Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Zo heb gewerkt (lees aanwezig dit keer). Er was bijna niemand dus een vrouw vroeg of ik wilde rummikubben. Nou omdat het een van de saaiste spellen is heb ik het maar gedaan. Drie keer waarvan een verloren............Saai.

Vanavond saai naar een bijeenkomst over de toekomst van het wijkgebouw LATEN STAAN verdikkkeme.
Rummikub is toch wel het toppunt van saai zeg (leuk dat je daar dan eens tijd voor had)

Succes met die saaie vergadering zeg. Natuurlijk moet het blijven staan.
nou ut was een saai dagje,heerlijk saai bijgekletst.

en nog mailtje van die zorginstelling-mvr.

loonschaal is toch echt die lagere maar functiejaren kunnen ze wel iets mee.denk dat ik toch maar ff verder ga met ze.eens kijken waar we op uit komen.

wil dit werk er toch bij blijven doen.

en dan zsp dat verdomde papiertje zien te halen.

ondertussen waarschijnlijk ook wat nieuwe werk er bij, voor mij MET ut ondje.

ach zal vast wel goed komen met mij....weten jullie al dat ik nieuwe saaie visjes in mn aquarium heb?
Nee, jij saaierd. Dat had je ons nog niet verteld over de nieuwe visjes.

Ik ben trouwens saai als het om loon gaat. Als het werk erg leuk is en ik kan van het loon rondkomen dan is het goed.
quote:snjokorn schreef op 07 januari 2010 @ 20:12:

Nee, jij saaierd. Dat had je ons nog niet verteld over de nieuwe visjes.

Ik ben trouwens saai als het om loon gaat. Als het werk erg leuk is en ik kan van het loon rondkomen dan is het goed.

zo zie ik ut ook wel hoor,en daarbij kijk ik ook zo;als ik thuis blijf heb ik niks he.

en binnen is binnen in zo,n bedrijf.maar dat hoeven zij nog niet te weten....
quote:desteny schreef op 07 januari 2010 @ 20:56:

[...]

zo zie ik ut ook wel hoor,en daarbij kijk ik ook zo;als ik thuis blijf heb ik niks he.

en binnen is binnen in zo,n bedrijf.maar dat hoeven zij nog niet te weten....

Da's ook waar (van dat thuisblijven). Maak het ze niet te makkelijk, da's saai.

Maar ehhh, wat voor visjes heb je nu???
Saaie laatste werkdag van deze saaie eerste week van het nu nog/al saaie 2010.

Goedemorgen.
Pff, ik moet nog/weer poetsen.

Desteny, gelukkig ben je iig ergens binnen. Ik wil ook wel wat over die saaie visjes weten.

De bijeenkomst bracht niets nieuws. Gelukkig willen velen dat het blijft staan met renovatie, anderen willen dat het gesloopt word en ondergebracht wordt in een multikultureel gebouw.

maw, de hollanders motten wijken in onze wijk......Grrrrrr *gaat volgend jaar op W stemmen*.
Jemig wat is het hier saai. Ik ga maar wat lekkers kopen in de supert voormezelf (en jullie) als ik straks heb gepoetst (vriend net de deur uitgegooit).

Kerstdingen zijn nu ook weg, heeeerlijk saai de huiskamer grote beurt geven.
Steph, als je saai met je eigen huiskamer klaar bent, mag je wel hierheen komen hoor

Natuurlijk krijg je dan wat saai lekkers van me.
Ik ben op de helft, de "living" (gewoon waar de bank en tv staan) is klaar. Nu de "eetkamer" en keuken nog maar ik heb mezelf ingesloten om saai hier te kunnen zijn.

Ik wil best naar je toekomen dat weet je maar je woont zover weg.
Klaar, strijken morgen maar.

Saaie fietstocht gemaakt naar de apotheek. Pff, lang saai wachten. Waarom ga ik ook altijd op drukken tijden?
hoi saaierds.heb vandaag ff bij mn maatje huis gepoetst,daarna hierzo en nog wat saaie hapjes gemaakt voor straks.

er komen wat mensen op bezoek.

ovenhapjes van bladerdeeg,gevuld met ragout en de andere bladerdeeg met ei,spek,paprika, mozzarela,italiaansekruiden-mengsel.dan nog zelfgemaakte tonijnsalade.

mn visjes zijn ook saai,zwemmen steeds maar heenenweerennogeenkeer.

zwaardragers,guppy,s,zalmpjes en platy,s.

vreselijk saai om naar te kijken.volgende week ga ik 2aquariumkikkertjes halen,die zijn nog veeeeeel saaier.

steeds voor het raam heenenweerennogeenkeer en openneerenweereenkeer zwemmen.
Saaie hapjes, saaie avond Dez.

Zalmpjes in de aquarium? Wist niet dat dat ging. Maar wat leuk zo'n aquariumkikkertjes, is daar makkelijk aan te komen?
Saaie dingen zijn er allemaal gebeurd terwijl ik saai afwezig was. Maar ben blij dat jullie allemaal saai zijn geweest. Anders had ik het idee gehad op een verkeerd topic te zijn beland.
quote:steph schreef op 08 januari 2010 @ 16:47:

Klaar, strijken morgen maar.

Saaie fietstocht gemaakt naar de apotheek. Pff, lang saai wachten. Waarom ga ik ook altijd op drukken tijden?

Ik had mijn schone was vandaag mee naar het ziekenhuis genomen (we hebben een zwaar demente maar verder kwieke dame op de afdeling die in een wasserij heeft gewerkt)....

Zij heeft mijn was (beddengoed en pyjama's netjes gestreken en opgevouwen..... Dat is nog eens functionele maar o zo saaie therapie...
Saai zo'n aquarium met vissen die alleen maar heenenweerenheenenweer zwemmen zeg. Je zou er saai moe van worden.
Gelukkig Dushi, het is het juiste saaie topic.

Snjookie, wat aardig van die dame en lekker saai voor jouw.
*heeft ook saai aquarim, vissies doen ook zo saai heenenweerzwemmen*
Neemt geen aquarium want 2 hengelende tijgers in huis.

Volgende week gaat de was dus weer mee, dat snappen jullie zeker wel (ik strijk mijn beddengoed niet en m'n pyjama's al helemaal niet....)
Beddegoed/pyama's/ondergoed/handdoeken/spijkerbroeken wordt hier allemaal niet gestreken. Alleen saaie (voordat het leuk wordt) t-shirts en blouses. Gelukkig niet saai veel.
Ik heb geen aquarium best saai eigenlijk. Beddegoed en pyama's strijk ik al helemaal niet. Sterker nog, na een tip van onze saaie Lyzard ben ik op den duur helemaal gestopt met strijken. Gewoon geen spul meer kopen wat gestreken moet worden.

Als therapie is het wel weer uitermate geschikt denk ik
Lys is idd slim daarin (waarom kan ik niets vinden dat niet gestreken hoeft te worden?).

Ik ga ff saaie ego's kijken.
quote:Dushi74 schreef op 08 januari 2010 @ 19:52:

Ik heb geen aquarium best saai eigenlijk. Beddegoed en pyama's strijk ik al helemaal niet. Sterker nog, na een tip van onze saaie Lyzard ben ik op den duur helemaal gestopt met strijken. Gewoon geen spul meer kopen wat gestreken moet worden.

Als therapie is het wel weer uitermate geschikt denk ik

Ik strijk alleen 's zomers (meer katoen enzo) maar anders ook niet hoor. Ik wilde haar gewoon even mijn was op laten vouwen maar zij vond het zo kreukelig dat ze me dat écht niet aan wilde doen (het liefst had ze de boel nog geperst.....). Het allersaaiste was eigenlijk nog haar man die 's middags saai op visite kwam en heel blij was met wat ik had gedaan en vroeg toen..... waarom heb je dat niet eerder gedaan???????

Volgens mij komt nu al het personeel met hun wasgoed de komende weken...
quote:steph schreef op 08 januari 2010 @ 18:44:

Saaie hapjes, saaie avond Dez.

Zalmpjes in de aquarium? Wist niet dat dat ging. Maar wat leuk zo'n aquariumkikkertjes, is daar makkelijk aan te komen?

de betere aquariumwinkels verkopen die kikkertjes.kosten een euro of 5.en ze zijn echt super saaaaaaai,als ze zo voor het raamopeneerenheenweerennogeenkeer zwemmen.

die zalmpjes heb je in allerlei soorten volgens mn boek,weet niet welke ut zijn,ze lijken allemaal op elkaar geloof ik.saaie dingen hoor visjes.

met poezen kan je ook een aquarium hebben hoor Snjo,er zit immers een lichtbak met kap op,de poezenbeesten kunnen dr niet bij.ken meer mensen met poezenbeesten en visjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven