier aanmeldde, nu niet gaan lopen mekkeren hè.Ben er pas sinds kort achter dat hier voornamelijk vrouwen zitten hoor.... daar was ik in eerste instantie niet van op de hoogte.. heb ook nooit waarschuwingsbordjes gezien wat dat betreft.. dus kan nu alsnog een schadeclaim neerleggen bij Viva!..
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:50:

Delphi?... neeeee... niet gaan slapen.. je moet nog even je gemiddelde opkrikken..

waar wil jij het over hebben dan?

Kun jij niet even mijn gemiddelde opkrikken terwijl ik slaap?

Oh, het trivi-topic moet ook nog even gereanimeerd.

Oh help, ik begin nu ook al aan forummers opdrachten te geven...

nu moet ik echt slapen.
Ik wil ook meer posts op mijn naam hebben staan! Perfect topic dus!
Ik ben een meelezert en heb dus nog heel erg veel posts te gaan.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 23:50:

Triviant, dat kan ik ook!

Of nou ja, ik heb daar wel eens een ontzettend piek-moment in gehad dus. Daarna wilde ex het niet zo graag meer spelenIk vind Triviant heel leuk om te doen.. ben er helemaal niet zo goed in, want als je hier het Triviant topic volgt zie je dat er vrouwen zijn die er VEEEEL beter in zijn.. maar toch wil er hier nooit iemand met me spelen.. :(.. *snif*
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:51:

[...]

Ben er pas sinds kort achter dat hier voornamelijk vrouwen zitten hoor.... daar was ik in eerste instantie niet van op de hoogte.. heb ook nooit waarschuwingsbordjes gezien wat dat betreft.. dus kan nu alsnog een schadeclaim neerleggen bij Viva!..Zie je wel, alle mannen hebben een plaat voor de kop.
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:51:

Ben er pas sinds kort achter dat hier voornamelijk vrouwen zitten hoor.... daar was ik in eerste instantie niet van op de hoogte.. heb ook nooit waarschuwingsbordjes gezien wat dat betreft.. dus kan nu alsnog een schadeclaim neerleggen bij Viva!..Een schadeclaim neerleggen bij Viva omdat jij achterlijk bent. Nou, ik ben reuze benieuwd naar de uitslag
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 23:52:

Kun jij niet even mijn gemiddelde opkrikken terwijl ik slaap?

Oh, het trivi-topic moet ook nog even gereanimeerd.

Ehm.. ja hoor.. geef me je inloggegevens maar.. ga ik wel even wat posten onder je naam.. op verschillende topics.. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven