ik weet het ff niet meer

07-01-2010 17:55 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals het topic titel aangeeft...

Soms weet ik het niet meer... Ik heb soms zo'n vreselijk kort lontje en ben gewend om mijn zin te krijgen en dat krijg ik niet altijd dus best moeilijk
Waar krijg je nu dan je zin niet in?
..popcorn?
Wat wil je precies met dit topic?
Ja dat is het leven je krijgt niet altijd hoe en wat jij wilt en wanneer jij het wilt. vette pech leer er mee leven
gewoon even zeuren
Nou vertel...want met deze OP kan ik echt niks.
Het is gewoon niet leuk als je een kort lontje hebt en je bent te snel op je teentjes getrapt...

Vooral de mensen die dicht bij me staan moeten het ontgelden en kan vanuit het niets ontploffen...
Vooral mijn vriend is na een geintje van zijn kant de sjaak...
ipv tot 10 tellen denk ik niet na en roep ik...

Ik heb dus mijn hart op de tong liggen en niet zo'n klein beetje ook...
Is dit er weer een in de categorie: 'vraag-maar-raak-voor-een-knaak'?
quote:DeKenau schreef op 07 januari 2010 @ 18:11:

Is dit er weer een in de categorie: 'vraag-maar-raak-voor-een-knaak'?T lijkt me vrij duidelijk wat er staat toch?
Als je van je af wil schrijven en je wil ook reacties/advies dan moet je echt wat duidelijker zijn over wat je wil met deze topic. Anders kan je beter in je dagboek schrijven.

Wat wil je van ons?
misschien hebben jullie tips hoe ik kan leren tot 10 te tellen
quote:DeKenau schreef op 07 januari 2010 @ 18:11:

Is dit er weer een in de categorie: 'vraag-maar-raak-voor-een-knaak'?Maak haar nou niet kwaad...
Ik vind jou maar raar. Weer zo'n zinloze topic openen. Je had er een tijdje geleden ook al een over dat jouw man vindt dat jij moet koken en hij je altijd zijn "sletje"noemt.

Ow ja, dit is jouw topic:

Mijn man noemt mij altijd zijn sletje en wilt de hele dag knuffelen...

Tevens is hij van mening dat ik moet koken omdat ik een kutje heb..
Door het letterlijk te doen. En dat bedoel ik niet eens sarcastisch. Het heet niet voor niks zo. Tel tot tien en bedenk je in de tussentijd of het wel een goed idee is om de opmerking te maken die je wil maken.
quote:verliefd01 schreef op 07 januari 2010 @ 18:19:

misschien hebben jullie tips hoe ik kan leren tot 10 te tellen

Beginnen bij 1 en weer op tijd stoppen

Nee, geen tips hier.

Maar er zijn wel cursussen 'woedebeheersing'.e.d voor, of je kan in therapiesessies misschien leren hoe je hiermee om kan gaan?
quote:Bloemetje22 schreef op 07 januari 2010 @ 18:22:

Ik vind jou maar raar. Weer zo'n zinloze topic openen. Je had er een tijdje geleden ook al een over dat jouw man vindt dat jij moet koken en hij je "sletje"noemt. Dat was ook best wel een heel groot probleem... Misschien ben ik nu wel een beetje door geslagen en heb ik daardoor een kort lontje
T is echt niet dat ik agressief word..

Maar ik ben zo vreselijk impulsief en denk er niet aan om tot 10 te tellen
Het probleem is wel dat het enorm kan knallen tussen mij en mijn vriend... Beiden zijn we vrij dominant...

Wanneer ik dat niet zou zijn zouden we een hele ongelijkwaardige relatie krijgen...
Huh? Je bent volgens mij niet helemaal eerlijk. Is het nou je vriend of je man? Dit is natuurlijk weer bullshit allemaal.
quote:verliefd01 wrote on 07 January 2010 @ 18:26:

T is echt niet dat ik agressief word..

Maar ik ben zo vreselijk impulsief en denk er niet aan om tot 10 te tellenJe denkt er nu toch aan? Het is een kwestie van willen...
vreemd... als je het van je zelf weet, kun je er iets mee doen.

Letterlijk tot 10 tellen zou al een start zijn.

Zelf ben ik ook iemand die het hart op de tong heeft. Niets mis mee, mensen weten exact wat ze aan me hebben.

Maar dat betekent geen vrijbrief om anderen maar pijn te doen met je uitspraken. Dat is niet het hart op de tong, dat is onbeschoft en bot.
t is mijn man... T is ook een grote stoere vent

Vandaar dat ik hem ook mijn man noem
quote:verliefd01 schreef op 07 januari 2010 @ 18:32:

t is mijn man... T is ook een grote stoere vent

Vandaar dat ik hem ook mijn man noem

Maar in werkelijkheid hebben jullie pas een half jaar een relatie en heb je al diverse klaagtopics geopend over hem, toch? Dat hij zich door hoeren had laten betasten en vrouwen vooral als voorwerpen zag enzo.

Ik ben het eens met bloem, je bent raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven