Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
Ja mama..
*buigt hoofd* en gaat gauw tandjes poetsen..
*Tandjes gepoetst*

Welterusten everieboddie!
Maar wat is het gemiddelde eigenlijk??
Goeiemorgen!
Goedemorgen!
Lekker geslapen?
Ja, beetje kort.

En jij?
Ja wel goed, maar ik doe haast niet anders hahah!

Werd vannacht wel wakker van mijn kat, die heeft een haarballetje dus die liep als een oud mannetje te rochelen! Heb even pasta op zijn pootjes gesmeerd en toen was het weer rustig in huis
Hallootjes
Pasta? Pootjes?

Heb hier ook een dik zwart monster rondlopen, maar die haarbalt haast nooit. Of in elk geval niet waar ik bij ben

Hee Leaf!

Hoe ist?
Goed, ik ben op mijn werk, maar heb vanochtend een beetje last van opstartproblemen
Ha, ik moet vandaag in elk geval nog steeds twee tentamens leren. Oftewel: tot later....
Succes Delphi! Ik ga an die Arbeit
Ik ook :-) Succes allen!
Nou t wil me niet lukken..
quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 19:28:

je hebt er pas 123 dus helaas tinydancer jij mag nog niet meepraten.nou, dan moet ik nog heel veel posten !!!
Leef je uit!!
1870 zit ik nu
quote:tinydancer schreef op 08 januari 2010 @ 10:54:

[...]

nou, dan moet ik nog heel veel posten !!! En daar is dit topic precies voor bedoeld!
Hai Q!
quote:Kabouter23 schreef op 08 januari 2010 @ 12:07:

Hai Q!

Hahaha, een japans woordgrapje.

Kan hier iemand haiku's schrijven, trouwens?

Hebben we nog iets zinnigs te doen tijdens het opkrikken.
Ach een mooi forum

Ik schrijf wat zinnen

Geluid van mijn toetsenbord
Ik krikte

Alles was mooi

Een regenboog aan meningen
Hahaha, ik heb wel eens een haiku geschreven ja, maar ik geloof niet dat ik nu nog weet hoe dat ook al weer werkte. Dan is een limerick toch wel net even een stukje makkelijker.

Maar als jij los wilt, ga vooral je gang hoor. Ik ben best bereid om in het kader van het betere studie-ontwijkende gedrag een keer "oh" en "ah" tussendoor te posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven