3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 23:21
Of als ie gewoonweg weigert te betalen om weet ik veel welke reden, tuurlijk zijn er dan wegen, maar je moet dan wel een tijd kunnen overbruggen enzo.
Zelf kunnen dragen, maak jezelf zo min mogelijk afhankelijk van de alimentatie.
Zelf kunnen dragen, maak jezelf zo min mogelijk afhankelijk van de alimentatie.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 7 januari 2010 om 23:21
donderdag 7 januari 2010 om 23:22
@No.. je hebt helemaal gelijk... is dat diezelfde vriend die jou met dat prachtige verhaal 'geholpen' heeft... en met wie je de rest hebt besproken??
Ik zag eerder de vraag of alles voor mn moeder nu geregeld is... eigenlijk weten we alleen dat ze gecremeerd wil worden. Verder niets! Maar daar komen we wel uit... behalve de muziek. Gisteren kwam een vriendin van haar met een lijst met muziek die mn moeder mooi vindt. Het voordeel was dat het aardig overeen kwam met wat mn broer en ik al dachten. Het nadeel was dat het even op het verkeerde moment kwam (kon die vriendin niet weten want ik had er zelf naar gevraagd). Om te voorkomen dat ik boos en/of verdrietig zou worden ben ik maar gaan roken en een stukje gaan wandelen. Het lijstje hebben we zorgvuldig even weggelegd... das voor later!
Ik zag eerder de vraag of alles voor mn moeder nu geregeld is... eigenlijk weten we alleen dat ze gecremeerd wil worden. Verder niets! Maar daar komen we wel uit... behalve de muziek. Gisteren kwam een vriendin van haar met een lijst met muziek die mn moeder mooi vindt. Het voordeel was dat het aardig overeen kwam met wat mn broer en ik al dachten. Het nadeel was dat het even op het verkeerde moment kwam (kon die vriendin niet weten want ik had er zelf naar gevraagd). Om te voorkomen dat ik boos en/of verdrietig zou worden ben ik maar gaan roken en een stukje gaan wandelen. Het lijstje hebben we zorgvuldig even weggelegd... das voor later!
donderdag 7 januari 2010 om 23:24
Ow Bi, ik had begrepen dat ze 'alles' al op papier gezet had. 
Fijn dat die lijst er is, maar jammer dat het net op het verkeerde moment was. Goed dat je jezelf even beschermd hebt.
Misschien is er in die muzieklijst een mooie tekst te vinden voor op de kaart strakjes.
Ja, het is die vriend.
Fijn dat die lijst er is, maar jammer dat het net op het verkeerde moment was. Goed dat je jezelf even beschermd hebt.
Misschien is er in die muzieklijst een mooie tekst te vinden voor op de kaart strakjes.
Ja, het is die vriend.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 7 januari 2010 om 23:28
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 23:18:
Er is net een goed punt gemaakt, als hij een nieuwe vriendin krijgt (die geen eigen inkomen heeft) en daar een kind mee kweekt, dan mag hij de alimentatie verlagen. En als jij gaat samenwonen ook volgens mij. Kijk dus heel erg uit!
Nee hoor, dan wordt mijnheer pittig aangepakt door de rechter voordat hij dat voor elkaar krijgt .
Samenwonen heeft geen invloed op de kinderalimentatie.
Tenzij in geval de verhouding erg schreef komt te liggen(man gaat in inkomen erg achteruit, vrouw krijgt veel inkomsten of verdeelde lasten) .
Let wel, elk jaar word de alimentatie opnieuw geindexeerd, dat moet je zelf doen.
Percentage word ieder jaar uitgebracht.
Er is net een goed punt gemaakt, als hij een nieuwe vriendin krijgt (die geen eigen inkomen heeft) en daar een kind mee kweekt, dan mag hij de alimentatie verlagen. En als jij gaat samenwonen ook volgens mij. Kijk dus heel erg uit!
Nee hoor, dan wordt mijnheer pittig aangepakt door de rechter voordat hij dat voor elkaar krijgt .
Samenwonen heeft geen invloed op de kinderalimentatie.
Tenzij in geval de verhouding erg schreef komt te liggen(man gaat in inkomen erg achteruit, vrouw krijgt veel inkomsten of verdeelde lasten) .
Let wel, elk jaar word de alimentatie opnieuw geindexeerd, dat moet je zelf doen.
Percentage word ieder jaar uitgebracht.
donderdag 7 januari 2010 om 23:31
donderdag 7 januari 2010 om 23:32
Slaap lekker voor iedereen
Voor jullie allemaal onwijs bedankt voor advies en meedenken echt super tof
Ik ga echt niet over 1 nacht ijs.. ikke ben echt wel slimmer gelukkig
Maar heb heel veel waardevolle adviezen gekregen
ivm fris en fruitig morgen.................. nu slapen
Voor jullie allemaal onwijs bedankt voor advies en meedenken echt super tof
Ik ga echt niet over 1 nacht ijs.. ikke ben echt wel slimmer gelukkig
Maar heb heel veel waardevolle adviezen gekregen
ivm fris en fruitig morgen.................. nu slapen