** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Wordt wel een sportieve tijd voor jou Nemo op die manier....
Ik hou van sportief.

Alleen heb ik er geen tijd voor nu.

Zat ook te denken om de Nijmegese Vierdaagse te doen. gewoon om te kijken waar al die ophef over is, Volgens mij kan ik dat makkelijk lopen, zonder training.

Eens kijken op die website. Die bestaat vast.
quote:findingnemo schreef op 08 januari 2010 @ 00:12:

Ik kijk net in een verveelde bui - moet eigenlijk gaan slapen - bij Marokkaanse partners. Is daar toch wéér ruzie! Ik snap er niks van en ik ga het ook echt niet teruglezen. Wist meteen weer waarom ik daar gestopt was met lezen. Maar het is ook wéér die Driffa.

Vaag hoor.

Trusten!Hou je waffel dan als je er inderdaad niets van snapt!!!
Oei, volgens mij hebben we nóg meer meelezers dan we denken...
Het mag ook íetsje minder..

Was me net aan het verheugen aan gezellig forum-bijlezen

Nemo, Nijmeegse Vierdaagse lopen lijkt me eigenlijk ook wel wat. Ben niet zo overtuigd dat ik dat zonder training kan lopen, maar toch. Ga nu ook maar op zoek naar website - en daarna weer aan de studie, en lunchen en mijn keuken opruimen.. Om half 5 staat de "taxi" naar Maastricht voor de deur, heb er zin in!
quote:Driffa schreef op 08 januari 2010 @ 12:14:

[...]

Hou je waffel dan als je er inderdaad niets van snapt!!!
Het was niet zo moeilijk te vinden.

Nijmegese Vierdaagse

Maar das leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Laten we dat doen, de 4 daagse lopen. Ik ben voor

Alleen waar slapen we dan??
quote:es1450 schreef op 08 januari 2010 @ 08:55:

Wordt wel een sportieve tijd voor jou Nemo op die manier....

Bij de Nijmeegse Vierdaagse stellen mensen uit Nijmegen hun logeerkamer ter beschikking.

Leuk hè!

Ik heb een keertje een lange wandeltocht gedaan, van 75 km. in twee dagen, zonder training en zonder goede schoenen of kleding, hier in het zuiden (dus bij een temperatuurtje van tegen de 40 graden) en het ging gewoon prima. Ik had wel spierpijn, was kapot, en ik kreeg last van het schuren van mijn kleding over mijn huid, maar c'est soit.

Geen blaren ofzo en helemaal geen uitputting. Het is maar lopen (niet rennen of zwemmen of whatever). Ik denk dat als je wat betere voorzorgsmaatregelen neemt je nergens last van zult hebben (wel spierpijn natuurlijk).

Mits je gezond bent dan hè.
Hoe was het bij de kapper?
Maar wanneer doen we dan de compostela?
Kapper was leuk,

Maar hij vond mn haar nog te leuk om er teveel mee te veranderen. Tis nog meer laagjes. Dus de langste lengte zit er nog in, maar de rest is korter. en highlights

En het is nu vrij wild gefohnd omdat ik moet werken op een 25+ avond ergens en dan moest het ff leuk zitten
quote:findingnemo schreef op 08 januari 2010 @ 12:47:

Maar wanneer doen we dan de compostela?Als jullie dat gaan plannen ga ik mee! Serieus, lijkt me fantastisch! (kan ik de honden ook meebrengen?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
ga je dan eerst de nijmeegse meedoen?

Om te oefenen..?
Haha, ja Nemo, houd je muil.

Volgens mij moet je echt welt trainen voor de vierdaagse hoor. Vriendinnetje heeft het gedaan en die heeft vooraf flink wat kilometers gemaakt. Volgens mij zijn er wel mensen die het redden zonder te trainen maar er vallen ook heel veel mensen af die na drie keer een middagje wandelen denk het wel te kunnen. Ik zou het echt nooit doen. Lijkt me vreselijk. En dan allemaal van die zingende huisvrouwen om je heen. Nee.

Ik moet ook nog naar kapper. Maar was laat op en heb geen zin.

Spees, qua concert (ik reageer wat laat): als je zelf een kaartje regelt kan je gewoon aanhaken toch? Volgens mij is het niet zo ingewikkeld, alleen voor mij nu om ik niet in het land ben.
Ja ja ik en mn grote muil

Maar ik bedoel, ik ben de berg in maleise 4000 nog wat meter ook opgegaan!

In de hitte.

Mn wandelschoenen zijn al ingelopen.

Dan moet zo'n vlak Nederland toch een makkie zijn?! Ik kan me niet voorstellen dati k het niet kan.

Ik ga het gewoon doen

Spijker en Spees?
Ik denk dat de Vierdaagse echt niet niets is. Een nichtje van mij is die al twee keer gelopen met veel trainen vooraf en zij was helemaal kapot elke keer (Waarom doe het het dan????).

Wat ik ervan begreep is dat je een dag mest makkelijk kan lopen, de tweede ook nog wel, maar dat je de derde echt je bed niet meer uit wil en de vierde denkt dat je doodgaat. Zo ongeveer.

Maar ik kom wel juichen aan de kant als jullie erheen gaan. Fille kom je mee? Gaan wij gezellig met een wijntje op klapstoelen langs de kant zitten.
Ik ben in Guatemala ook in gympies een vulkaan opgegaan maar de vierdaagse zie ik mezelf toch echt niet doen. Ik kom jullie wel inhalen. Dan kan ik lekker fris aan het bier terwijl jullie half dood zijn.

Wij wandelden vroeger altijd heel veel in de bergen, dus ik had tijd geleden bedacht dat het geweldig zou zijn als mijn broer, zus, vader en ik een huttentocht zouden gaan maken. Maar goed, ten eerste is dat niet te plannen (en vinden partners het waarschijnlijk niet ok dat mijn broer en zus een week weggaan en ze willen vast niet mee) en eigenlijk zie ik ons ook helemaal niet om 9 uur in bed liggen om om 5 uur te wandelen. Dus nee, dat gaat niet gebeuren.

Heb ik al verteld dat mijn broer en zus volgens week komen? Geen huttentocht, maar kroegentocht.
Maar die vierdaagse is in een massa. En ik ben niet zo van de massa's.

(zeurpiet he)

En dat concert, koop ik nou een kaartje via jou fille, of moet ik zelf een regelen?

(en ja concerten zijn ook massaal maar dat is héél anders)
Jaaaaaaaaaaaaa ik voorzien een 2e meeting.

Ik ga het doen.

Als er iemand mee gaat en het kan op mijn werk dan ga ik het doen.
Oh ja ik heb overigens de incatrail gelopen. Dat is 4 dagen zwoegen en ik had ook nog hoogteziekte, dus ik ben best een bikkel
Weet iemand hoe dat werkt? Qua inschrijven, wanneer dat kan en of je ook nog "uitgeloot" kan worden ofzo?

Misschien moeten we een keer meeten en een eind gaan lopen? Ben ook hard aan het nadenken of ik mensen ken die in Nijmegen wonen..
OH mijn berichtje moest er staan na die van Ester..

Tsja massa's... dat vind ik dan ook weer minder.
worden we het long distance wandelgroepje Is er toch nog iets van verre afstand waar!
quote:es1450 schreef op 08 januari 2010 @ 13:19:

Ik denk dat de Vierdaagse echt niet niets is. Een nichtje van mij is die al twee keer gelopen met veel trainen vooraf en zij was helemaal kapot elke keer (Waarom doe het het dan????).

Dat snap ik ook nooit.

Ik ben hier trouwens ook al wat mensen tegengekomen die de vierdaagse gelopen hebben. Ik knik altijd bewonderend en probeer het gespreksonderwerp dan maar weer terug te buigen naar Linda de Mol.

Ja, ik ga mee trouwens. Heb jij klapstoelen? En een koelbox?
Stond op de site dat je vanaf 1 februari kan inschrijven, dus dan zijn we op tijd toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven