3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Als er een taxi mij wil ophalen op HUN kosten uiteraard, kom ik gerust, bi.
Ben ik met je eens hoor Bianc, ze moet ook een mobiel hebben, dit slaat echt nergens op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat kut dit Bianc..
Sgaap, 112 betekent meteen zieknhuisopname of een vette boete
Zjena wat ben jij een lieverd of het nou wel of niet realiseerbaar is
Waarom ga je er niet gewoon naar toe Bi?

Ga je samen met je broer lekker hangen in een stoel bij jullie mam.

Misschien vindt ze dat wel fijn
Rotterdam.....of alll places.

Jammer.
Ik blijf wel rustig hoor... een beetje dan. Als ik nu in paniek raak dan draai ik door en daar heeft niemand wat aan.

Nog even tien minuutjes wachten en dan ga ik weer bellen.

Bubb ik wil inderdaad vragen of die ambulante trut (sorry voor mij is heel de thuiszorg nu even helemaal Naadje) niet wat langer kan blijven.
Hoe kom jij daar dan, og is het fiets afstand?
112 kan je misschien ook helpen, wie weet is er een ambulance met verpleegkundige om de hoek die het probleem kan oplossen.
Heb ik dat?!
Bubb... we hebben al een hele nacht (op 3 uurtjes slapen na) gezeten en een hele dag. We vallen gewoon in slaap, ook van alle emotie en vermoeidheid. Natuurlijk gaan we daar wel zitten en waken, met liefde zelfs! Maar dat hoeft de thuiszorg niet te weten, tegen hen heb ik gezegd dat we op instorten staan.
Je moeder heeft nu wel al een spiegel opgebouwd in haar bloed van de morfine, dus het is niet zo dat de laatste injectie meteen na 4 uur is uitgewerkt.
Ik ga met de auto, nog geen 10 minuten, is in hetzelfde dorp.
Ennnea wat lief!
Ik hoop dat er zo een heel lief vrouwtje (ondanks dat ze van die klote thuiszorg is) voor de deur staat die een poos bij jullie wil blijven lieve Bi
Ja dat kan idd beter zijn...anders wordt er snel vanuit gegaan dat de familie de kar wel trekt. Fijn dat je naar omstandigheden kalm bent. Zo'n verpleegster die jouw nachtrust wederom wegneemt heeft wel wat uit te leggen...
Bi, van wie hebben jullie thuiszorg? Heel heel misschien kan iemand jullie helpen
Ik vind het sowieso heel erg slecht dat er niemand is ter vervanging en zeker in een situatie als deze.
En mail me je adres naar blablabla@hotmail.com
Appel, nee hoor word die niet wakker van. De tv. staat ook nog gewoon aan. Als hij eenmaal slaapt kun je er een bom naast houden en die blijft maffen.

Maar ik ben zelf nu ook enorm moe dus ik ga lekker slapen. Hoop lekker lang uit te slapen.

Bi,

Ik hoop en duim dat het goed gaat komen vannacht met de verpleegster en je moeder.
quote:Bubbles_ schreef op 09 januari 2010 @ 00:19:

Ik vind het sowieso heel erg slecht dat er niemand is ter vervanging en zeker in een situatie als deze.Inderdaad!
Ja bubbles ik zit dit met afgrijzen te lezen idd. Iedereen kan iets overkomen maar geen vervanging is een zwaktebod.
Das fijn IBI. Trusten!
IBI lekker slapen!
Slaap lekker IBI en rol je man om

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven