Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 14:22:

yo, Kaat moet af en toe semi-geinteresseerd opkijken van haar PC. Het werk wil namelijk ook dat ik doe alsof ik wat doe.

Dus de matpartij wordt nogmaals verschoven.

Morgen ben ik er de hele dag niet, zit ik in de tattooshop

Gaaf! Wat ga je laten zetten?

Als het een hele dag duurt zal het wel niet iets kleins zijn.

Werk ze, allemaal!
Ik wil ook nog steeds een nieuwe tattoo.. alleen heb ik er het geld niet voor :( *blijft elke maand een klein beetje sparen ervoor*
quote:Kabouter23 schreef op 07 januari 2010 @ 14:25:

[...]

Voor een tattoo, of tatoeëer je zelf?

voor een tattoo.

Dus komt allen tezamen bij Needle Art Breda, ik ben er vanaf 10.00. Tot een uur of 15.00, 16.00.

Handtekeningen na afloop!
Wat ga je laten zetten dat je zo lang moet? Of heb je een fullbody tattoo, en dat je vaak terug moet komen?
Even Douchen
quote:Kabouter23 schreef op 07 januari 2010 @ 14:31:

Ik wil ook nog steeds een nieuwe tattoo..

Is je oude eraf gevallen?

* is in enorm flauwe bui *
quote:Kabouter23 schreef op 07 januari 2010 @ 14:35:

Wat ga je laten zetten dat je zo lang moet? Of heb je een fullbody tattoo, en dat je vaak terug moet komen?

Fullbodysuit in the making yes!

Morgen krijg ik een boom. Met lievige blaadjes, gezellig, de wortels in het water en allemaal schedels erbij.
Ik ga geen, lees GEEN, contributie betalen als iemand betaalt in de tegenwoordige tijd met een -d- schrijft. Sorry, maar dat is mijn eer te na...

Tenzij jullie nog een überzeikerd nodig hebben die op spel- en stijlfouten let!
quote:Norre schreef op 07 januari 2010 @ 15:00:

Ik ga geen, lees GEEN, contributie betalen als iemand betaalt in de tegenwoordige tijd met een -d- schrijft. Sorry, maar dat is mijn eer te na...

Tenzij jullie nog een überzeikerd nodig hebben die op spel- en stijlfouten let!Als meer mensen zo principieel waren, was er waarschijnlijk veel meer behoefte aan überzeikerds
quote:Norre schreef op 07 januari 2010 @ 15:00:

Tenzij jullie nog een überzeikerd nodig hebben die op spel- en stijlfouten let!Nee hoor, die hebben we niet nodig. Maarre, geen contributie betalen = geen lid van Ons Groepje.
Gaaf! Jammer dat je hier geen foto's kan plaatsen haha! Ben wel benieuwd hoor!

Doe je dan tot aan je nek? en dan je armen tot halverwege ofzo?
Ho wacht eens even, dit loopt VOLLEDIG uit de hand hier.

Norre heeft geen groepje nodig, Norre ís het groepje.

Tssssk. Stelletje cultuurbarbaren. Nieuwkomers. Hoog van de toren-blazers. Ik vind dat we hartstikke principieel moeten zijn, als het om postings gaat, maar je moet wel weten wanneer je je plek moet kennen.

Dus, dames van Het Leukste Groepje op Aarde, voor straf een uur in de neukmachine-kelder. En dénk erom dat jullie daar doen waar die voor bedoeld is, ik kom straks controleren. *kijkt boos en met veel overwicht*

Hmmmm... altijd gedacht dat BDSM niets voor me was.
ik kan best foto's plaatsen maar wil eventuele leden-in-spe nog niet afschrikken....Dat komt wel bij de ultieme toelatingstest

Zit nog te twijfelen over een chestpiece, maar ik heb beste bombonella's dus subtiel zal dat niet gaan worden

Verder compleet, behalve onderarmen, handen, gezicht en nek.
643 (28)
Gaaf hoor! Je mag ze anders ook wel naar me emailen kaboutertjuhh@gmail.com
Krik!
Kaatje, vertel: heb ik iets gemist?

Zijn er nog nieuwe mensen lid geworden van Ons Groepje?
neen Leaf. Jij en Delphicat zijn onze ereleden, Kaboutertje en Fiepje moeten nog de test doorstaan.

quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 18:54:

neen Leaf. Jij en Delphicat zijn onze ereleden, Kaboutertje en Fiepje moeten nog de test doorstaan.

En zo is het!
quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 18:54:

Gelukkig, das een pak van mijn hart
*wacht vol spanning op de test*
Jahaaaa Kaboutertje ik heb je al uitgelegd dat dat deze week niet meer gaat lukken! Kaat heeft het heul druk met andere futiliteiten.
Hey Kaat, heb je al gezien dat je een soort van naamgenoot hebt op het forum, namelijk Caatje87?

Oke, andere beginletter, maar toch...
Nou dat vind ik dus heel errug niet eerlijk!! Ik wil NU lid worden.. heb verdorie al 3000 euro betaald, heb recht op een tepelhaar.. en dan moet ik nog een week wachten.. tssk
Wanneer krijg k die tepelhaar eigenlijk??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven