3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 19:29
Ier, Ivy toch? Hebben wij hetzelfde niet-in-slaap-komen-probleem? Pas een uur voor de wekker gaat....ja, dan hoeft het voor mij ook weeer niet.
Oh, enn ff tussendoor : op mijn werk mail en bel ik niet, vandaar geen contact.
Zat net te slapen in bus. Dacht dat ik leptop bijn me op schoot had en dacht : O, ik moet maar even wat schrijven op het topic!
Als gtst begint, moet No haar was wisselen.
Oh, enn ff tussendoor : op mijn werk mail en bel ik niet, vandaar geen contact.
Zat net te slapen in bus. Dacht dat ik leptop bijn me op schoot had en dacht : O, ik moet maar even wat schrijven op het topic!
Als gtst begint, moet No haar was wisselen.
vrijdag 8 januari 2010 om 19:29
vrijdag 8 januari 2010 om 19:31
quote:Bianca40 schreef op 08 januari 2010 @ 19:29:
So dan Appel.. kun je nog wel bewegen met al die kleding??
Het leukste is als je je sigaretten in het borstzakje van het alleronderste shirt doet... dan weet je zeker dat je niet gaat roken
Ahaaa Roos nu snap ik het... ik had het chocomelverhaal duidelijk niet bijgelezen
Dat lukt wel hoor!
Daar zorg ik wel voor!
So dan Appel.. kun je nog wel bewegen met al die kleding??
Het leukste is als je je sigaretten in het borstzakje van het alleronderste shirt doet... dan weet je zeker dat je niet gaat roken
Ahaaa Roos nu snap ik het... ik had het chocomelverhaal duidelijk niet bijgelezen
Dat lukt wel hoor!
Daar zorg ik wel voor!
vrijdag 8 januari 2010 om 19:37
quote:zjena35 schreef op 08 januari 2010 @ 18:55:
PIEP!!!
[afbeelding]*piep* terug... nee zonder gekheid wat ben ik blij om even wat van je te zien meid.. ben aan het teruglezen dus heb je reactie en die van andere nog niet gezien... ben er bijna nog 4 bladzijdes
PIEP!!!
[afbeelding]*piep* terug... nee zonder gekheid wat ben ik blij om even wat van je te zien meid.. ben aan het teruglezen dus heb je reactie en die van andere nog niet gezien... ben er bijna nog 4 bladzijdes
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 8 januari 2010 om 19:37