A brand new Perfect Day
vrijdag 31 augustus 2007 om 12:41
Ach Dee, ze zitten in elk geval in dezelfde straat! Wij krijgen regelmatig post van de mensen van hetzelfde huisnummer, een straat verderop Nou was dat groepje huizen een tijdlang enigszins verstopt achter hoge bebossing, dus was het misschien wel een beetje te begrijpen, maar toch.... er woont daar een collega (andere afdeling) en daar kreeg ik zelfs haar loonstrookje!
Ook staat regelmatig de bezorgchinees op de stoep. Ik heb een keertje willen accepteren, toen ik niet wist wat te eten, die dag
LD moet onder de MRI voor d'r enkel. Deze doet nu inmiddels 5,5 maand zeer!
Hoe is het met alle boeken inmiddels, gekaft?
Ook staat regelmatig de bezorgchinees op de stoep. Ik heb een keertje willen accepteren, toen ik niet wist wat te eten, die dag
LD moet onder de MRI voor d'r enkel. Deze doet nu inmiddels 5,5 maand zeer!
Hoe is het met alle boeken inmiddels, gekaft?
Later is nu
vrijdag 31 augustus 2007 om 21:39
echo
Ik word er wat stil van
kreeg net kippenvel bij het item van 't journaal dat Roef Ragas overleden is.
Eerlijk gezegd zei die hele naam me niets, na wat googlen des te meer. En ook al zegt het je niets, 42 jaar is te jong om zomaar, ineens, aan een hartaanval te overlijden en je vrouw met 2 jonge kinderen achter te laten.
*poef*
zo ben je er
zo ben je weg
Ik heb morgen trouwens een drukke dag, verder geen rustig weekend...
Morgenvroeg beide kinderen naar voetbal (hoewel LD natuurlijk niet meespeelt) en morgenmiddag feest van m'n schoonmoeder, die deze week 80 jaar werd.
Zondag wéér naar het voetbalveld, krijgen de kinderen cadeautjes van de nieuwe sponsor. Ben benieuwd. Daarna ga ik met een tasje voor Iris naar Zoyla, gelijk ook cadeautje aan de jarige Rosa brengen.
En dan heb ik gisteren ook nog es een stapel was weggewerkt en een andere stapel in elk geval gevouwen, laat nog enkele stapels over, maar toch .
Mensen
dámes
ik ga naar bed
truste!
(f)
Ik word er wat stil van
kreeg net kippenvel bij het item van 't journaal dat Roef Ragas overleden is.
Eerlijk gezegd zei die hele naam me niets, na wat googlen des te meer. En ook al zegt het je niets, 42 jaar is te jong om zomaar, ineens, aan een hartaanval te overlijden en je vrouw met 2 jonge kinderen achter te laten.
*poef*
zo ben je er
zo ben je weg
Ik heb morgen trouwens een drukke dag, verder geen rustig weekend...
Morgenvroeg beide kinderen naar voetbal (hoewel LD natuurlijk niet meespeelt) en morgenmiddag feest van m'n schoonmoeder, die deze week 80 jaar werd.
Zondag wéér naar het voetbalveld, krijgen de kinderen cadeautjes van de nieuwe sponsor. Ben benieuwd. Daarna ga ik met een tasje voor Iris naar Zoyla, gelijk ook cadeautje aan de jarige Rosa brengen.
En dan heb ik gisteren ook nog es een stapel was weggewerkt en een andere stapel in elk geval gevouwen, laat nog enkele stapels over, maar toch .
Mensen
dámes
ik ga naar bed
truste!
(f)
Later is nu
vrijdag 31 augustus 2007 om 21:53
vrijdag 31 augustus 2007 om 22:56
Beterschap voor zoonMik!
Hoe gaat het met jou Jasmine, wat rot dat het zo in je rug geschoten is, veel sterkte!
Slaap lekker Dreamer.
Ik heb een tijdje terug post gehad voor iemand die in Amsterdam op de N voorburgwal woont, dat is helemaal vreemd, echt helemaal niks klopte met ons adres. En dan nog, iedereen weet toch wel het verschil tussen Utrecht en Amsterdam.
Is idd schrikken dat bericht van Roef Ragas, we hebben het er vanavond met de hondenwandeling ook over gehad. Maar wel weer een waarschuwing om zoveel mogelijk te genieten van het leven, het kan zomaar afgelopen zijn.
