3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 14:14
Dank voor antwoorde van appliaties... nou daar heb ik meer dan genoeg aan hoor meiden
En IBI WOW hartstikke goed meid
Duh zat ik net met lap op zolder de berekeningen te openen van de advocaat.. doet die er een uur over en hier beneden maar een minuut
Ik snap daar dan echt helemaal niets van he!
En IBI WOW hartstikke goed meid
Duh zat ik net met lap op zolder de berekeningen te openen van de advocaat.. doet die er een uur over en hier beneden maar een minuut
Ik snap daar dan echt helemaal niets van he!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 7 januari 2010 om 15:18
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 12:40:
Oh Boog.. ik ben nitwit hoor... voor welke applicaties moet ik dan bijvoorbeeld gaan betalen???????
Ik heb alleen maar gratis applicaties op m'n telefoon.. en hieronder heb ik effe een overzichtje van al mijn applicaties..
Android Apps:
- 9292 - OV reisinfo
- ArtfulBits Minesweeper - spelletje mijnenveger
- Astro - Filemanager voor de files op je telefoon
- Backgrounds - kies uit honderden achtergrond plaatjes
- Barcode scanner - gebruik je telefoon als barcode scanner
- Buienradar - Buienradar weer info
- Coin flip - kop of munt applicatie
- Color flashlight - verander je telefoon in een zaklamp, zwaailicht of sirene
- Compass - verander je telefoon in een kompas
- Daily Dilbert - dagelijks de nieuwste Dilbert strip
- Dildroid - verander je telefoon in een vibrator met variable stand
- Dog sounds soundboard - laat je telefoon blaffen als diverse honden
- Dog Whistler - verander je telefoon in een hondenfluitje met variable toonhooge
- eBuddy - msn voor je telefoon
- Fring - msn/skype voor je telefoon
- Funny Jokes - honderden moppen
- Gmail - lees je gmail
- Google Goggles - maak een fotootje van iets en Goggles -herkent wat je fotografeert en zoekt op internet de info erbij; maak een fotootje van een Amstelbier logo en je krijgt informatie te zien over Amstel!
- Google Maps - satellietbeelden of kaart van heel nederland en laat zien waar je bent
- Google Sky Map - laat live de huidige sterrenhemel zien; en zegt naar welk sterrenbeeld je kijkt als je met je telefoon omhoog kijkt
- Het Weer - weer info
- Hyves - Hyves op je telefoon
- Labyrinth Lite - spelletje
- Lattitude - geeft van je vrienden op googlemaps aan waar iedereen is
- Layar - kijk met je telefoon in het rond en layar laat zien waar geldautomaten zijn, restaurants zijn, funda huizen te koop zijn, etc etc.. je kan kiezen uit honderden layars en er komen er nog dagelijks bij
- Metal Detector - verander je telefoon in een metaal detector
- Phonalyzr - geeft gedetaileerde grafiekjes van je belgedrag, meest gebelde personen, etc
- Places Directory - geeft informatie over de dichtsbijzijnde restaurants, hotels, winkels, etc, etc.. keuze uit verschillende gegevens
- ShottGunn - verander je telefoon in een shotgun met geluidseffecten .. leuke antistress tool
- Shazam - laat je telefoon even meeluisteren met een liedje op de radio en je krijgt informatie over het nummer, artiest en album! werkt geweldig!
- ShopSavvy - scan in de winkel een streepjescode van een artikel en ShopSavvy zoekt op internet het artikel op en laat zien in welke winkels het product het goedkoopste is!
- Sudocu - spelletje
- TuneWiki - karaoke op je telefoon.. speel je mp3tjes af op je telefoon en TuneWiki zoekt er de lyrics bij en laat deze op de maat van de muziek zien..
- Useless Facts - laat dagelijks leuke nutteloze weetjes zien..
- Youtube - bekijk youtube filmpjes...
Oh Boog.. ik ben nitwit hoor... voor welke applicaties moet ik dan bijvoorbeeld gaan betalen???????
Ik heb alleen maar gratis applicaties op m'n telefoon.. en hieronder heb ik effe een overzichtje van al mijn applicaties..
Android Apps:
- 9292 - OV reisinfo
- ArtfulBits Minesweeper - spelletje mijnenveger
- Astro - Filemanager voor de files op je telefoon
- Backgrounds - kies uit honderden achtergrond plaatjes
- Barcode scanner - gebruik je telefoon als barcode scanner
- Buienradar - Buienradar weer info
- Coin flip - kop of munt applicatie
- Color flashlight - verander je telefoon in een zaklamp, zwaailicht of sirene
- Compass - verander je telefoon in een kompas
- Daily Dilbert - dagelijks de nieuwste Dilbert strip
- Dildroid - verander je telefoon in een vibrator met variable stand
- Dog sounds soundboard - laat je telefoon blaffen als diverse honden
- Dog Whistler - verander je telefoon in een hondenfluitje met variable toonhooge
- eBuddy - msn voor je telefoon
- Fring - msn/skype voor je telefoon
- Funny Jokes - honderden moppen
- Gmail - lees je gmail
- Google Goggles - maak een fotootje van iets en Goggles -herkent wat je fotografeert en zoekt op internet de info erbij; maak een fotootje van een Amstelbier logo en je krijgt informatie te zien over Amstel!
- Google Maps - satellietbeelden of kaart van heel nederland en laat zien waar je bent
- Google Sky Map - laat live de huidige sterrenhemel zien; en zegt naar welk sterrenbeeld je kijkt als je met je telefoon omhoog kijkt
- Het Weer - weer info
- Hyves - Hyves op je telefoon
- Labyrinth Lite - spelletje
- Lattitude - geeft van je vrienden op googlemaps aan waar iedereen is
- Layar - kijk met je telefoon in het rond en layar laat zien waar geldautomaten zijn, restaurants zijn, funda huizen te koop zijn, etc etc.. je kan kiezen uit honderden layars en er komen er nog dagelijks bij
- Metal Detector - verander je telefoon in een metaal detector
- Phonalyzr - geeft gedetaileerde grafiekjes van je belgedrag, meest gebelde personen, etc
- Places Directory - geeft informatie over de dichtsbijzijnde restaurants, hotels, winkels, etc, etc.. keuze uit verschillende gegevens
- ShottGunn - verander je telefoon in een shotgun met geluidseffecten .. leuke antistress tool
- Shazam - laat je telefoon even meeluisteren met een liedje op de radio en je krijgt informatie over het nummer, artiest en album! werkt geweldig!
- ShopSavvy - scan in de winkel een streepjescode van een artikel en ShopSavvy zoekt op internet het artikel op en laat zien in welke winkels het product het goedkoopste is!
- Sudocu - spelletje
- TuneWiki - karaoke op je telefoon.. speel je mp3tjes af op je telefoon en TuneWiki zoekt er de lyrics bij en laat deze op de maat van de muziek zien..
- Useless Facts - laat dagelijks leuke nutteloze weetjes zien..
- Youtube - bekijk youtube filmpjes...
donderdag 7 januari 2010 om 16:09
quote:stratego schreef op 07 januari 2010 @ 15:53:
Roosje!
Mens, Lunaan, wat ben jij aan het posten, ik kom je overal tegen
Heb vandaag een forumdagje, spierpijn van het olijven meppen.
Vind het zo leuk dat ik dat hondje ken (hondjes topic), wat is de (forum) wereld toch klein.
Oh was mijn antwoord bij trivi goed? Vast niet
Roosje!
Mens, Lunaan, wat ben jij aan het posten, ik kom je overal tegen
Heb vandaag een forumdagje, spierpijn van het olijven meppen.
Vind het zo leuk dat ik dat hondje ken (hondjes topic), wat is de (forum) wereld toch klein.
Oh was mijn antwoord bij trivi goed? Vast niet