Mode & Beauty alle pijlers

wit gezicht....!!!!!

07-01-2010 21:17 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu ben ik er H E L E M A A L klaar mee. Vandaag op het werk en later ook bij vrienden werd ik wel een paar keer gevraagd of ik niet ziek was, me niet lekker voelde, of ik niet even moest gaan zitten, enz enz enz....

Ik heb vandaag eens niet zoveel make up op gedaan. Ben al die producten op mn gezicht zo zat. Dus dagcreme, blush en wat mascare is vandaag het enige geweest.

Maar dat doe ik dus niet graag meer als ik continu opmerkingen krijg zoals bovenstaand.

Zou er een creme, pil of wat dan ook zijn waar je een wat gezonder gezicht van krijgt... als jullie begrijpen wat ik bedoel.
zonnebank....zelfbruinende spray....
Misschien een half uurtje buiten gaan staan. Dan krijg je vanzelf rode wangen.

Heb hetzelfde hoor, maar het intereseert me niet zoveel. Ik heb het niet zo op plamuur dus heb altijd een beetje poeder op met mascara en oogschaduw. Verder niet. Ik ben dus inderdaad nog steeds wit. Jammer de bammer.
Gewoon volhouden, hoor je ze over een paar dagen niet meer, dan zijn ze het gewend.
naast de dagcreme, blush en mascara kan je ook een beetje bronzing powder opbrengen.

Verder kan wisseldouche helpen voor een gezond kleurtje, dus je gezicht bij het reinigen wassen met koud en dan weer warm water en eindigen met koud, krijg je een gezond blosje van.
Ik ben ook vrij licht in mijn gezicht (denk Nicole Kidman), maar ik vind het erg mooi, vooral omdat ik ook donker haar heb.

Ik ga ook niet vaak de zon in in de zomer en in mijn dagcrème zit een beschermende factor.

Ik zie er dus vrij licht uit, net zoals sneeuwwitje, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik ziek ben.

Niets mis mee!
Ik ben ook wit. En daarbij erg donker haar, donkere wimpers, donkere wenkbrauwen en donkergrijze ogen. Ze vragen mij ook regelmatig of ik me wel lekker voel. Maar ik doe er gewoon niets aan. Het gaat er nep uitzien met make-up, dus meer dan wat oogmake-up gebruik ik niet. So be it. Het hoort bij mij, als ik niet wit was dan was ik mij niet meer. Het is misschien handiger om wat te spelen met je haarkleur en je kleding?
Ik ben ook "lijkbleek" en mijn dochter ook.

Bedenk maar zo, bij vlagen is het mode om zo bleek te zijn, en in het verleden ging de adel alleen in een draagding de zee in zodat ze niet bruin werden. Dus een bleke huid staat voor rijkdom.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zou je die opmerkingen niet vooral gekregen hebben, omdat ze het niet gewend zijn om je zo te zien? Ik weet niet wat je normaal allemaal opsmeert en of het verschil misschien groot is?

Gewoon een tijdje volhouden en dan weet iedereen niet beter meer.
Mensen die je kennen zullen waarschijnlijk moeten wennen. Normaal make-up toet en nu bleke toet. Lekker laten gaan, ze raken er heus aan gewend!

mosterd
Ik had ook één keertje met gezichtspoeder vergeten en kreeg ook meteen de vraag of ik ziek was :-s En ik gebruik er niet eens veel van! Inderdaad niet leuk zulke opmerkingen, maar als jij al die make-up echt zat bent doe je dan lekker waar je zin in hebt. Inderdaad, ze wennen er vanzelf wel aan.
Nou ik ben jaloers. Ik heb een bleke huid maar heb op mijn wangen behoorlijk last van couperose. Kortom, ik mag dan wel bleek zijn, niemand die het ziet en alleen maar blozende appelwangen ziet vanwege de gesprongen adertjes.
Veel mensen zijn bleek hoor in de winter.Daarom gebruik ik

s'ochtends ook even wat bronzingpoeder dan zie je er niet zo ziekelijk uit.
je kan inplaats van bruinere poeder ook wat lichter nemen en je gezicht egaal bleek maken dan krijg je zon poppen gezichtje is ook errug mooi....
Oil of Olaz touch of foundation!

Smeert als een dagcreme maar haalt net het witte eraf dat het volk doet vragen of alles wel goed gaat met je (ik spreek uit ervaring )
Eventjes in je wangen knijpen zorgt voor wat extra kleur :-)
quote:Zuigstengel schreef op 07 januari 2010 @ 21:27:

Gewoon volhouden, hoor je ze over een paar dagen niet meer, dan zijn ze het gewend.Inderdaad.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik gebruik in de winter altijd een beetje blush van MAC met de kleur peach. Geeft een heel natuurlijke gezonde kleur.
Niveau dagcreme met een zonnetintje, en wat bronzing poeder that's all voor mij. Zelf donker haar, zwarte wimpers/wenkbrauwen, zo bruin als ik in de zomer ben, zo wit ben ik in de winter, maar met bovenstaande niemand die vraagt of ik ziek ben.
ik ben de hele winter bleek en als het aan mij lag in de zomer ook nog steeds, niemand vraagt mij ooit of ik ziek ben, ze wennen er wel aan TO dat je bleek bent, zou er ook geen zin in hebben elke dag een kleurtje op mijn gezicht te toveren.
ik ben ook altijd erg bleek in de winter en heb jarenlang vragen gekregen of ik misschien tóch niet ziek was. Sinds ik mijn haar in de winter wat donkerder verf is er niemand die er nog over piept...
quote:Suze2 schreef op 07 januari 2010 @ 21:52:

Smeert als een dagcreme maar haalt net het witte eraf dat het volk doet vragen of alles wel goed gaat met je (ik spreek uit ervaring )Ja! Heb ik maandag gekocht. Smeert fijn uit, niet vet, en geeft net een beetje kleur. Ik ben van mezelf spierwit en hou niet van foundation, en bronzing poeder staat me raar, dus ik ben hier heel blij mee (en nee, ik heb geen aandelen).
quote:Suze2 schreef op 07 januari 2010 @ 21:52:

Smeert als een dagcreme maar haalt net het witte eraf dat het volk doet vragen of alles wel goed gaat met je (ik spreek uit ervaring )Deze wil ik ook gaan proberen. Is tie nog verkrijgbaar in verschillende tinten? En dekt het wel een beetje... of wat is het verschil met een gewone getinte dagcreme?
ja, googlen kan natuurlijk ook ;)

In 4 tinten verkrijgbaar. Gewoon maar uitproberen morgen.

De gewone dagcremes van OilofoOlaz vond ik altijd wel fijn.
Ik snap niet waarom je er zo'n drama van maakt...uitroeptekens...hoofdletters...

Je bent wit en mensen maken zich zorgen om je...so what?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven