wit gezicht....!!!!!
donderdag 7 januari 2010 om 21:17
En nu ben ik er H E L E M A A L klaar mee. Vandaag op het werk en later ook bij vrienden werd ik wel een paar keer gevraagd of ik niet ziek was, me niet lekker voelde, of ik niet even moest gaan zitten, enz enz enz....
Ik heb vandaag eens niet zoveel make up op gedaan. Ben al die producten op mn gezicht zo zat. Dus dagcreme, blush en wat mascare is vandaag het enige geweest.
Maar dat doe ik dus niet graag meer als ik continu opmerkingen krijg zoals bovenstaand.
Zou er een creme, pil of wat dan ook zijn waar je een wat gezonder gezicht van krijgt... als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik heb vandaag eens niet zoveel make up op gedaan. Ben al die producten op mn gezicht zo zat. Dus dagcreme, blush en wat mascare is vandaag het enige geweest.
Maar dat doe ik dus niet graag meer als ik continu opmerkingen krijg zoals bovenstaand.
Zou er een creme, pil of wat dan ook zijn waar je een wat gezonder gezicht van krijgt... als jullie begrijpen wat ik bedoel.
donderdag 7 januari 2010 om 21:26
donderdag 7 januari 2010 om 21:28
donderdag 7 januari 2010 om 21:28
Ik ben ook vrij licht in mijn gezicht (denk Nicole Kidman), maar ik vind het erg mooi, vooral omdat ik ook donker haar heb.
Ik ga ook niet vaak de zon in in de zomer en in mijn dagcrème zit een beschermende factor.
Ik zie er dus vrij licht uit, net zoals sneeuwwitje, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik ziek ben.
Niets mis mee!
Ik ga ook niet vaak de zon in in de zomer en in mijn dagcrème zit een beschermende factor.
Ik zie er dus vrij licht uit, net zoals sneeuwwitje, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik ziek ben.
Niets mis mee!
donderdag 7 januari 2010 om 21:29
Ik ben ook wit. En daarbij erg donker haar, donkere wimpers, donkere wenkbrauwen en donkergrijze ogen. Ze vragen mij ook regelmatig of ik me wel lekker voel. Maar ik doe er gewoon niets aan. Het gaat er nep uitzien met make-up, dus meer dan wat oogmake-up gebruik ik niet. So be it. Het hoort bij mij, als ik niet wit was dan was ik mij niet meer. Het is misschien handiger om wat te spelen met je haarkleur en je kleding?
donderdag 7 januari 2010 om 21:30
Ik ben ook "lijkbleek" en mijn dochter ook.
Bedenk maar zo, bij vlagen is het mode om zo bleek te zijn, en in het verleden ging de adel alleen in een draagding de zee in zodat ze niet bruin werden. Dus een bleke huid staat voor rijkdom.
Bedenk maar zo, bij vlagen is het mode om zo bleek te zijn, en in het verleden ging de adel alleen in een draagding de zee in zodat ze niet bruin werden. Dus een bleke huid staat voor rijkdom.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 7 januari 2010 om 21:37
donderdag 7 januari 2010 om 21:59
donderdag 7 januari 2010 om 22:08
donderdag 7 januari 2010 om 22:12
donderdag 7 januari 2010 om 22:24
quote:Suze2 schreef op 07 januari 2010 @ 21:52:
Oil of Olaz touch of foundation!
Smeert als een dagcreme maar haalt net het witte eraf dat het volk doet vragen of alles wel goed gaat met je (ik spreek uit ervaring )Ja! Heb ik maandag gekocht. Smeert fijn uit, niet vet, en geeft net een beetje kleur. Ik ben van mezelf spierwit en hou niet van foundation, en bronzing poeder staat me raar, dus ik ben hier heel blij mee (en nee, ik heb geen aandelen).
Smeert als een dagcreme maar haalt net het witte eraf dat het volk doet vragen of alles wel goed gaat met je (ik spreek uit ervaring )Ja! Heb ik maandag gekocht. Smeert fijn uit, niet vet, en geeft net een beetje kleur. Ik ben van mezelf spierwit en hou niet van foundation, en bronzing poeder staat me raar, dus ik ben hier heel blij mee (en nee, ik heb geen aandelen).
donderdag 7 januari 2010 om 22:37
quote:Suze2 schreef op 07 januari 2010 @ 21:52:
Smeert als een dagcreme maar haalt net het witte eraf dat het volk doet vragen of alles wel goed gaat met je (ik spreek uit ervaring )Deze wil ik ook gaan proberen. Is tie nog verkrijgbaar in verschillende tinten? En dekt het wel een beetje... of wat is het verschil met een gewone getinte dagcreme?
Smeert als een dagcreme maar haalt net het witte eraf dat het volk doet vragen of alles wel goed gaat met je (ik spreek uit ervaring )Deze wil ik ook gaan proberen. Is tie nog verkrijgbaar in verschillende tinten? En dekt het wel een beetje... of wat is het verschil met een gewone getinte dagcreme?