Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Ja hoor GL. Dat gesprek begon om 13 uur, dus je kan nog ff inhaken
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Fijn

*duim duim duim duim*
Wanneer hoor je iets?

Ik krijg het er wel lekker warm van.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Geen idee. Ik denk dat het gesprek wel ruim een uur duurt, hij zou bellen als ze klaar waren.

Ik word gek hier
Dat geloof ik. Houd vol!
Ik moet piesen maar durf niet weg
Geen handsfree toestel? Al klaterend het toestel opnemend

Heb niet meegeduimd, heb even genoeg aan mezelf, ik verga van de pijn. Inmiddels ziekenhuis al gebeld en ik krijg andere pijnstillers. Happy is onderweg naar huis en gaat godezijdank die andere pillen halen bij de apotheek.
Joh, wat waardeloos Jonna. Hoe kan dat zo, toch te veel gedaan of die val? Of beide?

Rustig aan he!
JonnaX

Gesprek is klaar, over 2 weken horen we meer. Was wel pittig zei ie.... Brrrrrr. Blijven duimen!
Nee, verkeerde voorlichting van de arts. Het zou een paar daagjes duren, wondgenezing, zo gepiept. Hij heeft het niet eens over pijn gehad. Als je weet dat het minstens 3 weken kan gaan duren en dat het behoorlijk pijn kan doen, houd je er rekening mee. Nu valt het zo verschrikkelijk tegen. Na 8 dagen het gevoel hebben dat je evenver bent als net na de operatie.En ik begrijp net van de mensen in het ziekenhuis dat het heel normaal is dat de pijn zolang aanhoudt. Maandagmorgen heb ik trouwens wel een afspraak staan in het ziekenhuis, gaan ze er even naar kijken.

Heb hele dikke ogen van het brullen en komt Happy zo thuis ga ik rustig weer verder brullen
Ach gossiepossie toch!

FF knuffelen?

Jonna, vreselijk balen zo. Ik hoop dat de pijnstillers zometeen hun werk goed doen

Pips, erg spannend. Twee weken is wel lang..

Ik heb me ingelezen in voortgezet onderwijs in mijn dorp. Heb nu twee scholen op het oog die voor Oudste interessant eruit zien. Mocht hij hoogbegaafd blijken *denk het niet* kan ik altijd nog switchen. Dat wordt dus voor de bezemmeet naar een open dag.
Wat is dat toch dat "ze"iedereen verkeerd of maar half voorlichten?Kan me daar zo boos om maken!En jij zit er maar mee Jonna!

Hoop dat de pijnstillers inmiddels aanslaan!

Mamz,ik mag/moet ook naar open dag.Oudste zit pas in 7 maar is zo nieuwsgierig dat het me wel een plan lijkt om alvast wat indrukken op te doen.

Pips,duimen rustig verder hoor
Open dagen zijn leuk Wel door alle mooie praatjes heen kijken hoor! En door alle hebbedingetjes. Ben benieuwd welke scholen jullie op het oog hebben!

Balen Jonna *understatement* Kom je met je werk in de knoei of valt dat mee?

Na mijn 'zo'n dag' volgde ook nog een 'zo'n nacht'

Half 8 in slaap gevallen, half één weer wakker tot half 5. Toen weer geslapen tot half zeven. Ja, dat schiet lekker op he?

Gelukkig was het vandaag aan mijn stagiair om goed te oefenen dus ik kon een beetje aan kachelen

Oh, en ik moet maandag even de tandarts bellen. Er zijn twee reuzestukken van mijn kies afgebroken dus dan zal het wel een kroon of brug ofzo worden Gelukkig doet het geen pijn.

Lijstje voor dit weekend:

- werken (maar dat kan overdag lekker in bed, vooral administratie en verslagen)

- plinten leggen (oke, dat doet Lief met SchoneVader maar toch)

- boodschappen

- broeden en rusten
ik was er weer maar heb het ijskoud dus eerst maar douchen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dank jullie wel voor de knuffels en lieve woorden.

'Gelukkig' heb ik pas in februari weer een opdracht, met de vele die daar dan weer op volgen. Dus ik kan met een gerust hart pijn lijden.

Inmiddels heb ik andere medicijnen, maar de schrik zit er zo in dat ik het naar het toilet gaan zolang mogelijk uitstel. Wij wonen boven en het toilet is beneden.

Fussie, broeden!
Ik zou een emmer pakken Jonna

Die had ik na mijn operatie boven staan voor s'nachts en ik had niks aan mijn pootje

Bij dat broeden van Fuss zie ik een heel warm nestje voor me
Och Jonna, dan regel je toch een emmer voor als HM er niet is? Zo 1 met een deksel erop Dat is ook liefde hoor, andermans po legen
Of een prachtige postoel. Mooie aanwinst voor in je woonkamer!

Maar zonder dollen, ik pakte ook een emmer hoor.

Gelukkig maar dat je opdrachten pas weer in februari zijn. Dat maakt ook dat je het niet hoeft te overhaasten.

Mijn broeden doe ik op een elektrische deken dus dat is wel lekker warm inderdaad Ik ben zowaar nog wakker En ook nog een beetje fit dus ik ga zo in bad en dan lekker in bed. Mmm!
Ik spring onder warme douche en ga dan met deken op de bank,het is hier koud!Heb hele dag verwarming op 24 staan,zal me een leuke rekening worden
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 januari 2010 @ 19:58:

Och Jonna, dan regel je toch een emmer voor als HM er niet is? Zo 1 met een deksel erop Dat is ook liefde hoor, andermans po legen Je spreekt uit ervaring, neem ik aan?
quote:Happy_Me schreef op 08 januari 2010 @ 20:15:

[...]

Je spreekt uit ervaring, neem ik aan? Yep.
Het is niet leuk hoor, dat weet ik wel. Ben zowel de Sjaak geweest met legen van de po als met , nou ja je snapt het wel.

Beide kanten zijn niet leuk
Het is inderdaad niet leuk, en Jonna zien en horen brullen van de pijn terwijl je er niets aan kan doen is helemaal K*T.

Ik ga er maar van uit dat het een mindere dag is en dat het morgen wat beter uit te houden is, maar ik neem bij het bezoek aan de chirurg maandag een scherp mes mee. Kan ik hem ook wat onaangekondigde pijn bezorgen, of zal ik een bot mes nemen?
Bot.Verder zeg ik niks. :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven