Bezemtopic deel 5 alweer
vrijdag 8 januari 2010 om 14:29
vrijdag 8 januari 2010 om 14:38
Nee, verkeerde voorlichting van de arts. Het zou een paar daagjes duren, wondgenezing, zo gepiept. Hij heeft het niet eens over pijn gehad. Als je weet dat het minstens 3 weken kan gaan duren en dat het behoorlijk pijn kan doen, houd je er rekening mee. Nu valt het zo verschrikkelijk tegen. Na 8 dagen het gevoel hebben dat je evenver bent als net na de operatie.En ik begrijp net van de mensen in het ziekenhuis dat het heel normaal is dat de pijn zolang aanhoudt. Maandagmorgen heb ik trouwens wel een afspraak staan in het ziekenhuis, gaan ze er even naar kijken.
Heb hele dikke ogen van het brullen en komt Happy zo thuis ga ik rustig weer verder brullen
Heb hele dikke ogen van het brullen en komt Happy zo thuis ga ik rustig weer verder brullen
vrijdag 8 januari 2010 om 16:43
Jonna, vreselijk balen zo. Ik hoop dat de pijnstillers zometeen hun werk goed doen
Pips, erg spannend. Twee weken is wel lang..
Ik heb me ingelezen in voortgezet onderwijs in mijn dorp. Heb nu twee scholen op het oog die voor Oudste interessant eruit zien. Mocht hij hoogbegaafd blijken *denk het niet* kan ik altijd nog switchen. Dat wordt dus voor de bezemmeet naar een open dag.
Pips, erg spannend. Twee weken is wel lang..
Ik heb me ingelezen in voortgezet onderwijs in mijn dorp. Heb nu twee scholen op het oog die voor Oudste interessant eruit zien. Mocht hij hoogbegaafd blijken *denk het niet* kan ik altijd nog switchen. Dat wordt dus voor de bezemmeet naar een open dag.
vrijdag 8 januari 2010 om 18:44
Wat is dat toch dat "ze"iedereen verkeerd of maar half voorlichten?Kan me daar zo boos om maken!En jij zit er maar mee Jonna!
Hoop dat de pijnstillers inmiddels aanslaan!
Mamz,ik mag/moet ook naar open dag.Oudste zit pas in 7 maar is zo nieuwsgierig dat het me wel een plan lijkt om alvast wat indrukken op te doen.
Pips,duimen rustig verder hoor
Hoop dat de pijnstillers inmiddels aanslaan!
Mamz,ik mag/moet ook naar open dag.Oudste zit pas in 7 maar is zo nieuwsgierig dat het me wel een plan lijkt om alvast wat indrukken op te doen.
Pips,duimen rustig verder hoor
vrijdag 8 januari 2010 om 18:58
Open dagen zijn leuk Wel door alle mooie praatjes heen kijken hoor! En door alle hebbedingetjes. Ben benieuwd welke scholen jullie op het oog hebben!
Balen Jonna *understatement* Kom je met je werk in de knoei of valt dat mee?
Na mijn 'zo'n dag' volgde ook nog een 'zo'n nacht'
Half 8 in slaap gevallen, half één weer wakker tot half 5. Toen weer geslapen tot half zeven. Ja, dat schiet lekker op he?
Gelukkig was het vandaag aan mijn stagiair om goed te oefenen dus ik kon een beetje aan kachelen
Oh, en ik moet maandag even de tandarts bellen. Er zijn twee reuzestukken van mijn kies afgebroken dus dan zal het wel een kroon of brug ofzo worden Gelukkig doet het geen pijn.
Lijstje voor dit weekend:
- werken (maar dat kan overdag lekker in bed, vooral administratie en verslagen)
- plinten leggen (oke, dat doet Lief met SchoneVader maar toch)
- boodschappen
- broeden en rusten
Balen Jonna *understatement* Kom je met je werk in de knoei of valt dat mee?
Na mijn 'zo'n dag' volgde ook nog een 'zo'n nacht'
Half 8 in slaap gevallen, half één weer wakker tot half 5. Toen weer geslapen tot half zeven. Ja, dat schiet lekker op he?
Gelukkig was het vandaag aan mijn stagiair om goed te oefenen dus ik kon een beetje aan kachelen
Oh, en ik moet maandag even de tandarts bellen. Er zijn twee reuzestukken van mijn kies afgebroken dus dan zal het wel een kroon of brug ofzo worden Gelukkig doet het geen pijn.
Lijstje voor dit weekend:
- werken (maar dat kan overdag lekker in bed, vooral administratie en verslagen)
- plinten leggen (oke, dat doet Lief met SchoneVader maar toch)
- boodschappen
- broeden en rusten
vrijdag 8 januari 2010 om 19:52
Dank jullie wel voor de knuffels en lieve woorden.
'Gelukkig' heb ik pas in februari weer een opdracht, met de vele die daar dan weer op volgen. Dus ik kan met een gerust hart pijn lijden.
Inmiddels heb ik andere medicijnen, maar de schrik zit er zo in dat ik het naar het toilet gaan zolang mogelijk uitstel. Wij wonen boven en het toilet is beneden.
Fussie, broeden!
'Gelukkig' heb ik pas in februari weer een opdracht, met de vele die daar dan weer op volgen. Dus ik kan met een gerust hart pijn lijden.
Inmiddels heb ik andere medicijnen, maar de schrik zit er zo in dat ik het naar het toilet gaan zolang mogelijk uitstel. Wij wonen boven en het toilet is beneden.
Fussie, broeden!
vrijdag 8 januari 2010 om 20:02
Of een prachtige postoel. Mooie aanwinst voor in je woonkamer!
Maar zonder dollen, ik pakte ook een emmer hoor.
Gelukkig maar dat je opdrachten pas weer in februari zijn. Dat maakt ook dat je het niet hoeft te overhaasten.
Mijn broeden doe ik op een elektrische deken dus dat is wel lekker warm inderdaad Ik ben zowaar nog wakker En ook nog een beetje fit dus ik ga zo in bad en dan lekker in bed. Mmm!
Maar zonder dollen, ik pakte ook een emmer hoor.
Gelukkig maar dat je opdrachten pas weer in februari zijn. Dat maakt ook dat je het niet hoeft te overhaasten.
Mijn broeden doe ik op een elektrische deken dus dat is wel lekker warm inderdaad Ik ben zowaar nog wakker En ook nog een beetje fit dus ik ga zo in bad en dan lekker in bed. Mmm!
vrijdag 8 januari 2010 om 20:21
Het is inderdaad niet leuk, en Jonna zien en horen brullen van de pijn terwijl je er niets aan kan doen is helemaal K*T.
Ik ga er maar van uit dat het een mindere dag is en dat het morgen wat beter uit te houden is, maar ik neem bij het bezoek aan de chirurg maandag een scherp mes mee. Kan ik hem ook wat onaangekondigde pijn bezorgen, of zal ik een bot mes nemen?
Ik ga er maar van uit dat het een mindere dag is en dat het morgen wat beter uit te houden is, maar ik neem bij het bezoek aan de chirurg maandag een scherp mes mee. Kan ik hem ook wat onaangekondigde pijn bezorgen, of zal ik een bot mes nemen?