Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 30 december 2009 om 17:57
"WAAR ZIJN DE HOOFDLETTERS IN MIJN TOPICTITEL?!?": Is misschien de vraag die je hier komt stellen.
Als een topictitel erg schreeuwerig is en het valt me op, wil ik hem nog wel eens onthoofdletteren.
Nu stonden er in deze pijler wel meer topics met hoofdlettertitel. Dat ik die niet aan heb gepast wordt opgevat als nepotisme.
Ik hou niet van nepotisme, dus bij deze.
Nu denk je vast, maar ik kan mijn topic niet meer terugvinden in de lijst. Daar is een oplossing voor. Doe Ctrl+F op je toetsenbord en je krijgt een zoekveld waarmee je in de lijst je topic heel snel vindt.
Je kan ook van je topic een favoriet maken in je browser.
Als een topictitel erg schreeuwerig is en het valt me op, wil ik hem nog wel eens onthoofdletteren.
Nu stonden er in deze pijler wel meer topics met hoofdlettertitel. Dat ik die niet aan heb gepast wordt opgevat als nepotisme.
Ik hou niet van nepotisme, dus bij deze.
Nu denk je vast, maar ik kan mijn topic niet meer terugvinden in de lijst. Daar is een oplossing voor. Doe Ctrl+F op je toetsenbord en je krijgt een zoekveld waarmee je in de lijst je topic heel snel vindt.
Je kan ook van je topic een favoriet maken in je browser.
donderdag 31 december 2009 om 08:12
quote:schouderklopje schreef op 30 december 2009 @ 22:06:
Bedankt voor het veranderen van het kleutertopic.Graag gedaan hoor.
Bedankt voor het veranderen van het kleutertopic.Graag gedaan hoor.
maandag 4 januari 2010 om 08:56
quote:Wintermuts schreef op 02 januari 2010 @ 18:23:
Beste engeltjes, ik heb net mijn topic Onderwijs/psychologie/pedagogiek coaching: maar wat concreet hier geplaatst ipv werk&studie..... Sorry, kunnen jullie het verzetten?Had ik al gedaan, toch?
Beste engeltjes, ik heb net mijn topic Onderwijs/psychologie/pedagogiek coaching: maar wat concreet hier geplaatst ipv werk&studie..... Sorry, kunnen jullie het verzetten?Had ik al gedaan, toch?
maandag 4 januari 2010 om 14:24
quote:Morrie schreef op 04 januari 2010 @ 14:11:
Hoofdstuk 629 kan dicht, we zijn over de 3000 posts en hebben een nieuw topic geopend.Gedaan!
Hoofdstuk 629 kan dicht, we zijn over de 3000 posts en hebben een nieuw topic geopend.Gedaan!
dinsdag 5 januari 2010 om 15:33
foto's irem is verplaatst naar Digi. (alle camera's zijn tegenwoordig digitaal, toch?)
woensdag 6 januari 2010 om 20:23
quote:iloveviva schreef op 06 januari 2010 @ 14:43:
Graag
IN MAART GAAN VOOR EEN BRUSJE, WIE OOK?!
Sluiten, reacties gaan hoofdzakelijk over de term brusje, dat schiet niet echt op.
Alvast bedankt, iloveviva.
Wat is een brusje?
Ik kan de titel voor je aanpassen, dan kan het blijven.
Graag
IN MAART GAAN VOOR EEN BRUSJE, WIE OOK?!
Sluiten, reacties gaan hoofdzakelijk over de term brusje, dat schiet niet echt op.
Alvast bedankt, iloveviva.
Wat is een brusje?
Ik kan de titel voor je aanpassen, dan kan het blijven.
woensdag 6 januari 2010 om 20:25
quote:nieuwenick1 schreef op 06 januari 2010 @ 18:41:
Hoi engel,
Deze TO promoot haar blog in dit topic.Bedankt, er is iets aan gedaan,
Hoi engel,
Deze TO promoot haar blog in dit topic.Bedankt, er is iets aan gedaan,
woensdag 6 januari 2010 om 20:26
quote:Viva Angel4 schreef op 06 januari 2010 @ 20:23:
[...]
Wat is een brusje?
Ik kan de titel voor je aanpassen, dan kan het blijven.Term voor broertje of zusje die voornamelijk wordt gebruikt als term voor broertje of zusje van gehandicapt/autistisch kindje. (Oh ja en veel gebruikte term op babybrabbel in combi met woorden als je ei hebben, hubbie, etc.) Toegegeven ook ik kreeg er de kriebels van.
[...]
Wat is een brusje?
Ik kan de titel voor je aanpassen, dan kan het blijven.Term voor broertje of zusje die voornamelijk wordt gebruikt als term voor broertje of zusje van gehandicapt/autistisch kindje. (Oh ja en veel gebruikte term op babybrabbel in combi met woorden als je ei hebben, hubbie, etc.) Toegegeven ook ik kreeg er de kriebels van.
woensdag 6 januari 2010 om 20:26
quote:gizz schreef op 06 januari 2010 @ 19:09:
Angel, kun je ene blik werpen op "lastig pakket"van hahahihi(of iets van dergelijke strekking). Nog geen twee dagen geleden heeft ze een precies hetzelfde topic geopend. Lijkt me een beetje onzinnig., misschien?Ik ga voor je kijken.
Angel, kun je ene blik werpen op "lastig pakket"van hahahihi(of iets van dergelijke strekking). Nog geen twee dagen geleden heeft ze een precies hetzelfde topic geopend. Lijkt me een beetje onzinnig., misschien?Ik ga voor je kijken.
donderdag 7 januari 2010 om 12:16
quote:gizz schreef op 06 januari 2010 @ 20:26:
[...]
Term voor broertje of zusje die voornamelijk wordt gebruikt als term voor broertje of zusje van gehandicapt/autistisch kindje. (Oh ja en veel gebruikte term op babybrabbel in combi met woorden als je ei hebben, hubbie, etc.) Toegegeven ook ik kreeg er de kriebels van.
Zoals hierboven....
Graag topic verwijderen. Gaat zijn doel voorbij,
groetjes iloveviva
[...]
Term voor broertje of zusje die voornamelijk wordt gebruikt als term voor broertje of zusje van gehandicapt/autistisch kindje. (Oh ja en veel gebruikte term op babybrabbel in combi met woorden als je ei hebben, hubbie, etc.) Toegegeven ook ik kreeg er de kriebels van.
Zoals hierboven....
groetjes iloveviva
donderdag 7 januari 2010 om 14:44
quote:iloveviva schreef op 07 januari 2010 @ 12:16:
[...]
Zoals hierboven....
groetjes iloveviva
Het spijt me, een topic wordt niet verwijderd omdat het z'n doel voorbij gaat.
Ik zal hem sluiten, dan kun je een nieuw openen.
Bij nader inzien, sluit ik hem niet. Er loopt een zinnige discussie.
Als mensen onaardige zeken hebben gezegd, dan kun je dat melden met de meldknop. Ik zal er dan naar kijken.
[...]
Zoals hierboven....
groetjes iloveviva
Het spijt me, een topic wordt niet verwijderd omdat het z'n doel voorbij gaat.
Ik zal hem sluiten, dan kun je een nieuw openen.
Bij nader inzien, sluit ik hem niet. Er loopt een zinnige discussie.
Als mensen onaardige zeken hebben gezegd, dan kun je dat melden met de meldknop. Ik zal er dan naar kijken.
donderdag 7 januari 2010 om 15:18
donderdag 7 januari 2010 om 15:59
Hoi angel. Ik heb een 2e Nick aangemaakt omdat ik het over een voor mij gevoelig onderwerp wilde hebben (dochter heeft mij toevertrouwd dat ze lesbische gevoelens heeft). Ik heb, per ongelukt gedubbelnickt en ben met mn oude vertrouwde Nick verder gegaan.
Was niet de bedoeling maar het maakt eigenlijk niks uit. Ik blijf dus gewoon met mn oude Nick doorgaan......
Sorry!
Was niet de bedoeling maar het maakt eigenlijk niks uit. Ik blijf dus gewoon met mn oude Nick doorgaan......
Sorry!
donderdag 7 januari 2010 om 16:22
quote:Ring1981 schreef op 07 januari 2010 @ 15:19:
Ja nu kan ik niet meer reageren, zag ik net. Terwijl ik dacht dat hij open was.
Ik dacht dat ik heb weer geopend had.
Lastig hoor, al dat technische gedoe.
Hij doet het weer!
Ja nu kan ik niet meer reageren, zag ik net. Terwijl ik dacht dat hij open was.
Ik dacht dat ik heb weer geopend had.
Lastig hoor, al dat technische gedoe.
Hij doet het weer!
donderdag 7 januari 2010 om 16:23
quote:Bergje65 schreef op 07 januari 2010 @ 15:59:
Hoi angel. Ik heb een 2e Nick aangemaakt omdat ik het over een voor mij gevoelig onderwerp wilde hebben (dochter heeft mij toevertrouwd dat ze lesbische gevoelens heeft). Ik heb, per ongelukt gedubbelnickt en ben met mn oude vertrouwde Nick verder gegaan.
Sorry!Is goed, meld het ook nog even in dat topic, zodat het voor iedereen duidelijk is.
Sorry!Is goed, meld het ook nog even in dat topic, zodat het voor iedereen duidelijk is.