3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Die huur zit in partnerallimentatie zeg maar verrekend
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
O, Freak, wat moeilijk.

Het zou natuurlijk hartstikke mooi zijn om weer een eigen stekkie te hebben voor een nieuw begin voor jou en mini.

Maar ik zou ook zeker niet over één nacht ijs gaan.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ok dat is dus voor hem een verplichting waar hij niet onderuit kan.

Dan is het goed.

Ik probeer alleen valkuilen uit het donker te trekken Freak. Maar je kent me ondertussen wel:)
Heb ik dat?!
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:08:

Hallo lieve allemaal

Heel goed No.. nadenken... ik heb alleen vannacht om het te laten bezinken..........

@ Minny we moeten ons even goed laten voorlichten want we hebben een koopwoning... maar door echtscheiding zou het moeten kunnen dat hij dit voor mij huurt en ik er woon... en zodra inkomen van mij zeker en duidelijk is huurwoning op mijn naam en koopwoning op zijn naam......... pffffffffff gedoe... heb ik eigenlijk nog geen zin in... maar om voor een mooie woning dicht bij ex wel DE oplossing...........Ik snap wel hoe het theoretisch werkt. Maar wat garandeert jou dat hij zich, als puntje bij paaltje komt, aan de afspraak houdt? Straks houdt hij zichzelf heel leuk gewoon op het huurcontract. En vergeet niet, zolang hij zich op het huurcontract houdt, heeft hij wettelijk ALLE recht om zich ten alle tijden toegang tot de woning te verschaffen. Wil je jezelf in die positie zetten? Ook als hij door heeft dat jij echt absoluut niet van plan bent om hem terug te nemen?

En misschien zeg je nu "dat zou hij noooooit doen" maar ehm *zet voorzichtig voet op zeer glad ijs* had je ooit gedacht dat hij er een ander op na zou houden?

Dek jezelf in...
Yes you're right Sgaap.. it looks too good to be true en te goed in zijn straatje nu hij weer bij paps en mams moet wonen omdat relatie bijna zo goed als over is ( ze willen vriendjes blijven ...duh tuurlijk schat!)
Nu snap ik het wel Freak.

Dan klinkt het al beter.

Maar nog een lastige keuze denk ik..
Lieverds goeienavond!!

Freaky... wat gaat dat ineens snel!

Ik ga even meedenken over de voors- en tegens (voor zover dat lukt).

Nootje... operatie? Wat zijn de voors- en tegens?

Voor de rest Had ik al eens gezegd dat ik jullie lief vind??
Ik heb gewoon mijn grensen weer niet bewaakt... althans niet goed genoeg... ik mag er nog over nadenken en binnen laten komen.... benik nu hard mee bezig zeg maar.........
Minny heeft gelijk hij hoeft niet op een huurcontract, hij MOET alleen zijn financiele verplichtingen nakomen. En voor de rest heeft hij straks niets meer in jou leven te zoeken buiten betalen en de bezoekregelen voor minnyfreak
Heb ik dat?!
En!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alles wat hij buiten de advocaten om doet. Is heeeeel glad ijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:19:

Minny heeft gelijk hij hoeft niet op een huurcontract, hij MOET alleen zijn financiele verplichtingen nakomen. En voor de rest heeft hij straks niets meer in jou leven te zoeken buiten betalen en de bezoekregelen voor minnyfreakPrecies. En nogmaals, ik kan het niet genoeg benadrukken: Als hij op het huurcontract staat heeft hij de rechten van een huurder. Wat inhoudt dat hij zich altijd toegang tot de woning mag verschaffen. Hij mag er zelfs gaan wonen als hij dat wil. Geef hem alsjeblieft die macht niet...
@ Minny stel dat de huurwoning mijn woning gaat worden dan krijgt hij daar absoluut de sleutel NIET van
Komt het huurcontract dan op zijn naam Freaky?

Word jij een soort 'illegale onderhuurder' ??
Ik zou het zelfs op laten nemen in convenant... niet elkaars sleutel.... leg maar bij de buren voor een ongelooflijk nood/spoed geval of bij ouders nog betere oplossing
*ondanks dat het voor Minny niet leuk is ben ik wel even blij met een ervaringsdeskundige in ons midden*

Knuffelt Minny niet zou dat natuurlijk niet durven
Heb ik dat?!
mijn sleutel bij mijn ouders zijn sleutel bij zijn ouders... ( misschien laat ik nog wel even kopietje maken )
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:21:

@ Minny stel dat de huurwoning mijn woning gaat worden dan krijgt hij daar absoluut de sleutel NIET van Als hij op het huurcontract staat dan heeft hij recht op een sleutel. Als jij die niet geeft, dan mag hij zelfs de deur open laten breken en een nieuw slot er in zetten.
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:22:

Ik zou het zelfs op laten nemen in convenant... niet elkaars sleutel.... leg maar bij de buren voor een ongelooflijk nood/spoed geval of bij ouders nog betere oplossingFreak als het huurcontract op zijn naam staat mag hij 24/7 het pand betreden volgens de wet. Dat gaat voor het convenant.....
Heb ik dat?!
Freaky als jij hem dan niet binnenlaat, dan pleeg jij huisvredebreuk!!

Ik zou zeggen: ga morgen wel kijken, wie weet vind je het een heel leuk huis. En zeg daarna tegen hem dat je het door je advocaat zal laten uitpluizen hoe je dit waterdicht kunt regelen.
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:17:

Ok dat is dus voor hem een verplichting waar hij niet onderuit kan.

Dan is het goed.

Ik probeer alleen valkuilen uit het donker te trekken Freak. Maar je kent me ondertussen wel:)Ja lieverd daarom ook zo blij met je reactie...
En wat moet je met elkaars sleutels FREAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:22:

*ondanks dat het voor Minny niet leuk is ben ik wel even blij met een ervaringsdeskundige in ons midden*

Knuffelt Minny niet zou dat natuurlijk niet durven Rancuneuze exen zijn tot alles in staat. Zeker als ze die macht ook hebben. Nu heeft ie ergens nog hoop, maar als het straks echt doordringt dat het over en uit is...

Het liefst schud ik Freak nu door elkaar en roep ik heel hard: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:23:

[...]

Freak als het huurcontract op zijn naam staat mag hij 24/7 het pand betreden volgens de wet. Dat gaat voor het convenant.....Precies.
*sgaapie zou gaan slapen maar wil Freakje niet zo laten hangen, dus wallen morgen zijn schuld van Freakje:) *
Heb ik dat?!
Freak, laat je niet opjagen iig door hem, laat je goed voorlichten over alles
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven