3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
zaterdag 9 januari 2010 om 00:11
Ik blijf wel rustig hoor... een beetje dan. Als ik nu in paniek raak dan draai ik door en daar heeft niemand wat aan.
Nog even tien minuutjes wachten en dan ga ik weer bellen.
Bubb ik wil inderdaad vragen of die ambulante trut (sorry voor mij is heel de thuiszorg nu even helemaal Naadje) niet wat langer kan blijven.
Nog even tien minuutjes wachten en dan ga ik weer bellen.
Bubb ik wil inderdaad vragen of die ambulante trut (sorry voor mij is heel de thuiszorg nu even helemaal Naadje) niet wat langer kan blijven.
zaterdag 9 januari 2010 om 00:13
Bubb... we hebben al een hele nacht (op 3 uurtjes slapen na) gezeten en een hele dag. We vallen gewoon in slaap, ook van alle emotie en vermoeidheid. Natuurlijk gaan we daar wel zitten en waken, met liefde zelfs! Maar dat hoeft de thuiszorg niet te weten, tegen hen heb ik gezegd dat we op instorten staan.
zaterdag 9 januari 2010 om 00:20
En mail me je adres naar blablabla@hotmail.com
zaterdag 9 januari 2010 om 00:20
Appel, nee hoor word die niet wakker van. De tv. staat ook nog gewoon aan. Als hij eenmaal slaapt kun je er een bom naast houden en die blijft maffen.
Maar ik ben zelf nu ook enorm moe dus ik ga lekker slapen. Hoop lekker lang uit te slapen.
Bi,
Ik hoop en duim dat het goed gaat komen vannacht met de verpleegster en je moeder.
Maar ik ben zelf nu ook enorm moe dus ik ga lekker slapen. Hoop lekker lang uit te slapen.
Bi,
Ik hoop en duim dat het goed gaat komen vannacht met de verpleegster en je moeder.