3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:56
vrijdag 8 januari 2010 om 00:56
vrijdag 8 januari 2010 om 00:59
vrijdag 8 januari 2010 om 01:04
vrijdag 8 januari 2010 om 01:05
vrijdag 8 januari 2010 om 01:08
quote:noanne schreef op 08 januari 2010 @ 00:56:
.Lunaan, slapen jij, het is al ver na bedtijd, zelfs voor Griekse begrippen.
En ik maar denken dat je er altijd enorm vroeg bij bent, maar je speelt gewoon een uur vals. GrrrJa daar fop ik mijzelf ook altijd mee, maar tis winter, ben vrij, mag ik doen waar ik zin in heb.
.Lunaan, slapen jij, het is al ver na bedtijd, zelfs voor Griekse begrippen.
En ik maar denken dat je er altijd enorm vroeg bij bent, maar je speelt gewoon een uur vals. GrrrJa daar fop ik mijzelf ook altijd mee, maar tis winter, ben vrij, mag ik doen waar ik zin in heb.
vrijdag 8 januari 2010 om 01:12
Ik heb nog steeds veel aan hem, het is nog steeds mijn schat waar ik veel van hou.
Maar op het moment kunnen we kennelijk alleen de verkeerde dingen tegen elkaar zeggen......
Geen ruzie ofzo(dat hebben wij eigenlijk nooit) maar we begrijpen elkaar even heel slecht.
Hij wil helpen, maar wij zitten op een totaal andere frequentie zeg maar.En ik zit ergens op een eilandje.
Nou ja.... wie weet er een stomme grap
Maar op het moment kunnen we kennelijk alleen de verkeerde dingen tegen elkaar zeggen......
Geen ruzie ofzo(dat hebben wij eigenlijk nooit) maar we begrijpen elkaar even heel slecht.
Hij wil helpen, maar wij zitten op een totaal andere frequentie zeg maar.En ik zit ergens op een eilandje.
Nou ja.... wie weet er een stomme grap
vrijdag 8 januari 2010 om 01:12
Iry...
Ik weet niet precies wat er met jou is, maar heb wel iets gelezen over nieuwe medicatie.
Is het voor jou geen optie dat je slaapmedicatie krijgt of heb je dat ook al en doet dat niks of mag je dat niet?
Het is zo enorm vermoeiend om niet te kunnen slapen (weet er een boel van) maar met juiste slaapmedicatie moet het toch te doen zijn?
Sorry als ik zo mosterd ben als maar kan hoor...
Ik weet niet precies wat er met jou is, maar heb wel iets gelezen over nieuwe medicatie.
Is het voor jou geen optie dat je slaapmedicatie krijgt of heb je dat ook al en doet dat niks of mag je dat niet?
Het is zo enorm vermoeiend om niet te kunnen slapen (weet er een boel van) maar met juiste slaapmedicatie moet het toch te doen zijn?
Sorry als ik zo mosterd ben als maar kan hoor...
vrijdag 8 januari 2010 om 01:14
Ow Iry, dat is lastig. En ja, je zit op een eilandje, medicatie. Heel ander soort medicijnen maar toen ik net met de anti-epileptica begon had ik dat ook, alsof iedereen op een andere golflengte zat te kletsen. Niemand begreep me. Nu is dat al een stuk minder, maar het is er nog wel steeds.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!