3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Ook voor Iry een , en je weet wie er aan de picnick tafel op je wacht . Die zal er altijd voor je zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bub, ik ben 6 jaar verslaafd geweest aan slaap medicatie.

Ben daar met veel bloed zweet en tranen nu een maand of 9 vanaf.(dat is echt troep,was een zombie)

Dat is geen optie meer .

Dat kon je niet weten natuurlijk Ik denk er aan misschien een slaappoli te benaderen? las zoiets op het forum vanavond.
Bub, ik ben 6 jaar verslaafd geweest aan slaap medicatie.

Ben daar met veel bloed zweet en tranen nu een maand of 9 vanaf.(dat is echt troep,was een zombie)

Dat is geen optie meer .

Dat kon je niet weten natuurlijk Ik denk er aan misschien een slaappoli te benaderen? las zoiets op het forum vanavond.
Ach, Iry, ik hoop dat jullie snel een golflengte vinden waarop jullie elkaar wel begrijpen. Het is lastig.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Oehgod... sorry Iry dat wist ik idd niet anders had ik het nooooooooooooooooit aangehaald.
Bubje, zin in bitterballen
Ja idd No
Komt lompe luun weer, iry waarom kan je niet slapen, angst, niet moe, ben je aan het nadenken, komt het door de meds? Je hoeft niet te antwoorden hoor.
En ik vind dat je een pluim verdient dat je daar vanaf gekomen bent.
Bubje ook je andere mailtje gelezen, gaan we doen
Ok we hebben nu al een KK en nu dus ook een LL. Gaat fijn hier hahaha
Getsie No.... nu moet ik huilen van je berichtje.

Weet niet waarom eigenlijk.

Of misschien wel, dat iemand dat begrijpt.

Ja het voelt inderdaad als een eiland.

Maar ook door alles.

vandaag ook gesproken met iemand van de therapie waarvoor ik op de wachtlijst sta.(al 10maanden) nou dat kan nog wel maanden duren (is een speciale therapie van 5 a 10 jaar dus de wachtlijsten gaan traag). Nu willen ze wel over enkele maanden een soort zoethoudertje aanbieden.

En er wordt hier in huis ook veel gepraat over het slapen van mij want ja, dat geeft idd best last want er moet ene hoop opgevangen worden.

Maar dat ik zit verdomme net aan die klote medicatie en voel niet oppperbest, maar wel heb ik nu , deels ook op eigen kracht maar 4 eetbuien in twee weken gehad (!!!!!!!).

En ik heb gewoon rete angst voor slapen door de stemmen en herbelevingen waarvan ik wel hoop dat die ook gaan afnemen door de medicatie, maar dat is gewoon nog niet, ik voel mij opgejaagd.... give me a break please !!
Oke No

LL wies da nou weer?
Poeh... heftig hoor Ier...

Nogmaals een dikke voor jou (weet gewoon echt niet wat ik zeggen moet... )
En ik moet ook huilen Iry, ook omdat ik nu iemand ken die begrijpt wat die kut medicijnen doen in je hoofd.

En om jou, omdat je al zo lang aan het vechten bent. En weer moet wachten tot die therapie kan beginnen.

En omdat je bang bent, ik zou willen dat ik een stukje van die angst over kon nemen, dat je medicijnen dat wat dempen.

En ik ben trots op je, ik heb je topic gevolgd en ik ben zooooo trots dat je het volhoudt met maar 4 eetbuien.
LL = Lompe Luun
En dacht gewoon begin ff aan die Topamax maar dat valt gewoon vies tegen. wil daar thuis weer niet te hard over zeuren .

maar heavy shit zeg en dan moet ik nog een eindje omhoog.
Iry lief Je bent al zo'n eind gekomen. Heb dat vertrouwen in jezelf dat je dat laatste stukje ook nog red. Hoeft niet morgen of volgende maand, maar je gaat er komen!!!
Ja, het is kut spul, volgens mij werkt het net als bij de AE, het grijpt op de neuro-transmitters in. Hoe lang slik je nu?
quote:noanne schreef op 08 januari 2010 @ 01:29:

LL = Lompe LuunThats me
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 01:32:

[...]

Thats me

Gelukkig zei je t zelluf
Ah.. no, om mij moet je niet huilen hoor lieverd .

Dat Niet slapen heeft vele oorzaken Luun,natuurlijk is ook mijn bioritme naar de maan, maar ook wat ik al beschreef.

Het is gewoon angst en paniek voor wat er dan komen gaat, dus wacht ik net zolang tot ik echt omval.

En ja.. die eetbuien, het is een prestatie, als klinkt dat arrogant om dat zelf te zeggen, maar volgens mij wordt het thuis even niet gezien(onbewust dat weet ik best wel) en wordt er zo gefocust op dat ik moet gaan werken op het slapen.....ik word er eigenlijk boos van., get of my back denk ik dan.

Maarja, het is behulpzaam en lief bedoelt.

No.. ja, het doet veel die meds wederzijds begrip nu.
Tssss. IRL ben ik veel mondiger, maar hier komt het zo verrot mijn toetsenbord uit.
Komt doordat het NL's is hè Luun, in het Grieks is t gewoon makkelijker.
Het is ook een Anti-epileptica No...of wist je dat wel?

Ik slik ze nu 1 maand, net begonnen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven