3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 19:54
vrijdag 8 januari 2010 om 19:57
Peet ik denk dat wij dan maar even moeten bellen morgen of zo want er is hier heel veel gebeurd!!!!!!!!!
Pffff ben er moe van ( van al dat denken piekeren rekenen afwegen... waar zit de valkuil.... maar die heb ik gevonden... jaja niet voor 1 gat te vangen he die Freak )
Pffff ben er moe van ( van al dat denken piekeren rekenen afwegen... waar zit de valkuil.... maar die heb ik gevonden... jaja niet voor 1 gat te vangen he die Freak )
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 8 januari 2010 om 19:59
Ik ben druk geweest met info zoeken voor zoon betr school, zorg overdag vor de kinderen, heb paar lastige gesprekken gevoerd over scheiden, diagnose zoon, en afspraken voor komende tijd wat soort tussenfase is.
Tussendoor nog geldzaken regelen, huis proberen te krijgen, en IB-groep voor zoon regelen.
Bijna exman, doet erg zijn best.
Ik ook
Het valt me zwaar, maar heb ff geen andere optie.
Mijn hoofd loopt om, ben blij dat ik kinderen dit weekend niet heb! (Ben ontaarde moeder )
Tussendoor nog geldzaken regelen, huis proberen te krijgen, en IB-groep voor zoon regelen.
Bijna exman, doet erg zijn best.
Ik ook
Het valt me zwaar, maar heb ff geen andere optie.
Mijn hoofd loopt om, ben blij dat ik kinderen dit weekend niet heb! (Ben ontaarde moeder )