3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 18:55
quote:noanne schreef op 08 januari 2010 @ 18:48:
YESSSS SGAAPIE (IK MOET HELAAS EVEN SCHREEUWEN, WANT DOOR EEN BEPAALD TOPIC HEB IK EEN NARE PIEP IN MIJN OREN)
SUPER WIJFFIE
Alle gekheid op een stokkie: Feessie - ik haal de alcoholvrije prosecco ff uit de koelkast om een toost uit te brengen op je -
[afbeelding]Ohhh No wat lekker thanx
YESSSS SGAAPIE (IK MOET HELAAS EVEN SCHREEUWEN, WANT DOOR EEN BEPAALD TOPIC HEB IK EEN NARE PIEP IN MIJN OREN)
SUPER WIJFFIE
Alle gekheid op een stokkie: Feessie - ik haal de alcoholvrije prosecco ff uit de koelkast om een toost uit te brengen op je -
[afbeelding]Ohhh No wat lekker thanx
Heb ik dat?!
vrijdag 8 januari 2010 om 19:00
Ik heb op vorige topic eigenlijk alleen algemeen gereageerd, want zoveel!!!!!!!!!
Maar alles was zo lief en zo waar.
Hier ga ik het er niet zo over hebben, behalve misschein zoals Appel , van, vandaag niet goed met me. En dan misschien op andere topic verder.
Hier is het anders voor me en ik ben weer thuis en jullie zijn lief.
Wie heeft het eigenlijk verlinkt?????????
Maar alles was zo lief en zo waar.
Hier ga ik het er niet zo over hebben, behalve misschein zoals Appel , van, vandaag niet goed met me. En dan misschien op andere topic verder.
Hier is het anders voor me en ik ben weer thuis en jullie zijn lief.
Wie heeft het eigenlijk verlinkt?????????
vrijdag 8 januari 2010 om 19:08
Eneh, ergens een pagina of tig terug heb ik geschreven dat ook jij hier alles mag delen, lachen, huilen. Doen Bi, BAM, Appel, Iry en weet ik veel wie nog meer ook. Dus jij mag dat ook. Hou je niet in, we hebben allemaal tissues en er is hier altijd wel een schouder.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!