3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:19
Tip voor Bloempje, een poes in huis nemen.
Arh, die kakkerlakken in het midden-oosten zijn eng!
In Israel sliep ik in een soort van kelder, en ik kon niet slapen en merkte een grote zwarte vlek op de witgekalkte muur.
Ik deed het licht aan en toen zat daar zo'n monster. ik heb hem direkt doodgeslagen met een schoen en toen viel íe op de grond. Ik heb toen de schoen erop gezet en heb weken daar niet meer durven te slapen.
Griezel......brrrrrrr
Muizen vind ik ook eng, ik ben zo'n type die dan echt op een stoel gaat staan, zoals in stripverhaaltjes
Arh, die kakkerlakken in het midden-oosten zijn eng!
In Israel sliep ik in een soort van kelder, en ik kon niet slapen en merkte een grote zwarte vlek op de witgekalkte muur.
Ik deed het licht aan en toen zat daar zo'n monster. ik heb hem direkt doodgeslagen met een schoen en toen viel íe op de grond. Ik heb toen de schoen erop gezet en heb weken daar niet meer durven te slapen.
Griezel......brrrrrrr
Muizen vind ik ook eng, ik ben zo'n type die dan echt op een stoel gaat staan, zoals in stripverhaaltjes
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:20
Goeiemorgen allemaal
Welkom nieuwelingetjes. Het zal even wennen zijn hier want het gaat soms idd supersnel, maar gewoon je ding schrijven waar je behoefte aan of zin in hebt en dan komt het helemaal goed. Dat snelle went wel en anders gewoon alleen lezen wat je kunt of wilt
Appel, meid, je hebt het toch maar mooi gedaan vanochtend. Je hebt echt iets overwonnen hoor. Ben trots op je!!
Zjeentje waar ben je meid??? Ik denk dat je toch bent gaan werken dus we zullen nog een poosje geduld moeten hebben.
We wachten iig op je hoor lieverd.
Bi... poeh heftig... heel veel sterkte vandaag...
Voor iedereen trouwens een dikke op deze zeer koude dag.
Welkom nieuwelingetjes. Het zal even wennen zijn hier want het gaat soms idd supersnel, maar gewoon je ding schrijven waar je behoefte aan of zin in hebt en dan komt het helemaal goed. Dat snelle went wel en anders gewoon alleen lezen wat je kunt of wilt
Appel, meid, je hebt het toch maar mooi gedaan vanochtend. Je hebt echt iets overwonnen hoor. Ben trots op je!!
Zjeentje waar ben je meid??? Ik denk dat je toch bent gaan werken dus we zullen nog een poosje geduld moeten hebben.
We wachten iig op je hoor lieverd.
Bi... poeh heftig... heel veel sterkte vandaag...
Voor iedereen trouwens een dikke op deze zeer koude dag.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:20
quote:appeltjesgroen25 schreef op 08 januari 2010 @ 11:15:
[...]
.
Nee, ga nu meteen kijken!
Appel het staat hiero
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 10:41:
Iedereen
Floor wil iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte wensen, en knuffels, en ze baalt vreselijk dat ze er nu niet bij kan zijn.
[...]
.
Nee, ga nu meteen kijken!
Appel het staat hiero
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 10:41:
Iedereen
Floor wil iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte wensen, en knuffels, en ze baalt vreselijk dat ze er nu niet bij kan zijn.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:21
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 11:13:
Ga even in mijn LL stand. Just heb je wel eens aan meditatie lessen gedacht?
Lessen erin zou ik niet durven denk ik.
Zal vast in een groep zijn, ben ik bang, dat is voor mij geen optie.
Meditatie heb ik opzich wel eens geprobeerd, maar ik wordt er juist heel erg onrustig van. Of ik doe het verkeerd, dat kan ook.
Ga even in mijn LL stand. Just heb je wel eens aan meditatie lessen gedacht?
Lessen erin zou ik niet durven denk ik.
Zal vast in een groep zijn, ben ik bang, dat is voor mij geen optie.
Meditatie heb ik opzich wel eens geprobeerd, maar ik wordt er juist heel erg onrustig van. Of ik doe het verkeerd, dat kan ook.
vrijdag 8 januari 2010 om 11:24
vrijdag 8 januari 2010 om 11:25
Justme, ik was als kind voor heel veel dingen bang, zomaar zonder reden.
Op een gegeven moment vond ik dat ik daar niet verder mee kwam en heb de knop omgedraaid.
Zo van: ze zullen me niet opeten
ze zullen me geen pijn doen
etc.
En nog vind ik sommige dingen best eng, zoals de gemeente hier bellen, (die zijn by the way ook eng) maar doe het toch, moet, anders kom ik weer niet verder, en weinig dingen gaan vanzelf
Op een gegeven moment vond ik dat ik daar niet verder mee kwam en heb de knop omgedraaid.
Zo van: ze zullen me niet opeten
ze zullen me geen pijn doen
etc.
En nog vind ik sommige dingen best eng, zoals de gemeente hier bellen, (die zijn by the way ook eng) maar doe het toch, moet, anders kom ik weer niet verder, en weinig dingen gaan vanzelf
vrijdag 8 januari 2010 om 11:28
Pfff meiden wat gebeurd er hier veel......
En ook in mijn koppie... want het huis is gaaf!
Maar de financiele consequenties zijn groot!!!!!!!!!
En of het huurcontract op mijn naam kan weten we ook nog niet... maar goed bedenktijd tot woensdag... dus even loslaten dit en me richten op mini's verjaardag!
ik ga kijken of ik wat kan teruglezen
Voor iedereen die het nodig heeft
En ook in mijn koppie... want het huis is gaaf!
Maar de financiele consequenties zijn groot!!!!!!!!!
En of het huurcontract op mijn naam kan weten we ook nog niet... maar goed bedenktijd tot woensdag... dus even loslaten dit en me richten op mini's verjaardag!
ik ga kijken of ik wat kan teruglezen
Voor iedereen die het nodig heeft
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 8 januari 2010 om 11:37
quote:JustMe32 schreef op 08 januari 2010 @ 11:28:
Instantie bellen vind ik al helemaal eng.
Meestal laat ik het mijn moeder doen.
Zelfs nu nog, terwijl we zo'n 300 km uit elkaar wonen.
Mensen worden zo snel boos op mij.
Ik begrijp ze niet en zij mij niet.
Ik dacht ook altijd dat mensen snel boos op mij werden, maar achteraf gezien was ik gewoon te gevoelig.
En..laat ze maar boos worden...hun energie, hun pech.
Mijn moeder deed ook veel voor mij, zoals dat bellen, vroeger als ik een vriendinnetje wilde bereiken ed.
Maar ik ben vrij jong naar het buitenland gegaan en toen moest ik wel zelf dingetjes regelen, daar ben ik echt een stuk sterker en zelfstandiger van geworden.
Instantie bellen vind ik al helemaal eng.
Meestal laat ik het mijn moeder doen.
Zelfs nu nog, terwijl we zo'n 300 km uit elkaar wonen.
Mensen worden zo snel boos op mij.
Ik begrijp ze niet en zij mij niet.
Ik dacht ook altijd dat mensen snel boos op mij werden, maar achteraf gezien was ik gewoon te gevoelig.
En..laat ze maar boos worden...hun energie, hun pech.
Mijn moeder deed ook veel voor mij, zoals dat bellen, vroeger als ik een vriendinnetje wilde bereiken ed.
Maar ik ben vrij jong naar het buitenland gegaan en toen moest ik wel zelf dingetjes regelen, daar ben ik echt een stuk sterker en zelfstandiger van geworden.