3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 20:08
Ik wil zoon op andere school (weet nog niemand, jullie hebben primeur) Montessori past écht niet bij een "autistje"
Structuur, rust en duidelijkheid dat heeft hij nodig.
Ménn wat een ellende, als je kind het niet lekker doet!
Heb er meer last van dan van scheiden, al die onduidelijkheid, strijd met de psychiater.
Vandaag gingen ze met school naar museum, is hij in de stad weggelopen!!
Hij vond het te druk, gng ff time-outen zonder dat juf het wist!
(Eigenlijk moet ik mee met dat soort dingen, maar mama moet ook nog werken en voor kinderen van anderen zorgen op t werk..................)
Structuur, rust en duidelijkheid dat heeft hij nodig.
Ménn wat een ellende, als je kind het niet lekker doet!
Heb er meer last van dan van scheiden, al die onduidelijkheid, strijd met de psychiater.
Vandaag gingen ze met school naar museum, is hij in de stad weggelopen!!
Hij vond het te druk, gng ff time-outen zonder dat juf het wist!
(Eigenlijk moet ik mee met dat soort dingen, maar mama moet ook nog werken en voor kinderen van anderen zorgen op t werk..................)
vrijdag 8 januari 2010 om 20:14
vrijdag 8 januari 2010 om 20:17
vrijdag 8 januari 2010 om 20:19
Peet als ik Mascara had opgedaan (heb ik wijselijk niet gedaan vandaag ) dan was het inmiddels tot aan mn oksels gelopen. Heel de nacht en dag ging het goed, ze slaapt heel diep en heeft geen pijn. Maar nu net ging ik weer heel even naast haar zitten en tegen haar praten en dan kan ik beter geen mascara op hebben
vrijdag 8 januari 2010 om 20:20
Ik lees net dat Annie mg schmidt is begonnen! En ik doe nog wel mee!!!!
Als spetterende figurant, als ik NU niet ontdekt word. Nou, maar gauw kijken welke dag het is.
Ik zat inde jaren dat zij al ouder was. Had een bell bottemed breed van onder)broek aan en een rood saai truitje en mijn haar was helemaal naar boven getoupeerd. Rookte echt oude sigartetten (athans, het pakje was oud), zat aan een tafel en later sprak ik met de barman,
het is wanneer er twee mensen van een stoel opstaan en gaan dansen (erg slecht trouwens)
niet dat ik dan natuurlijk in beeld kom, maar mocht je het zien, is toch leuk te weten dat ik daar ook ben. en regisseur zei dat ik op een zichtbare plek moesgaan zitten, ivm oogverblindende uitstraling.
(zucht, trots, andere topic kan wel weer dicht)
Kut gtst is begonnen en heb No die was nou al gedaan?
Als spetterende figurant, als ik NU niet ontdekt word. Nou, maar gauw kijken welke dag het is.
Ik zat inde jaren dat zij al ouder was. Had een bell bottemed breed van onder)broek aan en een rood saai truitje en mijn haar was helemaal naar boven getoupeerd. Rookte echt oude sigartetten (athans, het pakje was oud), zat aan een tafel en later sprak ik met de barman,
het is wanneer er twee mensen van een stoel opstaan en gaan dansen (erg slecht trouwens)
niet dat ik dan natuurlijk in beeld kom, maar mocht je het zien, is toch leuk te weten dat ik daar ook ben. en regisseur zei dat ik op een zichtbare plek moesgaan zitten, ivm oogverblindende uitstraling.
(zucht, trots, andere topic kan wel weer dicht)
Kut gtst is begonnen en heb No die was nou al gedaan?