wit gezicht....!!!!!
donderdag 7 januari 2010 om 21:17
En nu ben ik er H E L E M A A L klaar mee. Vandaag op het werk en later ook bij vrienden werd ik wel een paar keer gevraagd of ik niet ziek was, me niet lekker voelde, of ik niet even moest gaan zitten, enz enz enz....
Ik heb vandaag eens niet zoveel make up op gedaan. Ben al die producten op mn gezicht zo zat. Dus dagcreme, blush en wat mascare is vandaag het enige geweest.
Maar dat doe ik dus niet graag meer als ik continu opmerkingen krijg zoals bovenstaand.
Zou er een creme, pil of wat dan ook zijn waar je een wat gezonder gezicht van krijgt... als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik heb vandaag eens niet zoveel make up op gedaan. Ben al die producten op mn gezicht zo zat. Dus dagcreme, blush en wat mascare is vandaag het enige geweest.
Maar dat doe ik dus niet graag meer als ik continu opmerkingen krijg zoals bovenstaand.
Zou er een creme, pil of wat dan ook zijn waar je een wat gezonder gezicht van krijgt... als jullie begrijpen wat ik bedoel.
donderdag 7 januari 2010 om 23:38
quote:nieuwenick1 schreef op 07 januari 2010 @ 21:28:
Ik ben ook vrij licht in mijn gezicht (denk Nicole Kidman), maar ik vind het erg mooi, vooral omdat ik ook donker haar heb.
Ik ga ook niet vaak de zon in in de zomer en in mijn dagcrème zit een beschermende factor.
Ik zie er dus vrij licht uit, net zoals sneeuwwitje, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik ziek ben.
Niets mis mee!
Hier nog een witwittie.
Heb een lange bos kastanje rode krullen, en sproeten.
Ben nog nooit van mijn leven in de zon geweest.
Ben er toch een potje blij mee.
Ik ben ook vrij licht in mijn gezicht (denk Nicole Kidman), maar ik vind het erg mooi, vooral omdat ik ook donker haar heb.
Ik ga ook niet vaak de zon in in de zomer en in mijn dagcrème zit een beschermende factor.
Ik zie er dus vrij licht uit, net zoals sneeuwwitje, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik ziek ben.
Niets mis mee!
Hier nog een witwittie.
Heb een lange bos kastanje rode krullen, en sproeten.
Ben nog nooit van mijn leven in de zon geweest.
Ben er toch een potje blij mee.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 7 januari 2010 om 23:42
L'Oreal NutriBronze hydrafluide!! Wondermiddeltje. Gewoon een niet vette fluide met een heel licht tintje. Ik gebruik m 's avonds voor het slapen gaan. Was 's ochtends gewoon mn gezicht met facewash, maar heb de hele dag een gezonde tint.
Wél starten met de meest lichte, anders krijg je de indiaantjes-look
Wél starten met de meest lichte, anders krijg je de indiaantjes-look
vrijdag 8 januari 2010 om 00:02
vrijdag 8 januari 2010 om 08:04
vrijdag 8 januari 2010 om 08:30
quote:78sieper schreef op 08 januari 2010 @ 00:02:
Ik had dat ook altijd 's winters, echt dat ik al in november van mijn ziekelijk bleke hoofd baalde. Twee jaar geleden heb ik echter een (goeie) kleuranalyse laten doen en sindsdien geen moment meer de behoefte gehad om onder de zonnebank te gaan. Echt bizar dat die kleuren zoveel bepalen..
Helemaal waar!
Ook dat je er zoveel ouder uit kunt zien door bepaalde kleuren
Nevernooit geen zwart meer voor mij! Maakt mij lijkbleek en stokoud
Ik had dat ook altijd 's winters, echt dat ik al in november van mijn ziekelijk bleke hoofd baalde. Twee jaar geleden heb ik echter een (goeie) kleuranalyse laten doen en sindsdien geen moment meer de behoefte gehad om onder de zonnebank te gaan. Echt bizar dat die kleuren zoveel bepalen..
Helemaal waar!
Ook dat je er zoveel ouder uit kunt zien door bepaalde kleuren
Nevernooit geen zwart meer voor mij! Maakt mij lijkbleek en stokoud
vrijdag 8 januari 2010 om 09:20
Hoi, ik ben ook een echte bleekscheet en krijg ook regelmatig de vraag of ik ziek ben.
Ik gebruik nog wel eens dagcreme met zelfbruiner erin bv van oil of olaz.
Ook een beetje blusher doet wonderen zonder dat je verdere make up hoeft te gebruiken, vraag eens wat advies bij bv een wat sjiekere zaak bv douglas.
Voor mij maken deze zaken net het verschil om geen irritante vragen over mn gezondheid te krijgen.
Ik gebruik nog wel eens dagcreme met zelfbruiner erin bv van oil of olaz.
Ook een beetje blusher doet wonderen zonder dat je verdere make up hoeft te gebruiken, vraag eens wat advies bij bv een wat sjiekere zaak bv douglas.
Voor mij maken deze zaken net het verschil om geen irritante vragen over mn gezondheid te krijgen.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:18
vrijdag 8 januari 2010 om 23:24
Ik ben ook zo wit id winter. Krijg gelukkig geen vervelende opmerkingen.
Eigenlijk doe ik er weinig aan om een btje bruiner te worden/lijken. Sinds de negatieve berichten over zonnebanken, ga ik daar niet meer onder. Terwijl ik al bijna nooit ging.
Gebruik alleen blush en probeer de nadruk op mn ogen en mond te leggen.
Verder zijn de juiste kleuren van kleding ook belangrijk, zoals al gezegd . Ik heb vaak een blauw sjaaltje om omdat mn kippe nekkie nog witter is dan mn gezicht. En het blauw de kleur van mn ogen ophaalt.
Wat ik wel zou willen proberen is bronzing poeder. Iemand tips welke goed is en niet te duur. En hoe je het opbrengt.
Eigenlijk doe ik er weinig aan om een btje bruiner te worden/lijken. Sinds de negatieve berichten over zonnebanken, ga ik daar niet meer onder. Terwijl ik al bijna nooit ging.
Gebruik alleen blush en probeer de nadruk op mn ogen en mond te leggen.
Verder zijn de juiste kleuren van kleding ook belangrijk, zoals al gezegd . Ik heb vaak een blauw sjaaltje om omdat mn kippe nekkie nog witter is dan mn gezicht. En het blauw de kleur van mn ogen ophaalt.
Wat ik wel zou willen proberen is bronzing poeder. Iemand tips welke goed is en niet te duur. En hoe je het opbrengt.