Iemand al een Hansaplast pakket gewonnen???

08-01-2010 17:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb meegedaan aan de belactie voor het hansaplast pakket dat je kon winnen. Nou heb ik hem gewonnen!!! Whaaa, ik win nooit wat!

Is er toevallig iemand die dit ook heeft gewonnen? Ik kreeg op het laatst een website door waar ik mijn telefoonnummer waarmee ik gewonnen heb in moest vullen, en dat was iets van www.geselecteerdewinnaars.nl

Alleen als ik die site opzoek, krijg ik een foutmelding.

Weet iemand de goeie url?

X Kippie
Was deze actie via viva? Of via hansaplast? Wat heb je precies gewonnen? Veel pleisters ofzo?

Nou ja gefeliciteerd in ieder geval!
waarom doet iemand in godesnaam mee aan een belactie??? In dan niet eens om een leuke vakantie oid te winnen, maar een hansaplast reclamepakket???? Kan hier met mijn hoofd niet bij...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Dat is de vraag niet, Singalaa maar vraag me stiekem hetzelfde af
Staat in viva 02. (pagina 31, naast onze floor faber) Heb een pakket twv 50 euro gewonnen:Het anti-koude-voetenplan met hansaplast warme voeten creme, en andere accesoires zoals nagellakjes enzo.

Singalala, ik probeerde in "godesnaam" een keertje te bellen, en ja hoor!

Zie je mij zeggen dat ik het niet leuk zou vinden om een vakantie te winnen? Als ze zo'n actie in Viva zouden zetten zou ik het uiteraard ook een keer proberen.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ik zo'n lompe comment krijg van jou. Ik stel een gewoon vraag (en vraag niet om jou mening)

Tjuus:D
Ik heb die ook gewonnen (en nee niet via bellen, gewoon via de mail; hoe hou jij je voeten warm).

Ze zouden via hansaplast het opsturen maar heb tot op heden niks gehoord en ontvangen...
quote:Kippetje23 schreef op 08 januari 2010 @ 17:55:

Staat in viva 02. (pagina 31, naast onze floor faber) Heb een pakket twv 50 euro gewonnen:Het anti-koude-voetenplan met hansaplast warme voeten creme, en andere accesoires zoals nagellakjes enzo.

Singalala, ik probeerde in "godesnaam" een keertje te bellen, en ja hoor!

Zie je mij zeggen dat ik het niet leuk zou vinden om een vakantie te winnen? Als ze zo'n actie in Viva zouden zetten zou ik het uiteraard ook een keer proberen.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ik zo'n lompe comment krijg van jou. Ik stel een gewoon vraag (en vraag niet om jou mening)

Tjuus:DKomt misschien wat hard over, maar ik was echt verbaasd. Het is pure belangstelling. Ik kan me er namelijk echt niks bij voorstellen dat je voor zoiets gaat bellen. Serieus.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
www.geselecteerdewinnaars.nl

Dit is een lokkertje..weet niet meer precies wat het is maar wel dat het nep is...
Ohhhhhneeeeeee! Niet weer van die onzin hè?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=68578

Via google
quote:luni schreef op 08 januari 2010 @ 18:08:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=68578

Via google

Dit is iets anders dan mij is verteld. Bij mij ging het om de url geselecteerdewinnaars, en werd expliciet de letter S genoemd. Ik heb viva gemaild, wacht het wel even af:)

En singlala, als je het goed bedoelde, ok, maar zo gek vind ik het niet;) Kijk, als mensen nou tachtig keer bellen om zoiets te winnen, goed, kan ik me erin vinden...

Maargoed, meningsverschil moet kunnen.
Ik ben projectredacteur op de redactie en zorg dus voor al dit soort acties. Ten eerste; gefeliciteerd!

Ik heb contact gehad met de bellijn en de link die je moet hebben is: www.ikbenwinnaar.nl, daar kan je je gegevens invoeren. Mocht het daar niet lukken, mail al je gegevens plus telefoonnummer waarmee je hebt gebeld even naar desiree@viva.nl.

Aan het eind van de actie krijgen alle winnaressen tegelijkertijd het pakket opgestuurd, dus nog even geduld.
Desiree, had je mijn mailtje ook gehad?

Je hebt mij nog gebeld voor een klein interview, weet je nog?
Fijn dat het goed gaat komen! Klinkt best als een leuk pakket.

Ik had een mail gestuurd over labello die je kon winnen. Is toch leuk meegenomen dit soort dingen. Nog niks gehoord overigens dus ik zal wel niet gewonnen hebben helaas.
double
Een hansaplast pakket...joepie joepie joy joy
@ Sterretje: Working on it! Verder druk, druk, druk! Sorry voor het soms wat laat reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven