Saai!
zaterdag 9 januari 2010 om 11:13
zaterdag 9 januari 2010 om 12:07
zaterdag 9 januari 2010 om 12:34
quote:steph schreef op 08 januari 2010 @ 23:59:
Mmm, saai wij hebben hier geen (meer) betere aquariumwinkel. Saaie plaats zeg.
*gaap modus aan* ik ga slapen en saai dromen *gaap modus uit*
is Roosendaal te ver voor je?daar is een prachtige winkel.
aan de Boulevard.3min van af de grote weg.daar ga ik mn nieuwe kikkertjes ook halen,nu maar hopen dat ze die op vooraard hebben.
Mmm, saai wij hebben hier geen (meer) betere aquariumwinkel. Saaie plaats zeg.
*gaap modus aan* ik ga slapen en saai dromen *gaap modus uit*
is Roosendaal te ver voor je?daar is een prachtige winkel.
aan de Boulevard.3min van af de grote weg.daar ga ik mn nieuwe kikkertjes ook halen,nu maar hopen dat ze die op vooraard hebben.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:54
quote:steph schreef op 09 januari 2010 @ 13:50:
*kom hierheen, je hebt mijn adres. ps neem was mee*
Kut, Noor gevallen (Bokko) weer een concurrent voor Kramer weg. Nog saaier.hhhhhhhh, kan toch helemaal niet. Het openbaar vervoer zal wel weer op z'n gat liggen door de sneeuw....
*kom hierheen, je hebt mijn adres. ps neem was mee*
Kut, Noor gevallen (Bokko) weer een concurrent voor Kramer weg. Nog saaier.hhhhhhhh, kan toch helemaal niet. Het openbaar vervoer zal wel weer op z'n gat liggen door de sneeuw....
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 10 januari 2010 om 14:33
Goedemiddag saaie elfenmaisjes
Wat een saai weer he, het sneeuwt hier op dit moment. En naar buitengaan heeft denk ik alleen zin als je schaatsen aantrekt of ski's. Want op een andere manier reizen is toch wat lastiger. Tenzij je winterbanden hebt.
Vandaag heel saai wat huishoudelijke klusjes gedaan, de admin bij gewerkt en zelfs belastingformulieren ingevuld.
Wat een saai weer he, het sneeuwt hier op dit moment. En naar buitengaan heeft denk ik alleen zin als je schaatsen aantrekt of ski's. Want op een andere manier reizen is toch wat lastiger. Tenzij je winterbanden hebt.
Vandaag heel saai wat huishoudelijke klusjes gedaan, de admin bij gewerkt en zelfs belastingformulieren ingevuld.
zondag 10 januari 2010 om 17:33
zondag 10 januari 2010 om 18:10
zondag 10 januari 2010 om 18:15
zondag 10 januari 2010 om 19:36
Auwww Snjookje hopelijk krijg je er geen saaie blaar van want dat zou pas echt vervelend saai zijn.
Ik las dat er bij jou geen sneeuw lag? Zelfs niet op de bergen? Heb ik dat als echte saaiert dan fout gelezen? Daarom vond ik IJsjesland wel saai.
Steph, is dun boekkie hoor dus kan makkelijk in de bus. Of het saai is moet je vragen aan de lezer. Ik vond het boek maar zo zo. Grappig maar niet een dijenkletser.
Hoe vind je het dat Sven weer kampioen is?
Ik las dat er bij jou geen sneeuw lag? Zelfs niet op de bergen? Heb ik dat als echte saaiert dan fout gelezen? Daarom vond ik IJsjesland wel saai.
Steph, is dun boekkie hoor dus kan makkelijk in de bus. Of het saai is moet je vragen aan de lezer. Ik vond het boek maar zo zo. Grappig maar niet een dijenkletser.
Hoe vind je het dat Sven weer kampioen is?
zondag 10 januari 2010 om 19:40