Dan ga ik er nog vanuit dat we verder leven, maar dan nog, zomaar weggerukt uit dit leven, en van de mensen waar je van houdt.
Ik heb geen medelijden met je collega hoor, juist leuk zo meebrullen.
Gefeliciteerd met schoonmoeder, en groetjes aan Zoyla en Iris.
Hopelijk geeft de MRI duidelijkheid waarom de enkel van LD nog steeds zeer doet!
Ik ben nog steeds vanzelf ingelogd Dee, weet niet of dat nou zo goed is, maar ik heb iig geen problemen met inloggen;-)
Engeland is zeker fantastisch, en er wonen leuke mensen.
Vergeet ik steeds te zeggen, maar ik vind het zo apart dat jij een ronde avatar hebt, niet dat ik erin zie wat het is, want in mijn ogen is het een mooi rond doosje.
Hmm ik krijg de smileys niet op de juiste plaats in dit berichtje, dan moeten jullie ze maar bijdenken:-)
Hoe gaat het met jou Jasmine, wat rot dat het zo in je rug geschoten is, veel sterkte!
Slaap lekker Dreamer.
Ik heb een tijdje terug post gehad voor iemand die in Amsterdam op de N voorburgwal woont, dat is helemaal vreemd, echt helemaal niks klopte met ons adres. En dan nog, iedereen weet toch wel het verschil tussen Utrecht en Amsterdam.
Is idd schrikken dat bericht van Roef Ragas, we hebben het er vanavond met de hondenwandeling ook over gehad. Maar wel weer een waarschuwing om zoveel mogelijk te genieten van het leven, het kan zomaar afgelopen zijn.
Dan ga ik er nog vanuit dat we verder leven, maar dan nog, zomaar weggerukt uit dit leven, en van de mensen waar je van houdt.
Ik heb geen medelijden met je collega hoor, juist leuk zo meebrullen.
Gefeliciteerd met schoonmoeder, en groetjes aan Zoyla en Iris.
Hopelijk geeft de MRI duidelijkheid waarom de enkel van LD nog steeds zeer doet!
Ik ben nog steeds vanzelf ingelogd Dee, weet niet of dat nou zo goed is, maar ik heb iig geen problemen met inloggen;-)
Engeland is zeker fantastisch, en er wonen leuke mensen.
Vergeet ik steeds te zeggen, maar ik vind het zo apart dat jij een ronde avatar hebt, niet dat ik erin zie wat het is, want in mijn ogen is het een mooi rond doosje.
Hmm ik krijg de smileys niet op de juiste plaats in dit berichtje, dan moeten jullie ze maar bijdenken:-)
.
vrijdag 31 augustus 2007 om 23:27
OH ehm.. oeps... dreamer lag nog niet in bed
de foto hierboven is gisteren voor m'n deur gemaakt, het is een dubbele regenboog, enorm helder. En dat tijdens het wasvouwen, als dat geen teken is
Erg vreemd van die post van jou Tweeling!
Volgens mij is Dee's avatar een echte champagnekurk
Ik heb net nog met cadeautje voor m'n schoonmoeder gespeeld: een digitale fotolijst. Daar gaat een sd-card in en kun je een 'diavoorstelling' op doen van de foto's op de sdcard. Je kunt er ook foto's opzetten oid, maar ik zou niet weten hoe, daar breken meer intelligente mensen op computergebied zich maar over.. ik heb gezien hoe het werkt en dát het werk en dat wilde ik even weten
Nu ga ik echt naar bed, om morgen een beetje uitgerust op de foto's te komen. Ipv eczeem heb ik dit keer een koortslip (en wat pukkels en.. ohja, ook nog wat lichte eczeem, uiteraard), oh joy. Gelukkig maak IK de foto's
'spelen met het cadeautje voor m'n schoonmoeder'
zoiets kun je ook heel anders opvatten
Later is nu
vrijdag 31 augustus 2007 om 23:53
ff gejat; geen zin om opnieuw te tikken, ben lui monster quote:Ik ga trouwens Zoonmik bij me nemen en samen proberen te slapen. moet goed komen toch als ziek ukje in mama's armen?
Ow Zoonmik noemt me tegenwoordig bij mijn voornaam en dat levert best leuke situaties op als ik antwoord. Vandaag in supermarkt; Zoonmik vraagt: Mik mag ik koekjes bakken? Waarop ik antwoord: Wil je graag met mama koekjes bakken?
Hoor ik achter me twee 'dames' nét iets te hard zeggen: Zo die verbeeldt zich nogal wat, dat ze de moeder is van dat kind ofzo.
Dus ik draai me om en zeg poeslief: Ik ben inderdaad de moeder van dat kind. Die gezichten, kostelijk
Nâh ja ik ben echt naar bed: truste dames
Ow Zoonmik noemt me tegenwoordig bij mijn voornaam en dat levert best leuke situaties op als ik antwoord. Vandaag in supermarkt; Zoonmik vraagt: Mik mag ik koekjes bakken? Waarop ik antwoord: Wil je graag met mama koekjes bakken?
Hoor ik achter me twee 'dames' nét iets te hard zeggen: Zo die verbeeldt zich nogal wat, dat ze de moeder is van dat kind ofzo.
Dus ik draai me om en zeg poeslief: Ik ben inderdaad de moeder van dat kind. Die gezichten, kostelijk
Nâh ja ik ben echt naar bed: truste dames
zaterdag 1 september 2007 om 22:59
Hèhè hier ben ik dan even.
Tot mijn grote opluchting knap ik sneller op dan een paar jaar geleden. Had nu ook een wervel verschoven maar vonden op internet een DIY handleiding om 1 en ander op te lossen en verhip, het is nog niet helemaal goed maar het lijkt aardig te werken!
Iig kan ik weer zitten, schuifel weer wat rond, heb minder moeite met de drempels dus dat is al heel mooi.
Dreamer wat een grappige avatar! Kan alleen niet helemaal zien wat ze nu zegt.
En wat een prachtige foto ook van de regenbogen! Móói!!!
Ik begreep eerst niet waar je het over had met het kado voor je schoonmoeder maar toevallig zag ik vandaag een foldertje waar ook zoiets in stond en nu snap ik het wel. Kan me indenken dat ze daar blij mee was!
Purple, hele fijne vakantie in Portugal! Geniet er lekker van!!
Hahaha Mik, grappig met die dames in de supermarkt!
Jonari, leuk dat je hier weer even was! Kom je vaker langs?
Dee heerlijk dat je een paar dagen in Wales was. Ben er nog nooit geweest maar lijkt me erg gaaf daar!
Tot mijn grote opluchting knap ik sneller op dan een paar jaar geleden. Had nu ook een wervel verschoven maar vonden op internet een DIY handleiding om 1 en ander op te lossen en verhip, het is nog niet helemaal goed maar het lijkt aardig te werken!
Iig kan ik weer zitten, schuifel weer wat rond, heb minder moeite met de drempels dus dat is al heel mooi.
Dreamer wat een grappige avatar! Kan alleen niet helemaal zien wat ze nu zegt.
En wat een prachtige foto ook van de regenbogen! Móói!!!
Ik begreep eerst niet waar je het over had met het kado voor je schoonmoeder maar toevallig zag ik vandaag een foldertje waar ook zoiets in stond en nu snap ik het wel. Kan me indenken dat ze daar blij mee was!
Purple, hele fijne vakantie in Portugal! Geniet er lekker van!!
Hahaha Mik, grappig met die dames in de supermarkt!
Jonari, leuk dat je hier weer even was! Kom je vaker langs?
Dee heerlijk dat je een paar dagen in Wales was. Ben er nog nooit geweest maar lijkt me erg gaaf daar!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 1 september 2007 om 23:16
hij is fiks verkouden, dus beetje koortsig, maar grootste probleem was eerst de loopneus na de niesbuien en de hoestbuien, maar werden later een verstopte neus. En Eigenwijs wilde niet de neusdruppels is want: isse niet fijn Mik.....
Dus daar zat Mik elk uur half slapend, half wakker een kind de neus te poetsen, in slaap te sussen, slokjes water te geven, gewoon toe te dekken......
En dan zo'n slaperig peuterstemmetje die je vertelt: ik heeft zó geniest Mik. Ik heeft zó gehoest.
Maar zo'n ziek kinderlijfje tegen je aan gekropen doet ook veel goed hoor.
Vanaaf gaat het wat beter, als in hij slaapt als een blok.
Dus daar zat Mik elk uur half slapend, half wakker een kind de neus te poetsen, in slaap te sussen, slokjes water te geven, gewoon toe te dekken......
En dan zo'n slaperig peuterstemmetje die je vertelt: ik heeft zó geniest Mik. Ik heeft zó gehoest.
Maar zo'n ziek kinderlijfje tegen je aan gekropen doet ook veel goed hoor.
Vanaaf gaat het wat beter, als in hij slaapt als een blok.
zaterdag 1 september 2007 om 23:28
Oh gossie dan zijn ze zo zielig als ze zo ziek zijn, zulke hoopjes.
Fijn dat hij nu slaapt, ik hoop dat hij vannacht ook slaapt zodat jij ook wat slaap in kunt halen.
He, ik zag nu net dat we weer een grote mooie foto in de openingspost hebben; heb jij dat gedaan?
Fijn dat hij nu slaapt, ik hoop dat hij vannacht ook slaapt zodat jij ook wat slaap in kunt halen.
He, ik zag nu net dat we weer een grote mooie foto in de openingspost hebben; heb jij dat gedaan?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 1 september 2007 om 23:34
zaterdag 1 september 2007 om 23:39
ai Mik, wat vervelend, zo'n volle zoon! Een ui naast het bed, doormidden gesneden of nog kleiner, wil nog wel helpen. Bij mijn kinderen althans en daarna ben ik het zelf ook gaan gebruiken, maar dan moet ik alleen slapen, want Elvis vindt het zó stinken...
Fijn dat je er weer bent, Jasmine, schuifel nog maar wat rustig dan.. geen idee wat je afkorting betekent, trouwens.
Het plaatje zegt "doe lief" is van de stichting "doe lief"
zie ook: www.doelief.nl
doelief.hyves.nl
of www.leukekunst.nl
Fijn dat je er weer bent, Jasmine, schuifel nog maar wat rustig dan.. geen idee wat je afkorting betekent, trouwens.
Het plaatje zegt "doe lief" is van de stichting "doe lief"
zie ook: www.doelief.nl
doelief.hyves.nl
of www.leukekunst.nl
Later is nu
zaterdag 1 september 2007 om 23:46
Hallo dames. Hoe gaat het met jullie?
Tweeling, alles goed? Nog lekker gevaren met Demo de laatste tijd? Onze middag in U gaat op de grote stapel gezellige dagen die ik hier in NL heb gehad deze paar weken. Morgen laatste dag: dan spreken we in principe niks af en gaan we rustig inpakken. Maargoed, morgen komt vriendin M nog even langs want die kon vanmiddag niet op de bbq komen, en daarna even lunsen en varen met H en S en kids op de W'einderplassen, en dan komt PP' s broer ook nog even dag zeggen met zoontje R (en dus neefje). Ach ja.
Ik vind het forum nog steeds niet leuk overigens, hopelijk heb ik straks in C weer tijd om es even te kijken hoe dat eigenlijk allemaal werkt met plaatjes, avators, vrienden, smily's en hugs.
*knuffel*
Tweeling, alles goed? Nog lekker gevaren met Demo de laatste tijd? Onze middag in U gaat op de grote stapel gezellige dagen die ik hier in NL heb gehad deze paar weken. Morgen laatste dag: dan spreken we in principe niks af en gaan we rustig inpakken. Maargoed, morgen komt vriendin M nog even langs want die kon vanmiddag niet op de bbq komen, en daarna even lunsen en varen met H en S en kids op de W'einderplassen, en dan komt PP' s broer ook nog even dag zeggen met zoontje R (en dus neefje). Ach ja.
Ik vind het forum nog steeds niet leuk overigens, hopelijk heb ik straks in C weer tijd om es even te kijken hoe dat eigenlijk allemaal werkt met plaatjes, avators, vrienden, smily's en hugs.
*knuffel*
zaterdag 1 september 2007 om 23:51
quote:Nijntje schreef op 01 september 2007 @ 23:46:
*knuffel*
Ha die Nijn, gezellig dat je ff langs komt. Smilies zie je als op de rode letters reageer klikt, dan krijg je het venster met helemaal rechts de smilies.
Wat ook helpt is op bekijk bericht klikken, dan zie je het bericht maar ook een uitgebreider reageervenster
*knuffel*
Ha die Nijn, gezellig dat je ff langs komt. Smilies zie je als op de rode letters reageer klikt, dan krijg je het venster met helemaal rechts de smilies.
Wat ook helpt is op bekijk bericht klikken, dan zie je het bericht maar ook een uitgebreider reageervenster